Hakutulokset

1. tytsi-89

Lasten tapaamiset, viikko-viikko

Toisaalta mä ajattelisin, että se yksi välipäivä viikon aikana toisen vanhemman luona voi helpottaa ikävää? Muuten aika turhaa reissaamista toki.
  2. tytsi-89

Palstan pakko-oireiset, hoi! :D

Paljon mahdollista, ainakin lievän masennuksen oireita ollut useana vuotena kausittain. Selvinnee lisää kun pääsen sinne psykologille.
  3. tytsi-89

Joo. Kun tarpeeksi lotraa vedellä päivässä niin tulee aika paljon maksettavaa vesiennakon lisäksi.
  4. tytsi-89

Eikö ole muita paikalla, joilla oireet olisi suht pahana? Mikä teillä on auttanut?
  5. tytsi-89

Miten suojella lasta etäisän vaihtuvilta naissuhteilta

Et voi asialle yhtään mitään, kuten ei ex-mieskään sinun seurusteluasioillesi. Voit ainoastaan tukea lasta jos/kun tulee paljon eroja.
  6. tytsi-89

Keitä "vanhoja" palstalaisia täällä vielä on? Mitä kuuluu?

Oho, morjes ihananainen. :kiss: Näin kalju olen ;) : 10698465 10152747174474178 2688389448452150758 n
  7. tytsi-89

Nostan. Tällä hetkellä on liiallista käsien pesua. :headwall: Tuli yks aika mojova lisälasku. Onneksi pääsen pian psykologilla käymään ja siitä mahdollisesti kognitiiviseen käyttäytymisterapiaan, olis pitäny mennä jo viim. 3 vuotta sitten kun ketjun aloitin! Itsehoitoakin yritän, luen...
  8. tytsi-89

Sanos muuta! Sun kanssa oli kiva väitellä aina kun jaksat jankata ja vänkätä pitkiä aikoja kuten mä! :D
  9. tytsi-89

Up! Miksei täällä vois vilkaistua ja vanhoja tulla takaisin. :D Olis jotain tylsien hetkien viihdettä silloin tällöin. Tää palsta on nykyään aika hiljainen ja kuollut paikka. :|
  10. tytsi-89

Mitä mieltä olet tupakoitsijoista?

Onhan se usein vaarallista niin omalle kuin muidenkin terveydelle ja haitallista ympäristölle ja valmistuskin aika epäeettistä, tuote, joka voitaisiin mielestäni poistaa maailmasta kokonaan. En silti tupakoitsijoista ihmisinä ajattele sen kummempaa kuin muistakaan, riippuvuus siinä missä moni...
  11. tytsi-89

Mitä nuorempana seksiä, sitä suurempi masennusriski

Mun mielestä tuo on itsestäänselvyys. Heikko itsetunto ja huonot kotiolot ajaa nuorempana seksiin ja mm. teiniraskauksiin. Tämähän ei tarkoita ettei kaikenlaisia ihmisiä löytyisi kummastakin ääripäästä.
  12. tytsi-89

Epäasiallista käyttää Lispetin nikkiä. :p
  13. tytsi-89

Mitä toivot Eerikan surmaajille tai sossuille jotka ei tehny mitään?

No enpä mitään. Hoitoa varmaan vaikka tuskinpa sekään tuollaisiin auttaa.
  14. tytsi-89

Onko sinun mielestä petos jos ei kerro että aviomies ei ole lapsen biolooginen isä?

Onhan se. Petos sekä lasta, biologista isää että sosiaalista isää (jos tämä ei tiedä asiasta) kohtaan.
  15. tytsi-89

Iltaa (yötä) palsta, pitkästä aikaa! :)

Huomenta! Vieläkin täällä. :wave:
  16. tytsi-89

Juu, oon huomannut. Koko vanha porukka kadonnut pois. :D Itekin käyn enää tosi vähän ja lähinnä selailen.
  17. tytsi-89

Mitäs tänne kuuluu? Mulla on menossa yhden naisen kalsarikännit keskellä viikkoa. :xmas: Viiniä sentään, eli eikös se sitten ole sivistynyttä? ;)
  18. tytsi-89

Kuohuttaako miehiä taapero- ja julki-imetys yhtä paljon kuin naisia?

Mä olen kuullut ihan yhtä monen miehen paheksuvan, ihmettelevän tai vähintään kiusaantuvan. Moni, etenkin nuori mies, yrittää vaivautuneesti katsella muualle.
  19. tytsi-89

Uudessa kodissa ahdistaa!!!

Noi pitää todella harvoin laillisesti paikkansa, että pitäisi vuosi asua asunnossa. Moni erehtyy niin luulemaan, mutta pääsääntöisesti vuokralaisella on aina kuukauden irtisanomisaika eikä todellakaan tarvitse vuotta asua eikä siitä saa mitään sopimussakkoja.

Yhteistyössä