Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Pc:llä tuli hailakasta aamupissasa hyvin haalea haamu. En uskalla Vielä ottaa onnitteluita vastaan! Näyttääköhän digi jo? Jos hakis sen ja pidättelisi. Nyt siis vasta dpo11. Oireita kuitenkin on: mahaan pistävää jomottaa melkein koko ajan, nenä tukossa, levottomia unia..
  2. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@liduliinu meillä vähän sama tilanne! Mulla tosin aikaiset dpot (11). Voi tosiaan olla et hailakkaa pissaa oli, oli siihen haamulainen kuivanut. Haen kyllä digin, ja teen sen pidättämisestä riippuen illalla tai aamulla. Jotenki on aika rauhallinen olo.
  3. M

Koko yön on aaanu rampata vessassa. No parin tunnin pidätys, pc kehiin, ja...nega.
  4. M

Ei välttämättä! Mä kans vedin greiåpikuuria tässä kierrossa, ja sain vahvimmat ovisviivat mitä ikinä!
  5. M

Nyt ae kyllä testiajan jälkeen on jo haalistunut melkein värittömäksi, toivottavasti aamun pc antaa selvemmin tuloksen! Kiitos piinailijat! Ja @viipulainen - mulla edelliskierroksella o-testi näytti tuota vahvuutta kaks vkoa! Hullua!
  6. M

Apuaaa, että ois heti kemiallisen jälkeen tärpännyt! Pitää tehdä aamulla pc:n liuska! Vaikka Google Kyl kerto Et tää merkki antaa helposti viivanpaikkoja/vääriä plussia
  7. M

Dpo 10, ilta, parin tunnin pidättäminen. Rfsu. Mielipiteitä?
  8. M

Dpo 10, ilta, parin tunnin pidättäminen. Rfsu. Mielipiteitä?
  9. M

@Veeruli87 ONNEA! Selvä viiva! :) Mä hätähousuilin extemporee ja tein pc:llä negan, tälleen dpo9 :D Ylläriii! aika oireetonta: palelee ja nenän limakalvot kuivat, mut onhan nyt flunssakausi.
  10. M

Onpas meillä hiljaista. Tulin kertoilemaan, että hätähousilin extemporee aamulla ja tein negatestin, dpo9, en kyllä nyt jälkikäteen ymmärrä edes, että miksi :D Sunnuntaina sit dpo11 uudestaan :D Oireita ei juuri oo, nenän limakalvot kuivat ja palelee, mutta molemmat voi johtua flunssasta!
  11. M

@Minni-83 - oireet kyllä lupaa hyvää ;) Jännätään ja toivotaan parasta! monesti se oma vaistokin kertoo jo totuuden ;)
  12. M

@Minni-83 - voisko olla kemiallinen ja siksi viiva ei vahvistu, mutta haamua näkyy? Mulla näky vielä dpo16-17 haamua ja sit dpo 18 alkoi vuoto! Toivotaan vahvistumista! :) Täällä taas piinapäivien loppusuora niin liityn joukkoon. Mulla ovis taas myöhästyi, vasta kp22 oli, onko kokemusta, voiko...
  13. M

@Esmenet , kiitos jälleen listan päivityksestä. Mulla taitaa olla vasta tänään tuo dpo8, mutta ei se niin justiiinsa. ;) Kummaa tuo tiputtelu, mulla on sitä tullut vasta muutamissa viime kierroissa, sekin lähinnä tuhrua just ennen menkkoja. Mulla on jotenkin oudon rauhallinen olo, piinapäivät...
  14. M

Heippa vaan kaikki! @Mininen85 Pahoittelut sulle uudesta kierrosta :( Tsemppiä sinne tutkimuksiin, mukavaa varmasti että asiat alkavat ainakin jollain tasolla sitten edetä kun saa tietoa yms. @Esmenet - aika kreivin aikaan pääsit gynelle, miten peittojen heiluttelu meni? Täällä pidetään...
  15. M

@Mininen85 KIITOS listan päivityksestä! Ootko ajatellut vielä testipäivää? Tunnen itseni noloksi aloittelijaksi, mutta, ekaa kertaa IKINÄ (mukaan lasketaan esikoisen yritys) sain liuskaovistehtiin VAHVEMMAN, siis SELVÄSTI tummemman testiviivan kuin kontrolliviivan, EILEN, kp22. Olot oli...
  16. M

Hei ihan oikeasti! Ovistesti tänään taas kirkuvan punainen?!? MITÄÄ! Kauanko se voi näyttää plussaa? Tänään vielä kipuja ja tosi ohutta limaa, voiko ovis olla tosiaan vasta tulossa? Ens kiertoon kyllä cb:t otettava!
  17. M

^^ omat tiedot päivitetty! @Esmenet - kertaas vielä gynelle menoa, joku tietty asia/pyyntö mielessä? Tsemppiä puuhailuun ja tule viimeistään pe kertomaan gynen kuulumiset!
  18. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät Esmenet | 38v | yk9 | kp14/28-37 | esikoinen 11/12 Hironea | 38v | yk3 | kp19/25 | esikoinen 12/15 Iltasatu | 33v | yk4| kp23/26-29 | esikoinen 9/16 Miljamaaria | 34v | yk10 | kp40/26-28 | PCO, Letrozol, Metformin | esikoinen 3/14 miniminimini | 30v | yk3 |...
  19. M

@jamma - Kivalta kuulostaa kun oireita, jotenkin se on niin selvä merkki ;) @Mininen85 - miten menee? mikä dpo? Mulla ovistuntemukset osittain jatkuu, pistoa muniksiin ja vielä aamulla pyyhkies pientä limaa. Aamulla myös menkkakiputyyppistä jomotusta. Oiskohan ovis sittenki vasta nyt, eilen...
  20. M

Toiveena vauva 2017-2018

Joku kyseli, miten lasketaan dpo0 - ite testaillut välillä enemmän ja vähemmän, mutta lopputuloksena kuitenkin se, että kyllä sen oviksen huomaa kun on, ainakin mun kropasta. Nyt tosin tuntuu, et pistävä kipu jääny päälle ja aamulla pyyhkies vielä kevyttä limaakin. Mies reissussa, jos ovis...

Yhteistyössä