Hakutulokset

1. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

Mäkin tilasin nyt noita digi, mut ajattelin aloitella testailun hyvissä ajoin liuskoilla ja jahka ne alkaa tummua yhtään ni sit myös digi! Nyt kp 6, viimeistään tuossa kp 10 aloitan testailun!
  2. M

Piinapäiviä nyt todella nimensä mukaisesti. Miten ikinä maltat torstaihin asti, kadehdin moista kylmäpäisyyttä! Täällä pidetään peukkuja!
  3. M

Mahtavaa @Naadis !! IIK! Nyt tarrasukkia paaaaljon <3 ...pidä meitä ajantasalla! Ja taisi täällä olla muutamia muitakin, jotka eleli jänniä päiviä! Huih! Omanapa: oviksen metsästys alkanee nyt. Tässä kierrossa en meinaa päästää sitä livahtaan ohi. Aloitin myös greippimehun litkimisen, sitä...
  4. M

@Mininen85 ja @Miljamaaria - tsemppiä alavireyteen <3 Tauko varmasti ainakin antaa henkistä lomaa kaikesta, ehkä fyysistäkin ;) Mua ainakin eniten ärsyttää, että heti kun "aletaan yrittämää" niin meillä jo ekasta kierrosta asti katoaa seksistä semmonen into. Arki on tosi hetkistä ja vuorotyöt...
  5. M

Kiitos! :) Joo haamua siis metsästämään! Jotenkin huojentunut olo, että eka yk1 puhallettu kaikkine kuvitteluineen ohi! ;) Nyt piinailen sitten teidän kanssa ennen kuin taas oma vuoro, kunhan tallettelut onnistuisi!
  6. M

Oireet ei ollu kuviteltuja: Menkat alko, samoin oksennustauti :D KP1 ja kierto sittenkin vain 28.. Mistä ootte tilannu ovulaatiotestejä? ja miltä kp:ltä alkanut testaan?
  7. M

Hei apua, mulla tuli äsken pyyhkiessä semmonen puna-ruskea pikkuklöntti (värjäytynyttä valkovuotoa?) sekä tuhrua vähän paperiin. Nyt DPO8. Mulla ei oo koskaan ollut mitään tiputteluja ennen kuukautisia.. Joko mun kierto on sekoamassa (nyt kp27, kierto yleensä kp 30-32) tai jotain on tekeillä...
  8. M

Eieieiei, elä motivoi mua testaamaan aiemmin ;) Mä oon kertonut noin suunnilleen aina ohimennen huomauttaen, että hei, nyt vois olla hyvä viikko kuukaudesta olla aktiivinen tms. Meillä ei niin aktiivista tuo puuhailu muuten ole :D ja ongelmana tosiaan myös potenssiongelmat jos tulee "paineita"...
  9. M

DPO7. Joko mulla on monia samoja oireita kuin edellisessä tärpissä tai sit mun pää on pehmenemässä jo näin yk1:n kohdalla. Empiiristä tutkimusta haittaa, etten oo tällätavalla aktiivisesti tarkastellu kroppaani aiemmilla kierroilla kun yritystä ei vielä ole ollut. Mutta edellisessä tärpissä oli...
  10. M

@Naadis - ROJUA TORVEEN :D Nauran täällä töissä ääneen apua! Hauskaa viikonloppua kaikille, ja noh, sitä rojua torveen myös sitte varmaan ;) :D

Yhteistyössä