Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

PC:n viiva on haalistunut entisestään eilis aamusta. Eli taitaa olla kemiallinen kyseessä, vaikka raskausoireeksi tulkitsemani rintojen särky vaivaa edelleen voimistuvasti. Milloinhan vuoto alkaa? :(
  2. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

@Charlotte82 - rintojen kihelmöintiä täälläkin. oonkin miettinyt sopivaa termiä, mutta kihelmöinti on tosiaan osuva sana! Joten toivotaan molemmille sen tarkoittavan sitä isoa plussaa :) Kiva kuulla myös sun kokemus, että digi voi olla nega tässäkin kohtaa. Toivo elää siis yhä! Tsemppiä...
  3. M

Arvelinkin, että sekoilin itse, anteeksi. Kurja tuo tilanne! Kierto kerrallaan. Oletteko hoidoissa? Sulla on ainakin kokemusta testaamisesta ja plussista ja negoisa, joten jospa minäkin uskallan vähän luottaa tuohon arvioosi noiden minun testeistäni!
  4. M

Etkös tuolla edellisessä viestissä puhunut, että pcllä plussa? Vai ymmärsinkö nyt jotain väärin...
  5. M

ai näytti? ihanan lohdullisen kuuloista? ...pitänee testata pc:llä huomenna aamusta jos ois vahvistunut. jotenkin vaan tuo digin nega sai vaipumaan aika epätoivoon :( oon aina luottanu siihen ku vuoreen.
  6. M

Koita ajatella niin, että tuo on kuitenkin selkeä tulos. Haamuilut ja viivanpaikat vaan lisää epätietoisuutta. Onko sulla jo menkat myöhässä?
  7. M

@nelHM - mulla ei olee kokemusta noista RFSU puikoista. Mutta jotenkin yleisesti haluaisin uskoa, että ainakaan selkeitä haamuja (joissa siis väriä, eikä tarvi tihrustaa) ei tule, ellei ole hormonia kehossa. Mulla on nyt myös "tuhrua" jota tulee pyyhkiessä - vaihdellen vaaleanpunertavasta ihan...
  8. M

@tossu-83 - näin on varmaan tehtävä, ja haettava vielä yksi PC-paketti että voi huomenna testailla, luulisi, että viiva lähtisi vahvistumaan. Esikoisen aikaan tuli selvä plussa jo dpo12 ja silloin myös digiin plussa. Nyt on tullut myös tuhrua, joten ei tässä kauhean luottavaiselta tunnu...
  9. M

@tossu-83 NIINPÄ! Olin aamulla IHAN VARMA, että tulee tulos "raskaana" mutta ei vaan tullut. Siksi oon alkanu epäillä kemiallista, mutta siitä huolimatta ihmetyttää et miten liuskoissa näkyy ja digissä ei.. ei kai sen kemiallisuuden pitäis siihen vaikuttaa.
  10. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Mininen85 - nyt kyllä tän oman kokemuksen myötä sanoisin, että niin kauan ku menkkoja ei näy, ni jokainen testaamaton päivä on plussaa, että plussa ehtii vahvistua ;) nimimerkillä:sekoan.

Yhteistyössä