Hakutulokset

1. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 marraskuu

Tervetuloa Outski! Ja paljon onnea :love:. Herkistää tällaiset onnistumiset pitkän yrityksen jälkeen :rolleyes:
  2. Sulkava_

Kovasti tervetuloa reetta88! Meillä onkin sama la ja molemmat Taysiin menossa, tiedä vaikka törmättäisiin ;) Hienoa Leenulainen että vauvalla oli kaikki hyvin! Ja varmasti mietityttää kun jotain poikkeavaa kohdusta löytyy. Mullahan myös oli kätilön mielestä munasarjassa joku outo kysta tai...
  3. Sulkava_

Babies, viime raskaudessa kun tein kolmivuorotyötä lopetin yövuorot jo varmaan rv 17 :). En niistä muutenkaan tykännyt niin se oli hyvä tekosyy :whistle:. Ei vaan, kyllä sen huomasi että niissä oli tosi väsynyt ja palautuminen oli hitaampaa. Ja vielä yksin hoitajana käytöshäiriöisten osastolla...
  4. Sulkava_

Huh Spukka, aika hurja ultrakokemus (n) Toivottavasti olisi ensi kerralla vähän fiksumpi ultraaja, aikamoisia sammakoita päästellyt suustaan :cautious: Tervetuloa Babies! Kiva kun tulee vielä uusia (y) Ihana yllätysraskautuminen, onnea :love::barefoot: Poikanen heräsi, että eipä tässä sitten...
  5. Sulkava_

Kiitos kaikille ihanille :love:. Tämä on kyllä paras ryhmä. Ainakin nyt on kaikki hyvin, ei ole vuotanut sen jälkeen (*koputtaa puuta*). Joo kyllä jotain liukkaria pitää hommata jos tässä raskauden aikana vielä uskaltaa jotain touhuta. Vanhasta oli mennyt päiväys niin siksi nyt ei olla...
  6. Sulkava_

Kiitos ihanat! Juu eilen tuli touhuiltua, että mietin kyllä voisiko olla sitä... Oli juuri sellaista hailakan ruskeaa. Äsken ei tullut kun uskaltauduin vessaan. Mutta mutta, kyllä huoli on kova. Ei kai tässä voi kun seurailla... Pissattaako teitä tosi usein? Mun pitää käydä alle tunnin välein...
  7. Sulkava_

Apua mulla tuli äsken rusehtavaa valkovuotoa pyyhkiessä :cry: Mä oon ihan paniikissa. Kai tämä lapsi viedään meiltä pois...
  8. Sulkava_

Tervetuloa Elsaalviina! Hienoa että tämä uusi raskaus on sujunut hyvin :) Ohjeet faceryhmästä löytyy tuolta etusivulta, sinne taidetaan kaivatakin väkeä (y) Ja tsemppiä Rai-da ultraan! Pidän peukkuja. Ja tarviihan jonkun meistä ne kaksosetkin saada, ehkä se olet sinä ;) Käyn varmaan joku päivä...
  9. Sulkava_

Mä nyt itselleni kamalan ongelman tästä talvivaatetuksesta... Mun toppatakki, mikä siis mahtui viime raskaudessa synnärille asti, sanoi viikonloppuna sopimuksensa irti vetoketjun osalta. Meinasitteko te hankkia jonkun äitiystakin? Tavallaan tuntuu tyhmältä hommata mammatakki kun aika on niin...
  10. Sulkava_

Kyllä raskaus välillä on sairaus. Voi invalidisoida pitkäksikin aikaa. Joka muuta väittää, on kokenut helpot raskauden tai ei ole raskaana ollutkaan. Mulla niin kiehahtaa kun kuulen tuon lauseen, esikoista odottaessa olin lähemmäs 20 viikkoa enemmän tai vähemmän toimintakyvytön. Katsotaan miten...
  11. Sulkava_

Leenulainen, kun kerroin mun isälle oli vastaus vain tyyliin "sillälailla" ja sitten vaihtoi puheenaihetta. Sanoi tuon kyllä ihan iloisesti. Jäihän siitä vähän hölmö olo, mutta ehkä jotkut ihmiset tarvitsevat vähän sulatteluaikaa... Ja mun isä kanssa iäkäs. Vatsan kipuilua ollut tässä parina...
  12. Sulkava_

Joo sama, ahdistaa! Viime raskaudestakin jäi kiloja jotain 6 ja nyt tuntuu olo näiden turvotuksien kanssa ihan hirveän isolta. Jenkkakahvatkin on ihan kauheat ja löysää joka puolella... Ja nyt vielä kun neuvolantäti vaihtuu muuton myötä, niin pelkään jos se on joku painonatsi ja mulle tulee...
  13. Sulkava_

Toukotenavat 2017 <3 lokakuu

Hypätäänhän marraskuun ketjuun :)
  14. Sulkava_

Varaslähtö marraskuuhun otettu, tervetuloa tähän uuteen ketjuun (y)
  15. Sulkava_

Tervetuloa kirjoittelemaan kaikki toukovauvaa odottavat! Jos haluat listoille, juu ilmoitathan tietosi punaisella (laskettu aika / nimimerkki / ikä / monesko lapsi / synnytyssairaala) Ja halutessasi voit ilmoittaa listoille myös tyttöolo/poikaolo :) ODOTTAJAT: 29.4 /Mikayla / 4. lapsi 29.4...
  16. Sulkava_

Onnea Sandelinos! Ihana kuva :love:
  17. Sulkava_

Mä voin vaikka huomenna yrittää väsätä meille uuden pinon (y) Saapahan sitten ainakin hetkeksi muuta ajateltavaa, nyt sitä ollaan nimittäin omakotitalon omistajia :geek::whistle::love: Aikamoista hässäkkää oli tämä viikonloppu kun on tuo kuun vaihde tulossa, mutta nyt näyttää siltä että ensi...
  18. Sulkava_

Tervetuloa ja onnea raskauteen! Ilmoitathan tietosi jos haluat tuonne etusivun listalle :)
  19. Sulkava_

Onpas täällä ollut tänään hiljaista, minäpä kirjoitan ettei ihan tyhjää päivää tule ;) Miehen puolen suvulle kerrottu eilen ultran jälkeen vauvasta. Mies soittamalla siis ilmoitti kun asuvat niin kaukana. Onnitteluja tuli hyvä määrä ja anoppi sanoi että oli odottanutkin jo näitä uutisia :)...
  20. Sulkava_

Paljon onnea zinna85 hyvistä ultrauutisista :love: Taikatalvikki kyllä Fb-ryhmään pitäisi vielä mahtua, laitahan yv:tä käyttäjälle jammaillen :) Hei toverit, tässä kun tämä lokakuu lähenee loppuaan koen kohteliaaksi kysyä haluaako joku muu alkaa päivittämään marraskuun pinoa? Jos ei kellään...

Yhteistyössä