Hakutulokset

1. P

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos paljon :) toivotaan, etta pysyy matkassa mukana! on kylla tosi outo tunne ja varmaan menee aikaa ennenkuin edes ymmartaa. Paljon plussatuulia kaikille!! <3 kuhmura tosiaan hankalahan se on olla testailematta, mutta mullakin ihan paivassa oli ero. Eli maanantainahan ei testissa nakynyt...
  2. P

* Heinäkuiset 2016 *

Niin ja siita kertomisesta. Meinattiin, ettei kerrota ennenkuin se 12 vk on mennyt. Mies tietaa ja mun yks kaveri (joka odottaa vauvaa ja asuu muualla).Muille en oo kertonut, lahinna tuolle kaverille siksi, kun han vasta samassa tilanteessa ollut. Jospa sita jouluna sitten perheelle kertoisi :)...
  3. P

* Heinäkuiset 2016 *

Sita vahan jannittelin etukateen, etta kun olen semmonen kahvikissa, mitenka kay kun tulen raskaaksi. No ei oo sita nyt tarvinnut miettia kun tuli jarkyttava flunssa eika tee kipeena mieli kahvia. Sitten piti vahan googletella etta mika tee olis ok juoda. Kylla mina meinasin kahvia silloin...
  4. P

* Heinäkuiset 2016 *

Hei kaikille :) Todella alussa mulla tama raskaus, mutta josko tanne nyt uskaltaisi tulla tunnustelemaan :) Eli olen testaillut nyt parina paivana ja tanaan digin kanssa nayttaa 1-2vk. Ensimmainen raskaus ja laskettu aika (raskauslaskurin mukaan) 8.7.. Jannat paikat! Eipa tata oikeen edes...
  5. P

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Pikkupollo mina aina aloitan ovistestailun hyvissa ajoin. Varmasti tuo kp9 olis ihan hyva paiva aloitella. Riippuu tietty kierrosta! Selvitkaa flunssasta ja onnea yrittamiseen :)
  6. P

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

niin ja olot nyt: flunssainen olo niin en osaa sanoa onko mitaan normaalista poikkeavaa (menee flunssan piikkiin), ehka vahan huono olo. Pienta painetta alavatsalla (ei hairitsevasti), myos mahdollisia nippailuja. Unettomuutta (luult menee flunssan piikkiin). Semmonen tunne, etta...
  7. P

??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

Pitaa kirjoitella tanne, jos kuka haluaa piinailla :) mulla tosin vaikka mita oireita pitkin kiertoa, lahinna sen takia kun enemman kuunnellu kroppaa nyt kun vauvaa yritetty. YK4 (kierto yleensa 27-28 paivaa, ovis taisi olla kp 14) kp 1-5 kuukautiset kp 6 ilmavaivoja,paansarkya, vasyttaa...
  8. P

Toiveena vauva 2017-2018

-tanjuska ehka voit siirtaa,vaikka niin epatodelliselle taa viela tuntuu :P varmaan kayn taalla kyttailemassa mita muille kuuluu/taustailen. En usko, etta viela "uskallan" noihin odottajien ryhmiin. Tsemppia kaikille yritykseen ja kovasti plussatuulia <3
  9. P

Toiveena vauva 2017-2018

taaperotx5 mullakaan ei kunnolla erottanut tuota viivaa CB puikossa. Eilen hommasin digin ja nyt aamulla kastoin. Eli digissa nyt aamusta lukee raskaana 1-2 ja kylla mun mielesta se mun CB viivakin on vahvistunut. Laitan tahan peraan sen kuvan, jospa siita jotain erottas. Kannattaa tosiaan se...
  10. P

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

mustikk4 on se varmasti todella raskasta kuulla vauvauutisia, etenkin kun itse on pidempaan yrittanyt, eika vauvaa viela ole. Mutta ala lannistu, oon ihan varma, etta se pikkuinen sinulle viela tulee!:) tiedan, etta ei ole helppoa olla stressaamatta. Itsellani ainakin hirvee stressi paalla ja...
  11. P

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Tervetuloa uusille ja tsemppia yrittamiseen! :) Kauhee flunssa iski illasta ihan kunnolla, tuli vahan huonosti nukuttua viime yo :( no herasin tuossa klo 5 jalkeen kun ei sinne sankyyn viittinyt jaada pyorimaan. Tietty mielessa oli se testin teko ja tammoista se sitten naytti (laitan tuohon...
  12. P

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

kevattahti plussa tuo on ihan selkeesti :) ehka ei kannata panikoida, menet kaymaan laakarilla niin tietavat paremmin :) onnea!! <3
  13. P

Huomenta :) Herailin tuossa klo5 jalkeen huonosti nukutun yon jalkeen. Mulla kauhee flunssa :( Voi olla,etta teki mieli testata :p Tammosta nyt aamusta:
  14. P

paputoive tee aamulla uusi testi :) tsemppia, toivotaan positiivista tulosta :)
  15. P

haaveilija24 nyt sinun kroppa toimii niinkuin sen kuuluisi (ilman ylimaaraisia hormoneja). Voihan se olla, etta osa oireista tasaantuu sitten ajan kanssa. Toivotaan etta sulle tulee plussa nopeeta :) ei muuta kuin positiivista fiilista sinne suuntaan myos :)
  16. P

Hipeltaja 89 oih haamatka kuulostaa ihanalle!:) kerkeehan tassa viela jouluksi raskautua :D tai haalomalla vaikka ;)
  17. P

Toiveena vauva 2017-2018

inasofia tein digin parin tunnin pidattelyn jalkeen tanaan mutta siina luki etta ei raskaana. Eli eikai tassa muu auta kun odotella jospa tuo viiva vahvistuisi! :P en kylla digia enaa tee kun vasta sitten kun viiva vahvempi. ja aamupissista parempi uskoisin :P
  18. P

darni73 hyvin vahvistuu!!:) eikun vaan talletukset kayntiin

Yhteistyössä