Hakutulokset

1. H

SYYSKUUN SULOISUUDET 2013 *Elokuussa*

Jatkan vielä. Kun vauva kuitenkin selviäsi jo kohdun ulkopuolella, mutta itse en tiedä, kuinka selviän tuskaisuuteni kanssa. Ajoittain olen joten kuten kunnossa, mutta päivittäin mulla tulee tosi pahoja ja sietämättömiä oloja. Äitiyspolin lääkärinikin toivoo, että käynnistyisi spontaanisti...
  2. H

Supukka, onnea! Totta, että on vielä mun vauvani pieni, mutta mulla on sellainen tilanne, että psyykkinen vointini on niin huono, että pelkään oikeasti sekoavani totaalisesti. Niin kävikin esikoisen raskaudessa, ja nytkin on välillä sellaisia oloja. Mulla tuli siis ihan psykoosi ekassa...
  3. H

Huns, mulla myös niin, että supistukset saattavat olla niin kovia, ettei voi keskittyä enää muuhun -nimenomaan uppoudun täysin itseeni. Saatan hymistä jotain tai pikkuisen kiroillakin. Kaunhan meno voi meillä jatkua tällaisena! Luulisi ainakin, ettei käynnistys kestäisi kovin kauan, kun keho on...
  4. H

Kiva, Huns, jos tulet mukaan jatkamaan keskustelua =). Nyt illan aikana oli niin tujuja supistuksia, että ajattelin jo, että ehkä kohta on menoa. Ja sitten taas hyytyivät. Mulla myös levossa tuntuvat kovemmilta kuin liikkuessa, ja kuten susta, Huns, tuntuu, että synnytys käynnistyy pian. Ja...
  5. H

Meitä on siis monia, jotka haluavat jatkaa keskustelua tällä porukalla synnytyksen jälkeenkin. Miten olisi, jos luotaisiin oma ketju tuonne Vauvat (0-12 kk) -puolelle? Jos vaikka nimeksi annettaisiin Syyskuiset 2013? Ehkä vielä ei kannata, mutta kohtapuolin? Helmitoivo
  6. H

Moikka! Edelleen, nyt kahden viikon ajan, supistelee päivittäin usein ja välillä ihan tujakastikin, mutta sitten taas loppuvat. Ei ole mitään tekemistä rasituksen kanssa. Voi, vauva! Mitä oikein meinaat =)? Mietin, että tajuanko lähteä sitten sairaalaan, jos synnytys oikeasti käynnistyy...
  7. H

Tiggeri, meidän kakkosemme käännettiin ja voin sanoa, ettei kokemuksessa ollut yhtään mitään kamalaa tai pelättävää! Kaikki sujui mallikkaasti eikä operaatio sattunut pätkän vertaa. Mielenkiintoinen tämä elimistö.Yli viikon supistellut tosi paljon. Kävin nyt illalla kävelylenkillä -...
  8. H

Kyllä vain. Suoraan suomeksi sanottuna vituttaa aamusta iltaan. Kaikki kolme muuta tässä perheessä varmasti toivovat myös vauvan nopeaa ilmaantumista tämän vuoksi. Tänään taas kahdessa erässä supistellut napakasti jonkin aikaa. Ja sitten loppuvat. Mitähän se tämäkin meinaa. Huomenna on...
  9. H

Paljon voimia, Kukapakuka :heart:! Tiedän niin täysin tuon pelkäämisen vauvan voinnista, Syysodotus. Siksi toivonkin mahdollisimman pikaista synnytystä. Mulla on muuten viikkoja melkeinpä saman verran kuin sulla (35+2), supistelee, vauva tosi alhaalla ja kohdunsuu jo auennutkin, mutta saan...
  10. H

Raskausviikko 38 menossa.Muita joilla h-hetki lähellä?

No, mulla joka tapauksessa käynnistetään 38+4, joten ei mene laskettuun aikaan millään. Ja mulla käynnistetään psyykkisistä syistä synnytys, kuten kaksi edellistäkin. Helmitoivo, 35+1
  11. H

Äitiys ja onni, mulla just saman verran viikoja kuin sulla ja supistelee tosi paljon. Nytkin tullut tuntitolkulla tiuhaan tahtiin. Ei erityisen kipeitä, mutta supisteleepa kuitenkin. Mulle on sanottu, että jos syntyy, niin syntyy eikä enää ole mitään hätää, joten ei ole osastolle ottamisesta...
  12. H

Tervetuloa, Supukka! Mikä tilanne, Huns? Baby2003, mulla käynnistys joka tapauksessa 38+4, niin ei tällä kertaa menee yli lasketun ajan. Mutta musta saisi syntyä ennen käynnistystäkin. Aamulla hetken supisteli säännöllisestikin, mutta loppuivat taas ihan alkuunsa. Ja ihan mitä tahansa...
  13. H

Baby2003, en tiedä, onko tämä toiveajattelu, että tulisi vauva jo kohta, hyväksi vai pahaksi itselleni :). Pitäisikö vain nöyränä elää sen suunnitelman mukaan, että käynnistykseen sitä taas kolmannen kerran mennään eikä joka päivä pettyä, ettei tämäkään päivä ollut Se päivä. Mulla siis vielä...
  14. H

Arvatkaa mitä, äitikollegat: olin onnistunut lähettämään viestin itselleni - jännä siis, ettei oltu vastattu :D. Tämä on pientä sähellystä verrattuna siihen, mitä muuta teen. Jokunen viikko sitten olin kaupassa ja puhelin soi laukussani miehen soittoäänellä. Vastasin: "No moi. Oon just...
  15. H

Kävin vielä tarkastamassa asian. Olen todellakin lähettänyt viestin asiaan liittyen onnistuneesti ja se on vastaanotettu ja luettu...
  16. H

Minä siis laitoin viestin ennen tuota, mutta mulle ei kuulunut mitään vastausta :(.
  17. H

Minä olisin silloin aikoinaan, hyvissä ajoin, halunnut liittyä Fb-ryhmään ja lähetin asiasta yksäriä, mutta jostain syystä en saanut mitään vastausta :(. Vaikka maksimissaan reilu kolme viikkoa enää käynnistykseen, niin miksi tuo tuleva aika tuntuu ikuisuudelta. Ei mitään mainittavaa...
  18. H

Raskausviikko 38 menossa.Muita joilla h-hetki lähellä?

Heippa! Minulla viikkoja "vasta" 34+5, mutta kovasti mietityttää synnytys - siihen minulla on aikaa korkeintaan vajaa neljä viikkoa, sillä synnytys käynnistetään 9.9., ellei lähde syntymään ennen tuota. Tuolloin viikkoja on 38+4. Tämä on kolmas raskauteni, ja toivon kovasti, että pääsisin...
  19. H

Sanuli, sinäkin olet siis Oulusta. Ja hyvin samoilla viikoilla mennään. Milloin sulla on sektio? Mulla käynnistys 9.9., ellei synny itsestään ennen. Mullakin tuli tosi pahat repeämät ekassa synnytyksessä, mutta synnytin kuitenkin alateitse toisella kertaa. Ja tällä kertaa selvisin täysin...
  20. H

Mammamammatti, mullakin muuten ollut kuiva kausi valkkarin kanssa, mutta sitten supistusten yhteydessä tulee ihan hirveänä. Tietysti se on luonnollista, sillä supisteleehan emätinkin kohdun mukana ja työntää sitten möhnää ulos. Mulla on nyt toista päivää epämääräisen levoton ja pelokas olo...

Yhteistyössä