Hakutulokset

1. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

haaveilija24 se on janna miten kroppa voi muuttua. mulla ei aiemmin koskaan ollut mitaan "oloja" ennen kuukautisia mutta kun lopetin pillerit, rupesin esim kipeytyy nannit aina oviksen jalkeen. Aiemmin luulin etta oli ennen ovista mutta se oli aina sen jalkeen (myohemmin kun testailin tikuilla...
  2. P

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

emilno meilla on yk4 menossa ja oon miettiny ihan samaa. Etta miten pitempaan yrittaneet ovat jaksaneet, nyt jo tuntuu etta tulee ahdistus :S mutta ei oikeen muu auta kun pysya positiivisena. en usko etta negatiivisuudesta on mitaan hyotya, voi olla vain haittaa. mustikk4 huhuh neljat...
  3. P

henttis hehe sita nuhaa on liikenteessa ;) pitaa katsoa jos se siita lahtis vahvistumaan.
  4. P

Toiveena vauva 2017-2018

Kuhmura ala nyt viela heita pyyhetta kehaan, eihan sita tieda miten kay. Se on kylla janna mitenka sita monesti osaa vaistota asioita omasta kropasta. Tosin itse olen enemman kuunnellu kroppaa nyt kun ollaan yritetty lasta. Eipa aiemmin kaikkeen tahan tule edes kiinnitettya huomiota. Tsemppia...
  5. P

Mandala sori valaistus aika huono ja ei siina mikaan alyvahva viiva ollut mutta se kylla rupesi heti muodostumaan kun testi rupes kuivumaan. Odottelen tassa jospa se rupeisi vahvistumaan ;) Darni73 ei tassa tiia jos hulluksi olis tulossa :D oli pakko kayda hakee apteekista ihan clear blue eika...
  6. P

Pitaa lukea nuo tanaan tulleet viestit myohemmin :) Nyt iltapaivalirusta olen jotain erottavinani? Vai onkohan taa nuhainen olo syyna siihen etta nakyy viivoja :D
  7. P

darni73 voi olla ettei siina edes mitaan nay, ehka olin nakevani jotain viivaa. Tuossa kuvassa ei tosiaan mitaan ees nay :D no mutta ei auta muu kun testailla uudestaan myohemmin/huomenna :)
  8. P

Lisbon voimia sinulle! Olen nakevinani jotain testissa mutta en Osaa sanoa nakyyko mitaan kuvaan. Aamusta oli kylla semmonen terava vihlaisu alavatsalla mutta voihan se olla etta kroppa vlmistautuu kuukautisiin. Nyt siis olisi dpo 10-11 ja kuukautiset pitaisi alkaa to-pe.
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

Tanjuska toivottavasti nuo oireesi liittyisivat raskauteen. En osaa tuosta laakkeesta sanoa kun en itse ole kayttanyt mutta tietty hormonilaakkeet voi laittaa kropan sekaisin. Meinasitko viikon odottaa ja sit testata? Darni73 joko on ovistikussa vahvempi viiva? Tsemppia yritykseen ;)
  10. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

paputoive itsellani on ihan samat fiilikset! Ja siis testasin ja oli nega.Ehka joku viivanpaikka saattoi olla mutta ei oikeesti mitaan toiveita herattavaa :S olis vaan pitany odotella siihen saakka kun kuukautiset olis myohassa. Tsemppia sinulle jos jaksat odotella <3 toivon etta saisit...

Yhteistyössä