Hakutulokset

1. H

SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

Muruski, juuri aamulla miehelle sanoin, että aivan armoton hiilarihimo! Yölläkin pitää välillä käydä syömässä jotan hiilihydraattipitoista. Raskas fyysinen suoritushan vaatii hiilareita, joten oisko lähestyvällä synnytyksellä jotain tekemistä tämän kanssa? Olen ison osan elämästäni ollut...
  2. H

Kotona ollaan edelleen. Supisteli kyllä läpi yön, ja nyt ristiselkä kipeä. Pitää tänään käydä jättämässä pissanäyte neuvolaan tai äitipolille. Polille mulla ois helpompi mennä, joten soitan sinne nyt aamusta, kunhan paikka aukeaa. Helmitoivo, 34+4
  3. H

Päivän toiveeni toteutuneet: vauva liikkuu ja supistelee. Supistelee niin paljon, että heitinpä keikan jo synnärilläkin. Käyräänkin piirtyi kolmen minsan välein supistuksia ja kohdunsuu lähtenyt vähän aukeamaan, mutta sain lähteä kotiin. Voi olla, että käynnistyy synnytys. Tai sitten ei...
  4. H

AnnMaria, kieltämättä oloni on ollut hieman valoisampi. Uskon sen johtuvan siitä, että loppu häämöttää ihan tosissaan, ja voimaa tuo myös kesälomiltaan palannut terapeuttini. Hän on kullanarvoinen tuki elämässäni. On ollut jo lähes kahdeksan vuotta. Terapiaan voin mennä missä tahansa kunnossa ja...
  5. H

Paljon onnea, Kukakapakuka! Paljon sulla oli viikkoja, kun poikanen syntyi? Helmitoivo, 34+2
  6. H

Tänään ja eilen sitten kaipaamani supistukset ovat ilmestyneet. Äsken, kun kävelin muutaman kilometrin kaupasta puolitoistavuotias vaunuissa, tuntui ihan kuin olisi menkat ja välillä tuntui takamuksessa särkyä ja painetta. Luulisi näiden jo kypsyttelevän paikkoja. Kauan ei enää pienen tarvitsisi...
  7. H

Ihanaa, Mirka! Ihania vauvapäiviä täydellisen pienen pojan kanssa kotona! Moonan, synnärilläkin Opamxia annettaan odottaville äideille nukkumista varten , joten on takuulla turvallinen vaihtoehto =). Helmitoivo, 34+0
  8. H

No niinpä! Miten saisi viikot äkkiä kulumaan! Kyllä kotona tietenkin koko ajan jotain hommaa riittää, terapiassa käyn kolmesti viikossa ja päivähoidossa olevat pojat ovat kyllä iltaisin kotona. Mutta silti seuraavat neljä viikkoa tuntuvat ikuisuudelta! Voimia Gildaselle! Pistää kyllä...
  9. H

Mammamammutti, et todellakaan ole yksin, joka miettii, miettii ja miettii synnytystä. Muakaan se ei pelota, vaan ajattelen sitä hyvillä mielin. Mulle tämä raskaus siis psyykkisesti niin helvettiä, että mun puolestani vauva saisi syntyä heti, kun 34 viikkoa tulee täyteen - eli ylihuomenna. Samaa...

Yhteistyössä