Hakutulokset

1. B

Millä saan vauvan/taaperon totutettua imurointiin?

Ei siihen muu auta kun totuttaminen, meillä on taaperot ollut imuroinnin ajan jonkun muun sylissä ja sitä kautta pikkuhiljaa tottuneet imuriin.
  2. B

Mikä nykyään olisi paras mainonta verkkokaupoille ja kotisivuille?

Mainostatko facebookissa ihan virallisesti vai vaan jossain ryhmissä? Ehkä sais enemmän näkyvyyttä, jos saisit mainoksen pyörimään siihen oikeaan kulmaan, jos siinä vielä niitä mainoksia on? Mulla on estot sivuilla mainoksille, niin en tiedä varmaksi. Eikös täältäkin saa ostaa mainostilaa?
  3. B

Kun junassa joku istuu sulle varatulla paikalla

Tottakai olisin käskenyt siirtymään ostamaltani paikalta ja näin olen tehnytkin. Jos ei ois lähtenyt mun pyynnön jälkeen, olisin hakenut konnarin paikalle.
  4. B

2.-ja 3.luokkailaiset yksin kotona arkki-aamuisin?

mun esikoinen oli ekasta lähtien yksin kotona ennen kouluun lähtöä 2-3 tuntia, ei ollut mitään ongelmia koskaan.
  5. B

Palstalainen telkkarissa, HUOM!! :)

en oo mäkään koskaan tuota nimimerkkiä huomannut..
  6. B

Kuinka monen erimaalaisen kanssa "olet saanut" työskennellä?

Oikeastiko joku luulee, että Afrikka on maa :D mutta itse kysymykseen, en edes muista kaikkia kansalaisuuksia ja suomella ollaan työkavereiden kanssa keskusteltu, asiakkaiden kanssa joutuu välillä keskustelemaan englanniksi.
  7. B

Saako perjantaisin ottaa siideriä kun lapsi on mennyt nukkumaan?

Mä ainakin saan, jos siltä tuntuu. En kärsi alkoholismista, jolla karkaa mopo käsistä sen yhden jälkeen.
  8. B

Pelottaako sinua jos alle 2-vuotias lapsesi viedään päiväkodin toimesta retkelle?

Ei pelota, kuopus (2v) on käynyt jo monta kertaa päiväkodin lähellä retkellä reilun vuoden aikana ja kovin on tykännyt.
  9. B

Monellako paikkakunnalla sinä olet asunut?

4, viimeisimmässä olen asunut vuodesta -95
  10. B

Onko tässä haamu?

En näe mitään muuta, kun sen testin..
  11. B

Jos 30 pv:n bussikortti on voimassa 19.2. asti...

toimii 0.00 asti.
  12. B

Kaverit ei vastaa facebook viesteihin, ärsyttävää!

Jospa ne ei halua sua mukaan tapaamiseen?
  13. B

Milloin saitte raskaustestiin vahvan plussan?

ekasta testasin muistaakseni 4+ ja kahdesta muusta testasin vasta 7+ viikoilla
  14. B

Puhelin ja huolto. Menikö oikein?

Ihan oikein meni, tuosta maksullisuudesta pitäisi olla maininta tiskillä ja hyvä asiakaspalvelija kyllä huomauttaa maksullisuudesta asiakkaalle.
  15. B

Katsoka itse että oletteko turhaan maksaneet kyseisille yrityksille, ne ovat laittomia .

Eipä ole ollut koskaan tarvetta pikavipeille, vaikka ei mitään hyvätuloisia ollakkaan. Ihan on omat rahat tienattu töissä käymällä.
  16. B

Miten pitkiä hoitopäiviä teidän lapsilla?

2 v on 7.15-15.00 tai 8.00-15.00, kun aloitti hoidon reilu vuosi sitten, niin alkuun oli 6.15-15.00..
  17. B

Löytyykö sinulta virallinen henkilötodistus

Henkilökortti löytyy ja passi vanhalla nimellä, tosin se taitaa muutenkin mennä vanhaksi ens kuussa.
  18. B

Onko PAMilla lauantailisä +50% ?

tarkoitat kai TES:ssa? millä alalla olet, lue PAM:in sivulta oman alasi TES..kaupan alalla lauantailisä alkaa 13.00 jälkeen ja on jotain n. 5€..
  19. B

Mitä ajattelet suomalaisesta, joka on kääntynyt islamiin?

En ajattele mitään, Suomessa on tietääkseni uskonnon vapaus ja ei se mua hetkauta suuntaan tai toiseen, mihin kukakin uskoo tai on uskomatta.
  20. B

Kuinka tavallista on, että työnantaja vaatii lääkärintodistusta heti, kun lapsi sairastuu?

Kaupan alalla ei ainakaan työnantaja voi vaatia lääkärintodistusta lasten sairauden poissaoloista, vaan terkkarin todistuksen on kelvattava. Jos ei kelpaa, työnantajan täytyy järjestää lapsille lääkäri, esim. työterveyshuollosta. Mitä sun oman alan TES sanoo?

Yhteistyössä