Hakutulokset

1. P

Toiveena vauva 2017-2018

inasofia yrita nyt malttaa huomiselle ;) mulla kumminki toi CB haamuilee mutta digissa tulos ei raskaana. Eli saa nyt nahda :D
  2. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

paputoive no voihan se olla etta sulla on lammot korkeella mahdollisen raskauden takia! Toivotaan etta testissa tulee selkeeta viivaa ;) itse olen flunssassa, mies oli viime viikolla ja talla viikolla minun vuoro. Ei tassa muuten mitaan oloja, mutta tosi raskaan tuntuiset rinnat ollu nyt pari...
  3. P

Toiveena vauva 2017-2018

kuhmura voihan se tosiaan olla joku haamu vaikken aiemmin haamua ole CBlla saanut. Mutta pitaa nyt katsoa miten tassa kay, eikai sita muu auta kun odotella :) Toivottavasti sulla nayttaa plussaa!:)
  4. P

mimosa91 se on kylla huippua, etta miehesi on innoissaan sinun kanssa :) kylla se erilailla varmasti vaikuttaa ja tietaa etta on joku siina vieressa tsemppaamassa. Mutta ihmiset on tietty erilaisia, varmasti jokainen mies on onneissaan uudesta tulokkaasta ja raskautumisyrityksista vaikkei aina...
  5. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

unna1 eli ehka yritan tassa rauhoittua taman asian suhteen ja katsoa mita tapahtuu :D Kella muulla on jannat paikat edessa??
  6. P

mandala en malttanut ees lukea niita ohjeita :unsure: mutta ehka annan sen digin nyt olla ja katsoo asiaa parin paivan paasta jos kuukautiset ei ala. ei pitaisi nain malttamaton olla :P
  7. P

Theran kai se pitaa vaan yrittaa vahan rauhoittua ja odotella pari paivaa ja katsoa asiaa uudestaan. Ei niin helppoa kun jannat paikat :D kiitos Theran, niin pitaa tehda :)
  8. P

olen aika hatailija.. tietty piti menna digi ostaa (ostin 4). Ja sitten 2-3h pidattelyn jalkeen testasin ja oli nega. Nyt sita mietin etta ehka se puikkotesti naytti vaarin? vai oonko nyt ihan liian nopeeta kokeillu testata digilla.. no eikai tassa muu auta kun odotella jos ne kuukautiset alkaa.
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

Inasofia joo toi on cb puikko. Jos tanaan tuhlais digiin :p varmaan tulee nyt testailtua jos menkat ei ala. Jos jotain siella on niin toivottavasti pysyy kyydissa! Pian lauantai ;) toivotaan etta sullakin plussaa!!:) Taaperotx5 onpa jannat sun olot jos ei muka raskaana?? Testaile pian,jospa...
  10. P

Toiveena vauva 2017-2018

inasofia tiedan mita meinaat, tuntuu mulla ihan samalle etta ei tieda enaa etta kuvitteleeko oireita vai ei :P Meinasitko testata milloin? Itse tein testia nyt aamusta, laitan kuvan tahan peraan. Eilen siis tein testia iltapaivalla ja naytti etta se olis haalee viiva mutta ehka se on vahan...
  11. P

darni73 nayttaa sun testin perusteella etta se ovis olis tulossa piakkoin :) vprinsessa janna tosiaan mitenka ei saa kunnolla valttamatta kuvattua sita viivaa tai vaikka omalle silmalle nakyy niin kuvassa ei nay. Mutta hei huomisaamuna uudestaan, jannaa!!:)
  12. P

vprinsessa itse olen jotain nakevinani tuossa ylemmassa testissa.. toivottavasti siita vahvistuu! Mulla ei muuten eilen ees herkka tikkutesti nayttanyt niin selkeesti kun toi clear blue. Ja sit rupesin muutenki epailee etta ehka ne tikkutestit nayttaa mulle aina vaan viivanpaikkaa :D mutta tuo...
  13. P

vohveli3 onpa inhottavaa jos ei mitaan sulla kuulu, ei menkkoja eika testissa mitaan. Toivottavasti ne testit tulee sulle pian niin paaset testailee. Itsehan olin ihan varma ettei mitaan tule nakymaan ja tilasin jo netista lisaa ovistesteja ja raskaustesteja ja pitas tulla joko pe tai ens...
  14. P

henttis joo ehka nyt odottelen viikonloppuun saakka ja nakee sitten :) jos malttaa :D ehka kayn varmuuden vuoksi tanaan hakemassa ne digit..
  15. P

Henttis kiitos sita samaa toivon! Ei oikein usko ennenkuin nakee vahvempaa viivaa (en tieda uskooko viela sillonkaan). Janna miten sita plussaa odottanut mutta nyt vaan jannaa etta uskaltaako edes riemuita viela tassa vaiheessa. Kai sita ei uskalla ennenkuin useamman viikon ollut raskaana? tai...
  16. P

Tassa olis aamun testi..en tosin osaa sanoa onko vahvistunut. Pitaisko sen viivan olla jo vahvempi? Jos dpo 11-12 ja kp27/28?
  17. P

Ehka tama voisi olla plussa. Tanaan olisi dpo11-12.kp27/28. Kiertopaivat vaihdelleet,meinasin pe asti odottaa ja testaan digilla jos ei kuukautiset ala. Onkohan toi viiva liian haalea verrattuna dpo?
  18. P

paputoive eikos sullaki pitas menkat alkaa loppuviikosta (jos ne siis alkaa)? apua kohta kylla rupeet testailee! ehka aamusta?? joo minakin olen nakevinani sinertavaa haamua tuossa mun iltapaivatestissa mutta ei sita viela uskalla iloita. oikeesti en varmasti usko ennenku ne menkat on oikeesti...
  19. P

Paputoive joko meinasit testailla? vai jaksatko odottaa? mina en oo malttanu odottaa.. ja tanaan piti kayda apteekin kautta ostaa clear blue koska ei ollu testeja kotona. Se naytti ehka hailakkaa plussaa, mutta meinasin aamusta uudestaan. Mies sanoi etta ehka vaan parempi odottaa perjantaihin...

Yhteistyössä