Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Luulen kanssa että on ihan kohdun kasvusta johtuvaa, jos ei ole kokoaikaista eikä niin kovaa että särkylääkettä tarvitsisi ottaa. Sinullakin jo sen verran viikkoja, että kyllähän siellä jo paikat venyy. Tsemppiä! (y) On mullakin jotain kipuilua välillä, niinkuin viimeksiksikin.
  2. Sulkava_

Lisäänkö poikaolon listaan? :) Ja pahoittelut että olet unohtunut listasta, muokkaan tuota taas huomenna koneella.
  3. Sulkava_

Ja sitten jostulee tyttö-/poikaoloja mitä haluatte tuohon etusivulle kirjattavan, niin hihkaiskaa (y). Ehkä vähän aikaista vielä, mutta niitä on aina kiva lukea. No niin, nyt lopetan :censored: :D
  4. Sulkava_

Mitäs muuten Leenulainen lääkäri sanoi? Onhan tuollaiset kivut tässä vaiheessa aika pelottavia. Onneksi lepo yleensä auttaa, niinkuin sinullakin ilmeisesti. Maya123, huh miten paljon sulla on hommia! Toivottavasti ehdit levätäkin välillä ja helpota ihmeessä jos mahdollista heti kun siltä...
  5. Sulkava_

KIvaa uutta viikkoa mammat! Lista päivitetty. Meitä on jo 34 odottajaa :love: Aika tasaisesti jakautuu koko kuulle, ei ole montaa tyhjää päivää (y). Vaikka saattaahan nuo la:t vielä muuttua. Pitäisi nukkua päikkärit, mutta kun ei malta. Siispä roikun täällä netissä. Minäkään en kyllä uskalla...
  6. Sulkava_

Mä olen kanssa iltakiukkuinen kun väsyttää. Ja itkettää kaikki... Huh kun pojan kerhossa laulettiin Ystävä sä lapsien, niin sai kyllä kyyneleitä pidätellä :rolleyes:. Onkos jammaillen jo koittanut kotidopleria? Ihanaa Sara G että sait äänet kuuluviin :love: Tuosta olen kyllä vähän kade. Mä en...
  7. Sulkava_

Voi, onnea :love:. Muutan lasketun ajan :)
  8. Sulkava_

Paljon onnea ultrauutisista Spukka, ihanaa! :love: Sara G, varmasti riskiraskaus pelottaa. Onneksi olet hyvässä seurannassa. Tsemppiä! Mä olen taas flunssassa, ehdinhän tässä jo reilun viikon terve olemaankin... Nenä vuotaa, tai oikeastaan vasen sierain :D. Voimaton olo ja viluttaa. Onneksi ei...
  9. Sulkava_

Kiitos päivitystiedoista! Muokkaan huomenna koneella, puhelimen kanssa tuntuu liian hankalalta :rolleyes: Tsemppiä Spukka huomiseen ultraan! Ja Milliaani perjantaiseen! Kiva että täällä riittää jännittävää (y). Uskon ja toivon että masuissa voidaan hienosti! Voin kuvitella pupumama että oli...

Yhteistyössä