Hakutulokset

1. M

Heinäkuiset 2018

Ja en tiedä kuvittelenko, mutta ihan kuin etoisi. Toki tänään vähän kevyemmin syönyt aamupalankin ehkä kuin normaalisti. Joku kysy siemenistä, mä aion vähentää, mutta en kyllä kokonaan jätä pois tai kyttäämällä kyttää. Tuossa kun selailin ohjeistusta:onko meetwursti tosiaan nounou? Se on mun...
  2. M

Heinäkuiset 2018

Tuo pikkujoulu-kuvio onkin hankala. Meillä on kaveriporukalla mökkipikkujoulut, missä viina kyllä virtaa. Mahdollisuuksia, eikä toisaalta myöskään halua, pois jäämiseen ole. Varmaan ostettava holittomia ja pidettävä kättä jotenkin sen tekstin edessä. Vai muita ideoita? :D
  3. M

Heinäkuiset 2018

Tervehdys kanssasisaret ja onnea kaikille plussista! Varovaisesti ilmottaudun mukaan, eilen sain digillä tiedon, että raskaana ollaan (1-2 viikkoa). Edellisessä kierrossa oli kemiallinen raskaus, joten nyt seurailen jännityksellä viivojen vahvistumista. Tänään PC:n liuska oli jo selvästi eilistä...
  4. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Mininen85 - tsemppiä matkaan! Mä tein aamulla pc:n, vahvistunut oli viiva. Huh, jotenkin sen kemiallisen jälkeen nyt pelottaa, et vahvistuuko. Tosin oireet on ihan erilaiset kuin siinä. Nyt oireina ton pistävän kohtukivun lisäksi nenäntukkoisuus ja levottomat unet. Menkkaoloja ei juurikaan...
  5. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Kuin myös onnea Uskaltaakohan siirtyä johonkin heinäkuisten ryhmään vai onko edes?
  6. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Digi: 1-2viikkoa raskaana! Huh!
  7. M

Digi: 1-2 viikkoa raskaana!
  8. M

Niin taitaa! ;) Vitsit, mietin koko ajan et milloin tekis sen digin ku niin pieni dpo kuitenki. Mut jos noissa kaks haamua, ni luulis et näkyy kunhan pidättää ja ei juo nyt, et olis vahvaa pissaa Mielipiteitä? Vai meneekö vaan rahat hukkaan? Vai tuleeko uneton yö kun pissattaa ja pidättää!
  9. M

Tässä aamun kuivunu pc, eli jotain näkyy kyllä. Kokeneemmat, uskallanko tehdä digim jo tänään vai esim Vasta aamulla?
  10. M

Kyllä siellä jotain taitaa pilkistää! :)

Yhteistyössä