Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

:love::love::love::love::love::love::love: Voi mahdoton mikä pieni rakkaus siellä ultrassa näkyikään :love: Toinen oli ihan unessa ja piti kauan ultrailla ennen kuin hän heräsi venytellen :barefoot: Vaikka olisihan sitä pientä katsellut vaikka koko päivän, kyllä äidillä taas itku tuli...
  2. Sulkava_

Ei haittaa! Voin kertoa että olen itse ihan lahopää tällä hetkellä :ninja::D Toivottavasti muistan huomenna ultraan mennä...(y);)
  3. Sulkava_

Se on jännä miten ultrasta jää joku mielikuva sukupuolesta. Viime raskaudessakin mulla oli tyttöolo, mutta aina kun katselin ultrakuvassa niin siinä hän näytti ihan pojalta. Hassua, kun eihän siinä toinen näytä oikeastaan vielä miltään :D Ja poika tuli siis.
  4. Sulkava_

Paljon onnea jammaillen! :love: Kuinkas paljon sun la muuttui? Voin korjata sen tuohon etusivulle (y) Ja mä olen kyllä aika varma että tämä on poika ;) Haluan myös tuntea liikkeitä!! Aamulla yritin oikein kuulostella, mutta ei kyllä mitään tuntunut :sneaky: Saas nähdä, ylihuomenna...:whistle...
  5. Sulkava_

Apua, me saatiin asuntolaina!! :D(y) Nyt jännittää vielä enemmän se torstain ultra, että voiko sieltä vielä tulla hyviä uutisia... Meni nyt kyllä vähän aiheen vierestä, mutta en nyt tiedä kenelle muullekaan tätä hehkuttaisi :whistle::ROFLMAO:
  6. Sulkava_

Onnea pupumama! :love::love::love:
  7. Sulkava_

Huomenia! Me meinataan koko perhe ottaa influenssarokote. Otettiin viime vuonnakin, mutta varsinkin nyt kun tuolla erikoisella on astma... Harmi Leenulainen kun vieläkin vähän vuotelee, tsemppiä ultran odotukseen! Mä kanssa itken Toisenlaisten äitien aikana, välillä melkein koko jakson...
  8. Sulkava_

Onnea forester ja Hanna_22_ensiyrittäjä, ihanaa! :love:
  9. Sulkava_

Ihanaa, onnea Sara G! :love: Tytti2017 mä olen ainakin tässä parina iltana juonut glögiä. En ainakaan keksinyt miksei saisi, vaikka itsekin sitä mietin. Ai niin tuo inkivääri, sitä en muistanutkaan... Kiitos pupumama, nyt tilanne näyttää aika hyvältä silmän osalta. Toivottavasti siellä löytyy...
  10. Sulkava_

Onnea forester huomiseen ultraan! (olikohan muita... Jos oli niin onnea) Ja onnittelut kastehelmi_ hyvistä ultrauutisista :love: Huh, ristiäisreissusta selvitty! Kahdeksan tunnin automatka suuntaansa, mä olen ihan loppu... Poitsulle pokkasi silmätulehdus ja varmaan mullekin tulossa. En nyt...
  11. Sulkava_

Tsemppiä Leenulainen vuotoihin! Ei ole varmasti helppoa, mutta onneksi on ollut vähäistä ja sykekin nähty. Toivottavasti nyt pysyy vuodot poissa. Pitkää pinnaa ultrien odotteluun kaikille! Sitä tässä itsekin tarvii; viikko vielä (n). Kylläpäs nyt olen jotenkin malttamaton kun monta viikkoa meni...
  12. Sulkava_

Paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista Tytti2017 ja Mikayla, ihanaaaa :love::love: Mä EN jaksa odottaa omaa ultraa, vielä 8 päivää!! Määkin haluaisin rakenneultran ennen joulua... Mutta katsellaan nyt. Tsemppiä kaikille! Ketäs seuraavaksi ultraillaan? :rolleyes: Sulkava_ ja masukki 11+4 :love:
  13. Sulkava_

Paljonkohan sulla on viikkoja sitten kun on rakenneultra? Mietin vaan kun mulla on muutama päivä vähemmän viikkoja että meneeköhän se sitten joulun jälkeen. Vai tekevätköhän niitä välipäivinä ollenkaan... sitten menisi kyllä jo aika pitkälle. No, katsotaan tuo eka ultra nyt ensin.
  14. Sulkava_

Meillä ainakin saa ne tulokset jo ultrakäynnillä. Se täti laskee ne jotenkin koneella heti siinä ja sanoo onko kaikki ok :)
  15. Sulkava_

Heipä hei! No en ole täällä porukoilla ainakaan vielä kiinni jäänyt. Tosin ruoalla oli lisäkkeenä paistettua kauriin maksaa, onneksi kukaan ei huomannut etten sitä ottanut(y). Normaalisti olen suuri maksaruokien ystävä, mutta nyt en viitsinyt sitä ottaa kun tuli vähän maksamakkaraa jo syötyä...
  16. Sulkava_

L Lisätty. Tervetuloa ja onnea raskauteen :)
  17. Sulkava_

Heipä hei! Pupumama täällä kanssa yksi vessassa ravaaja! Nyt pari päivää tuntunut että saa käydä melkein tunnin välein. Että joo kyllä tuommoinen kolmisen tuntia olisi aika paha!:ninja: Ja ai ai ai mun tissit on tänään kipeät!!! Kyllä oli ihan tuskaa äsken käydä suihkussa. Että eipä niidenkään...
  18. Sulkava_

:love: Ihan hirmuisesti onnea! Tästä nämä jännittävät nt-ultrat alkavat :)
  19. Sulkava_

Moikka taas :) Niin tasaista oloa ettei ole ollut oikein kirjoitettavaa, hyvä niin. Nyt nukuin kyllä päikkärit pitkästä aikaa, väsytti niin kovasti kun meillä alkoi aamu tänään vähän normaalia aikaisemmin. Mullakin HooHoo-82 alkanut tuo aamuöinen valvominen. Se on kyllä hassua kun ei saa...
  20. Sulkava_

Ajattelisin että raskausviikkoja. Korjatkaa jos olen väärässä...

Yhteistyössä