Hakutulokset

1. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Annamaijalle onnea odoteluun! Heilanga Mulla ainkin oli kemiallisen jälkeen seuraava kierto jatkuvaa mahan nippailua ja ovis/r-oiretta, oli pakko kesken kierronki välilä tehä r-testi kun oli niin kummallinen olo. Eli voi siis liittyä ihan siihenkin. Lilyalice Mieki oon myltänny...
  2. Evangelina

Hoitountuvikot Alkukäynnille menossa 2013

Mari32 hyvät DP:t, ootko testannu? Stiina saa vituttaa. halit. Kiitos kaikille tsempeistä. Jonkinlainen aselepo täällä käynnissä. vaikka olen kyllä pettynyt jos mikään ei nyt muutu meidän suhteessa. no, aika näyttää. Nyt voi taas hetkeksi hurahtaa kuumeiluun, vaikka ehkä se pahin...
  3. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Ööö likat hei, mullon ehkä menny näissä vauvakuumehöyryissä nyt jottai ohi, mut siis kun kaikki muut puhuu siihen malliin et tää olis jotenki viimenen cb ryhmän kuukausi? Siis oliko tätä ketjua tarkoitus pitää yllä vain 3 kk? Ja et viimeiset paketit menossa ovis tikkuja teillä? Montako pakettia...
  4. Evangelina

Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Miten kauan olette yrittäneet saada lasta?

yritetty kohta kaksi vuotta. Ehkäisyssä ollaan hutiloitu jo 3 vuotta. Eka tärppäsi ennenku ehdittiin edes kunnolla sopia, että nyt ne kortsut saa jäädä kun on enemmään menty ilman ku kanssa, niin kokonaan pois. Se oli kohdun ulkoinen. Heti sen jälkeen kierrossa, jossa ehkäistiin, yhden ainoan...
  5. Evangelina

MissPiggy no ei se sitä ehkkä niin tarkoittanut (tosin en ole varma enää, kun näköjään muutenkaa hajuakaan mitä se ajattelee oikeesti). Lähinnä mies ajattelee nyt niin, että ok jos lapsi tulee, mut ei hällä mikkää hirvee hinku vielä ole. Valmis kyllä hoitoihin kanssani lähtemään. Mutta sanoi...
  6. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Heilanga saako kysyy,e i tarvi vastata. Missä käyt niinku psykiatrilla ? Tarkoitan lähinnä et yskityinen, vai jotenki kunnan/kaupungin kautta? Julkisella siis?Mitä kautta menit, mielentervystoimisto? Meinan, kun ei olis pössimpi idea varmaa itelläkään käydä vähän jonku kanssa jutteleen. Mitä maksaa?
  7. Evangelina

Rakasti vaan ommaa nappaa. DP 4. Aamuvuorossa parin tunnin yöunilla. Mies aloitti eilen nukkumaan mennessä keskustelun lauseella: Haluatko erota? On jo jonkuaikaa heitelly pitkin kevättä lauseita kuten : myydäänkö talo? Olisko kiva olla sinkku? Ollaa kämppiksiä.... jne. Huumorilla, ja...
  8. Evangelina

Crystal tervetuloa stellal joo ihanat ilmat oli! Itse olen aivan hyvällä omalla tunnolla vaan röhnänny aurinkotuolissa ja siemallut breezeriä :D Pilvisellä kelillä voi tehä sit niitä pihahommia :D Ah auttuutta! Jaksuja ahdistuksen aallokkoon, uso pois, se mennee OHI. ( okei, tullee se sit...
  9. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Marjatuuli luulotautisuuden :D Mulla ihan sama tauti! DP1 ( ?) muistaakseni. Nännin eilen ja tänään arat, ei liity mulla normikiertoon, yhdesti ollu vain just näin, heti ovisken jälkeen pari pv nännit arat. Siitä kierrosta plussa. Lisäksi hyvin eläväiset unet alkaneet. Jotenki tyyni varmuus...
  10. Evangelina

YAW voi sonta! Mut tosiaan niinku joku jo sanoi, sperma uusiutuu onnekx, et toivotaan että parannusta asiaan tulisi. :hug: K Hienoa, kesäkuuhan on jo ihan kohta! Jännää! Stellal ensikäyntikertomusta odotellessa Misspiggy mulla on muutamassa kierrossa menny niin, et ensin ovis viivat...
  11. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Henja sanos muuta. Jo olis aika jonku pamahtaa. Tai onhan plussia tullut, mut valitettavasti ne on pois tulleet samontein. Lilyalice kirjotinki sulle jo toiseen ketjuun. Mut vielä. Hellä pään silitys sinulle, vaikkei se lohtua juuri tuo. ON: ylläri pylläri. Ovis bongattu tänä aamuna...
  12. Evangelina

*Esikoista yrittämään 2013!*

LilyAlice sen verta pakko tehä comback et hei muru, menkat voi tulla silti vaikka raskaus jatkuisikin. Selvä plussa sulla kuitenkin testissä on. Mutta voi mennä keskenkin, valitettavasti. Mutta toivotaan että vuoto ja kivut rauhoittuisi. Haleja mussukka, voimia. Tidän tasan miltä toi tuntuu.
  13. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

LilyAlice voi mahoton meinaakko pitää meidät jännityksessä niin monta päivää! Ei tuu tolokkua! :D Luuv ja Jubu Onnea viivojen vahivistumiselle, sormet ja varpaat ristissä täällä odotellaan plussa uutisia! Tätä menoa mie saan kohta höpötellä täällä ihan yksikseni, kun muut plussailee. Mut...
  14. Evangelina

Clearblue ja Kaksplus.fi kysyy: Millainen on partnerisi suhtautuminen lapsihaaveeseen?

Meillä alkuun mentiin et tulee jos on tullakseen. Lähinnä mies sitä mieltä että haluaa kyllä lapsia, mutta ajankohdalla ei vielä niin väliä. Et ei haittaa, tuleeko nyt vai viiden vuoden päästä. Mut kun kaikki ei mennytkään niinkuin satukirjoissa, on mielipiteetkin alkanut heitellä. Välillä kokee...
  15. Evangelina

PRIMASPANIN avulla raskaaksi tulleita?

Meemir lapsettomuus lääkäri määrännyt toistuvien alkuraskauden keskenmenojen takia. Jos sulla hemoglobiini matala niin ei kyllä kannata omipäin alotella mitään tuommosia lääkkeitä? Jos raskaus toiveena, ei sais käyttää, Niin lukee pakkausselosteessa. Alkuraskauden keskenmenojen syynä voi...
  16. Evangelina

Äh pikainen omanapa vain kun vähän hoppu. Kp 13, limat lisääntynyt ja nippailee, ovistestissä vahvempi viiva ku eilen, eli toivossa eletään josko tulis tässäkierrossa aikaisemmin ku kp 18-19 ovis. Mut eipä sillä taida olla juur väliä, sillä työvuorot menee ukon kans kyl niin että tässä kierrossa...
  17. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

ja Lily ALice kans!! Kävin lunttiin hätähousiussa ja sulla on nii hieno viiva siellä!!! Siis tupla viiva!!!! Poks poks kaikki pamahtelee paksuski nyt tässä ketjussa :D
  18. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Heilanga on paksuna, lallatilallati laalaa, taas saatiin uus plussa meidän pinoon! Nyt ko pysys vaan pieni! Hieno viiva näkkyy ja slvästi lähtenyt vahvistuunkin! Ja mun gyne sano et ne kemialliset ON alkuraskaudenkeskenemenoja. Niin. Et heilanga, mun mielestä sä oot RASKAANA. Ja piste. ONNEE!
  19. Evangelina

tarana pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta, ja ihanaa kun susta löytyy sen verta ilkikurisuutta että meitä viihtytit jännäämisellä :D suukkoja siitä! poliajoista itsesellä meni vähän hassusti varmaan ne ajat, kun ne extrat tavallaan aukas mulle tien sinne julkiselle, ekan jälkeen...
  20. Evangelina

Tikuttelijoiden turinat

Heilanga ooo hirmu jännää, viivalle vahvistumisia! Mie oon kyl todennu, et noi digit näyttää plussaa vastat sitten kun kaikki huonotkin liuska testit kirkuuu RASKAANA. Sit EHKÄ voi saada digillä plussan. Mut noh se vain mun kokemus,ehkä joku muu saa jo haamulaisesta digiin sen halutun testin...

Yhteistyössä