Hakutulokset

1. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **LOKAKUU**

Voi rähmä.. mää nyt jahkaan edelleen sen influenssa rokotuksen kanssa :D tein jo päätöksen etten sitä ota mutta täällä Oulun seudulla on jo influenssaa liikkeellä eli äippälomalle ei ehdi "karkuun". Ja tajusin tuossa että mies aloittaa työharjoittelun päiväkodissa just tammikuun alussa.. tosin...
  2. narana85

3-kymppiset ensimmäistä odottavat

Tervetuloa Sonara! :) toivottavasti saat pysyä matkassa loppuun saakka ja eikös se ole tilastollisestikin melko todennäköistä (y) ainakin minun käsityksen mukaan sen tuulimunan "uusiutuminen" on aika harvinaista? Hieno saalis ollut teillä! Täällä kanssa yksi hoitoalkuinen. Ics tehtiin meille ja...
  3. narana85

Täälläkin on ekat perhevalmennukset vasta ens kuun lopulla. Synnytys ja imetysosiot täytyy kyllä käydä kuunteleen ku ei näin ensikertalaisena tiiä oikeen mistään mitään :LOL: Vajaa viis viikkoa ois äippäloman alkuun (y) Tästä viikosta eteenpäin on töitäkin onneksi vähän vähemmän ja sanoinkin...
  4. narana85

Hmm.. alan kyllä kallistua sen kannalle että en ota sitä rokotetta. Kun oon taipuvainen olemaan sitä kans sitä mieltä että se on semmonen ylimääräinen josta ei loppujen lopuksi ole välttämättä mitään hyötyä. Jos suoja olis eliniäinen ja 100% niin eri asia. Joskus pitää mennä mutu tuntumalla ja...
  5. narana85

Meillä ei oo ees neuvolassa puhuttu vielä mitään vauvan asennosta saati kokeiltu miten päin se on o_O oon saanu sen käsityksen että voi pyöriä vielä miten päin vaan useamman viikon? Että vasta jotain 34-35 viikoilta alkais olla merkitystä että miten päin siellä ollaan?
  6. narana85

Mun käsityksen mukaan raskaana olevat kuuluu ns. Riskiryhmään ja sais sen veloituksetta. Jos ei neuvolassa nii ainaki niillä yleisillä rokotusajoilla. Kannattaa varmaan neuvolasta tarkistaa :) Täällä päin rokotusajat tais olla viikoilla 45-46. Varma suojahan se rokote ei ole ja rokotteestakin...
  7. narana85

Hyvät on ollu arvot RubyS (y) Mulla oli 4.7 - 6.4 - 7.8. Hätäilin jo ite et jotain on vikaa kun 2h arvo oli korkeampi kuin 1h arvo mutta ei sillä kuulemma ole väliä ainakaan neuvolan mukaan, kunhan on alle raja-arvojen. Meille pitäis olla kalenterin mukaan tyttö tulossa mutta poika lupaus...
  8. narana85

Täällä kanssa mietityttää tuo influenssarokotus. Viime vuonna otin sen ensimmäisen kerran töiden takia. Ikinä en oo influenssaa sairastanut eikä rokotteestakaan tullut mitään oireita. Mikään varma suojahan rokote ei ole ja rokotteen kantakin periaatteessa vähän arvailua että mikä sen epidemian...
  9. narana85

Täälläkään ei oo syömisillä vaikutusta närästääkö vai ei. Joku ruoka voi laittaa närästään tänään mutta huomenna taas ei :rolleyes: eikä määrilläkään ole väliä. RubyS kuulostaapa se käden oire kummalta! :eek: ja että kivuliaitakin supistuksia jo :confused: tiiän tunteen kyllä siinä että mitään...
  10. narana85

Täällä on kans närästys ollu seurana jo pitemmän aikaa. Ei kyllä todellakaan oo mikään kiva raskaus oire :confused: ihan kamala tunne! Aiemminkin on kyllä närästäny muttei ikinä näin. Sf mitat on ollu 22+3 21.5cm ja 26+3 26cm. Neuvolakortin taulukon mukaan yläkäyrällä mennään täälläkin...
  11. narana85

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

Moikka! Minä täältä taustalta huutelen omasta kokemuksesta viivojen vahvistumisesta. Pp 11 sain tosi hailuran viivan ja vielä pp 14 viiva oli melkoisen haalea. Missään vaiheessa en saanu edes lähelle tasavahvoja viivoja. Kyseessä oli rfsun testit ja siirretty 3 pvnen. Ja hyvin on tähän päivään...
  12. narana85

Kiitos vinkistä Mamadread :) ja toivottavasti sullakin on siellä kaikki ok eikä paineen tunne olis mitään huolestuttavaa! Oma th onneksi otti homman tosissaan ja sano että mennä lääkärille. Aikaa silläkään ei ollu antaa että akuuttiin joutuu kuitenkin jonottamaan. Noh, pääasia kai tuo että saa...
  13. narana85

Tsemppiä Rubylle tulevaan sokerirasitukseen! :) mun tulokset oli tullu omahoitoon ja 2h arvo oli korkeampi kuin 1h vaikka niiden pitäisi olla toisin päin o_O alle raja-arvojen oli kuitenkin molemmat. Soitin neuvolapuhelimeen mutta olikin omahoitaja laittanu soittoajan huomiselle niin sepä kai...
  14. narana85

Kohta fabula sinäkin ihmettelet että mihin se aika oikein katosi :LOL: muistan kyllä itekkin nuilta viikoilta kun tuntui että se aika matelee vaan ja toivoi viikkojen kertyvän nopeampaa :) Minä en etes muista enää koska siirryin äitiysvaatteisiin :LOL: Jokaisella tietty kasvaa se maha omaan...
  15. narana85

Kiitos valistuksesta! :) kerkesinkin sitä jo vähän tuossa googlailla ja vaikutti kyllä hyvältä vaihtoehdolta. Eipä se kyllä liinan perussidontakaan toisaalta kovin vaikealta vaikuttanut kun vähän videoita siitä katselin. Hmm.. ehkä se pitää laittaa molemmat ja katsoa kumpi sitten tuntuu...
  16. narana85

Heippa kaikille pitkästä aikaa! Oon tuolla taustalla lueskellu teijän kuulumisia. Kiva lukea juttuja kun on niin eri raskauden vaiheissa olevia ja synnyttäneitäkin omia kokemuksiaan jakamassa :) Mulla oli eilen neuvola ja tänä aamuna sokerirasitus. Kaikki ainakin ensin mainitussa hyvin, toisen...
  17. narana85

Onnea Mariani! :):love: Terveisiä sokerirasituksesta :confused: vielä reilu puoli tuntia viimeseen verikokeeseen. NÄLKÄ! :LOL: onneksi ei tullu huono olo siittä litkusta. Väsyttää vaan ihan hulluna. Oli kyllä oikeesti haasteellista olla juomatta kovin paljoa yön aikana. Suu oli ihan rutikuiva...
  18. narana85

Täällä ois se sokerirasitus tulossa ens viikolla. Eka maanantaina neuvola ja sitte ti sokerirasitus. Mulle tuottaa varmaan kans ongelmia se paastoaminen. Ja nimen omaan se kun tietää ettei _saa_ syödä mitään :p lasillisen vettä saa juoda paaston aikana. Se varmaan on vielä vaikeampaa kuin se...
  19. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **SYYSKUU**

Täälläkin sitä painoa on tullut jo sen 9 kiloa (25+6) Tän kuun aikana tosiaan ottanu pikku spurtin niinku tuolla jo aiemmin kirjottelin mutta en kyllä kans jaksa olla huolissaan. Katotaan mitä ne maanantaina neuvolassa sanoo :LOL: Täällä kans tänä aamuna kaipaili jo sitä ettei ois tarvinnu...
  20. narana85

Tammikuun tähtöset 2017 **SYYSKUU**

Tervetuloa takaisin RubyS! :) Barcelona on kyllä aivan ihana kaupunki :love: oon kyllä vähän kade sun reissusta ;) hyvä että on turvotukset jo vähän hellittäny (y) Minä oon kans miettiny jo synnytystä. Itsellä tosin ensimmäinen niin en ees tiiä yhtään mitä odottaa, mutta mahdollisimman luomu...

Yhteistyössä