Hakutulokset

1. M

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

Naiset, tarvin apua. Joten pelkkä omanapailu tähän kohtaa! Tein sairaalasta annetun r-testin toissapäivänä aamuvirtsasta. Ihan kuin siihen olisi piirtynyt haamulainen - iltapäivällä kuivuessaa selvempi selvästi. Raskauden mahdollisuutta EI ole, 100% tieto. Tänään alkoi kuukautiset! Jee! Eli...
  2. M

3-kymppiset toista lasta yrittävät

3-kymppisenä toista lasta yrittävät Kukkurainen | 35v | yk4 | kp7/28-30 | esikoinen -12 Eppula | 37v | yk3 | kp16/29-31 | Letrozol | esikoinen 07/16 Pumpulipalleroinen | 31v | yk0 | kpXX/XX | esikoinen 07/16 Toukokuinen Röllykkä | 33v | yk 6, aloitettu 10/2016 | PCOS | kp 20/28 | Terolut |...
  3. M

Hei vaan hei! Täällä alkoi menkat - ekaa kertaa aikoihin se tekee iloiseksi, joten keskenmenokiero on virallisesti ohi! Alkuviikosta tein testin ja siinä olin näkevinäni haamua/viivanpaikkaa, mutta eiköhän raskaushormoni ole poistunut kun menkat alkaa? Tänään siis kp1. Koitanpa päivittää listan :)
  4. M

Mielenkiintoista pohdintaa oviksesta km-kierrossa. Mulla ei testauskokemusta, ootan sen viis viikkoa, miten täällä päin ohjeistetaan ja sit teen r-testin.Tosin veikkaan, et sillon saattaa olla jo menkat! Mulla oli SUPERkivulias ovulaatio ilmeisesti tässä kierrossa. VIISI päivää ihan älytöntä...
  5. M

@Oliivipuu79 ONNEA ihan älyttömästi! <3 Paljon paljon tarrasukkia ja kaikkea matkaan. @Idaiines - mikä sun tilanne? Jännää! Täällä oli kkm jälkeen superkivulias ovis-aika, joka kesti jopa 5 päivää! Nyt kivut alkaneet hellittää! Alavatsa ihan paisuksissa ja kävelykin sattui! Hullua! Nyt sit...
  6. M

@ahmis Mä pääsen tohon sun ylianalysointiin kiinni. Edellisen km-raskaudesta olin siksikin niin "innoissani" että esikoisen ja tämän laskettujen aikoje välillä alle 2vkoa. Nyt toivon kylläkin raskautuvani aiemmin, kuin että taas päästäisiin noin lähelle. Vaikka mulla ei tietoa, millon menkat...
  7. M

Tuohon 2-5% -takerrun. Mulla oli eka kemiallainen ja sitten kkm. Jos joskus raskaudun, kunpa se kestäisi. En tuota kemiallista laske keskenmenoksi kuitenkaan! Mutta stressi on kyllä varma :D
  8. M

@Wimpsula ja @Lallastiina - isot halaukset. Sanat ei riitä. Hetki kerrallaan. @Ann33 - minäkin tänne vastaliittyneenä, olen taustailemalla ja satunnaisesti kommentoimalla saanut paljon voimia ja lohtua. Meillä kkm todettiin nt-ultrassa, sikiö oli 9+ asti kehittynyt. Me päätettiin odottaa...
  9. M

Pieni aavistus luo toivoa, oisko tässä km-tyhjennys-vuodossa nyt ovis meneillään/tuloillaan, vaimeita tuntemuksia ja vähän limojakin ehkä. Jos pitäis kutinsa, kierto pitäisi olla aika ennallaan. Voi kumpa! Tilattava kyllä o-testejä ja parempaa liukkaria!
  10. M

Mä sain tässä kesken menneen raskauden kierrossa ekaa kertaa elämäsäsni pregcheck--ovisliuskoilla SELVÄSTI VAHVEMMAN viivan kuin kontrolliviiva, luulin ettei se oo mahdollista. Niitä ajattelin ostaa sitten kun ekat kk tulee. Toivon vaan niin kovasti, ettei kierto olis aivan sekasin. Kohtu...
  11. M

@Wimpsula - tosi kurja tuo sun tilanne. Piinaillessa on niin vaikea olla kun ei tiedä mitkä oireet tosia ja mitkä vaan pää tuottaa, itse ainakin todennut et vaikka millaisia oireita osaan kehitellä ja totisilta tuntuu :D Mulla näyttäisi nyt vuoto loppuneen tai ainakin pärjäilen pikkuhousun...
  12. M

@Mininen85 ihan mahtavia uutisia! Pidän koko sydämestäni teille peukkuja ja kaikkea mahdollista, että viiva vahvistuu ja syyskuussa saatte vauvan syliin <3 Aivan mahtava lopetus tälle viikolle! Nauti joka hetkestä! Täällä ei mene niin hyvin, tänään sairaalaan takaisin, kkm vuoto ja kipu...
  13. M

@helskatti - meillä siis aika sama tahti tässä keskenmenon suhteen. Mulla siis pe oli tyhjennys. Ajattelin vielä soitella tänään äpolille, välillä aikamoisia kipuja, pelkään, että jotain on jäänyt... Mutta urheilemaan halajaa omakin mieli, myös nämä alkuraskauden turvotuskilot (esikoisesta tuli...
  14. M

@Helmiila - miksi muuten kaavinta eikä lääkkeellinen?
  15. M

@Helmiila - tavallaan itsekin ajattelen, etten haluaisi odottaa yhtiä kuukautisia välissä, mutta mietin, että onko se taas turha riski uuteen keskenmenoon, jos kohtu ei olekaan ehtinyt toipua... Toisaalta, google kertoo, että ilman välikuukautta on myös alkanut loppuun asti kestäneitä...
  16. M

Kiitos paljon naiset tuesta ja sanoistanne. Ne merkkaavat erityisesti, koskan tiedän, että tiedätte mistä puhutte. Toivon vain kovasti, että tämä ei sekoittaisi kroppaa aivan totaalisesti ja ennestään pitkähköt kierrot eivät pitenisi. Vuotoa tulee aaltoillen, eilen enempi, viime yönä ei yhtään...
  17. M

Kiitos <3 Mun tietoja listaan kannattanee päivitellä sitten ekojen menkkojen alkaessa. Siihen asti koitan selvitä nyt hengissä, onneksi on esikoinen <3
  18. M

Hei vaan hei, marraskuun plussauksen jälkeen palailen tänne. Viime viikolla np-ultrassa todettiin keskeýtynyt keskenmeno. Raskaus 12+jotain päättyi yllättäen (sikiö kuollut 9+3), kohtu tyhjennettiin (toivottavasti kokonaan) perjantaina. Nyt sitten uudestaan "kuumeilemaan". Todellisuudessa...
  19. M

Hei, haluaisin liittyä joukkoonne. Mulla todettiin viime viikolla keskeytynyt keskenmeno np-ultrassa. Viikkoja piti olla lähes 13+0. Yksityisellä varhaisultrassa 6+5 oli kaikki hyvin, kehitys loppunut noin 9+3. Perjantaina olin sairaalassa tyhjennyksessä. Tällä hetkellä olo on outo. Haluan...
  20. M

Heinäkuiset 2018

Hei, ihan kiinnostuksesta. Miten tässä vaiheessa jo äloma?

Yhteistyössä