Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

@Mininen85 - koska se digi, johon luotan(luotin?) kuin vuoreen, sanoo että Ei raskaana, en uskalla iloita. :( Mietin neuvolaan soittamista ja verikokeisiin pääsyä.. Aavistelen kemiallista raskautta, mutta kun ei kokemusta ole niin aavisteluksi jää. Rintoja kyllä särkee ja kuukautiset ovat...
  2. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Taidan tulla tänne teidän joukkoon ihan kokonaan :D Nyt dpo 16 (ehkä, sekava kierto) ja menkat myöhässä noin 2 päivää. Tässä ylhäällä purettuna cb:n viikkonäytöllinen digi, joka ilmoitti että EI RASKAANA. Alla PC: ylin eilen, alin aamulla. Sekä eilinen One Step. Mitä mun kehossa tapahtuu...
  3. M

Siinäpä testipläjäys. Digi ilmoitti aamulla: EI RASKAANA. Yllä digin liuskat aukaistuna. Keskellä PC: ylempi eilen ja alempi aamulla. Alimpana OneStep eilen illalla, sunnuntaina tää puhdas nega. Sannia lainatakseni, että mitähän v*ttua, tässä alkaa huumori loppua...
  4. M

PC reilun kahden tunnin pidättämiseen jälkeen. Samalla vessareissulla taas rusehtavaa limaa pyyhkiessä :| miltä tuo teistä näyttää vai näyttääkö edes miltään? @Naadis -koita rentoutua ja ajatella että jokainen raskaus on aina ihan oma juttunsa! Pidetään sulle peukkuja!
  5. M

Nyt taas menkkajuilinnat voimistuu siihen malliin, et ravaan vessassa katsomasaa, että jokojoko.. :(
  6. M

@Hyrräpää - kertaas vielä sitä sun tiputtelua ennen plussa, mikä dpo alkoi, onko loppunut, millaista se oli`? Koska just sen tuhrun takia en jaksa uskoa raskauteen....
  7. M

Eli pc-liuskojen ostoon töitten jälkeen. Pitääköhän alkaa myös pidättää, et pääsee testaamaan vielä tänään. Toisaalta, edelleen koko ajan odotan et ne menkat vaan alkaa... eikä tosiaan oireita ole. No, jospa VIIKON päästä on ainakin tietoa, koska tää tiedottomuus on tuskaa. Tsemppiä...
  8. M

@Naadis - meinaatteko varhaisultraan? Itselleni se oli esikoisen aikaankin ehdoton juuri sen oireettomuuden vuoksi! Mulla on nyt dpo 15, tuo kuva otettu dpo 14... Mutta joo, en nyt tiedä millä sitä lähtee testaamaan esim huomenna, jos ne menkat ei kuulu. Suosituksia?
  9. M

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Täällä lienee asiantuntijoita, joten laitanpa kuvan kera kysymyksen: onko tämä haamujen haamu vai viivanpaikka. Kokemuksia Clearbluesta? tämä siis dpo 14. (menkat alkaa yleensä dpo 12-14). Nyt dpo 15 menossa, eikä menkkoja näy. Tuhrua sen sijaan perjantaista asti satunnaisesti pyyhkies ja kovat...
  10. M

Kokemuksia, onko tuo pelkkä viivanpaikka? Kovasti sai testiä käännellä että sai kännykkäkuvan napattua :D
  11. M

@Mininen85 - sun viivattomuus+menkattomuus kuulostaa samalata ku täällä! Mulla siis joku ihmeellisten ihmeellinen kierto menossa. Perjantaina dpo 12 iltapäiväpissasta CB - viivanpaikka, ei mielestäni edes haamu. Heti testin jälkeen alkoi kovat menkkakivut ja pyyhkiessä tuhrua. Illalla niin...
  12. M

@Mininen85 - elä vielä dpo9:n kohdalla vaivu epätoivoon. Minä yritän täällä dpo 12 nimittäin vielä negan jälkeen pitää toivoa yllä. Koska mulla ainakin se ovulaatio saatto tapahtua sen ovisplussatestin jälkeen tyyliin vaikka seuraavana tai sitä seuraavana päivänä, joten dpo:hon en niin täysin...
  13. M

@Naadis ja @Qmeilija - ONNEA ihan älyttömästi! Plussa-aalto todella! Voi kunpa pääsisi mukaan... mutta... Omanapa:...huonolta näyttää. Menkkaolo sen kun yltyy, tänään dpo12 apteekkarin testillä PUHDAS nega. Tosin googlen mukaan se ei älyttömän herkkä ole, en vaan ehtinyt jäädä apteekin hyllylle...
  14. M

@-OmaAurinkoinen- - se siitä rauhallisuudesta, mä täällä jo HARKITSEN tosissani testaavani tänään ip vielä :D Ku yhtäkkiä pakottava tarve. Plus osaan googlata haluamani tuloksen, kyllähän dpo10 ja iltapissasta jotain näkyy ;););) On tää kyllä jännää ja ku ei voi kellekkää purkaa, koska mies ei...
  15. M

@Mininen85 - millon meinasit testata? :D mä odotan menkkoja melkeen samalle akselille pe-su, joten meinaan pe-aamuna testata. @Esmenet - Ei enää paremmin vois sanoa, että tosiaan herkäksi ja vainoharhaiseksi tulee tässä kroppansa kuuntelussa. Jokaisen pienenkin risahduksen pistää merkille. Mä...
  16. M

Oli pakko kaivella vanha keskusteluketju, jonne kirjoittelin esikoista yrittäessä. Siellä olin tärppikierrossa valitellut myös öisiä menkkakipuja ja myös dpo5 alkaen levottomia unia, joita ollut nytkin jo useampina öinä. Ja toisaalta silloinkaan ei mitään muuta selkeää oiretta, niin kuin ei...
  17. M

@Esmenet - intoa petipuuhiin! ;) @jamma - Mikäs siellä tilanne? Omanapa: oudon kierron oudot oireet: kovin on menkkaoloa, varsinkin öisin. Samoin muutamaan otteeseen pistoa emättimen sisään, mikä on ihan uus juttu. Nyt on dpo8, maltillisesti odotan perjantaihin ja dpo12 ja jos silloin ei...
  18. M

Täällä oli yöllä kunnon menkkaolot. Taitaa olla kierto totaalisesti sekaisin. @Hyrräpää - niin ihana plussa :) @jamma - sulla kuulostaa kyllä lupaavalle! Alle viikko niin voit varmaan testailla?

Yhteistyössä