Hakutulokset

1. K

Tammikuun Tarrasukat 2018

Honeydew, miten siis teet tuon ilta puuron tarkalleen?
  2. K

Hei. Neuvola oli ja poika 68cm ja 9,9kg. Nyt onnistuu hyvin myös vatsalta selälleen meno ja pikku hiljaa alkanut opettelee pyörimään napansa ympäri, kohta sekin varmasti onnistuu. Kahta sosetta menee päivään, myös lihasoseita maisteltu ja puuron lisäsin aamuun. Mitenkäs te muut, onko moni...
  3. K

@Honeydew hyvän mittanen poika :) Meillä neuvola ens viikolla ja pikkusen jänskättää että mitkä mitat. Meillä on kaikki lapset olleet vauvana pyöreitä ja tää poika on varmaan kaikista isoin ja kyllä sen tuntee kaukaloa kanniskellessa. Taitaa hipoa jo ylä käyriä.:) Mulla tällä hetkellä nyt...
  4. K

Olis mustakin mukava kuulla miten ootte antaneet kiinteitä. Oon unohtanu ihan kokonaan tuon miten niitä kannattais lisäillä, kuinka paljo jne. . (n) Nyt aloin antamaan pojalle kaks kertaa päivässä, toinen hedelmä/marja sose ja toinen kasvis. Ehkä jo kohta vois alkaa maistelemaan kana/liha...
  5. K

Hei. Vellejä aloin antaa pojalle iltaisin pari viikkoo sitten ja muutamana yönä mentiinkin yksillä heräilyillä mutta sitten taas niin että herätään n. 2-3kertaa ja aamulla ylös 5.30-6.30. Soseita maisteltu ihan kunnolla kans muutama viikko ja uudet maut tuntuu maistuvan heti, ei oo poika...
  6. K

Meilläkin oli 3kk neuvola. Toivottavasti muistan mitat oikein, 62cm ja 7, 7kg. On kyllä tosi paljo kasvanu kuukaudessa ja ei meinaa jaksaa poikaa kaukalossa kannella enää, huh. Mahalleen kääntyilee jo sängyllä, lattialla ei vielä ihan ole onnistunu mutta ei oo kaukanakaan. Sormetkin on...
  7. K

Täälläkin meinattiin aloittaa kiinteät 4kk iässä. Mies kai tässä on malttamattomampi eikä jaksais odottaa:LOL: Hyvinä öinä menty yhden herätyksen taktiikalla mutta aika usein kolme kertaa poika heräilee. Nukkumaan illalla menee 21-22 ja herää 6.30-8. Meilläkin ollut tuo nukahtaminen jonkin...
  8. K

Taas oon monta kertaa tänne kirjotella mutta kesken jääny enkä enää muista mitä kaikkee oon kirjotellu. Honeydew, täällä poika on pari kertaa juuri herätessään meinannu alottaa itkun minut ja isänsä nähdessään, eikö oo heti ymmärtäny kuka häntä siinä katselee:LOL: Ja kerran on huuli menny jo...
  9. K

Neuvolassa käyty ja pojan mitat on 59cm ja 6380g. Itellä tuo paino ei ihan niin paljoo oo laskenu mitä odotin mutta oon syöny aika vapaasti kyllä ja liikuntaa en oo vielä harrastanut. Tuntuu että päivässä ei tunnit riitä kaikkeen esim siihen liikunnan harrastamiseen. :oops: No nyt ruuan...
  10. K

Hei. Huomenna pojalla neuvola ja itellä jälkitarkastus joten täytyy sitten päivitellä tänne pojan mitat. Mutta ei puhettakaan että alle 62 koon vaatteet enää mahtuisi joten kasvettu ja pulskistunu on:) Hymyilee ja jotain yrittää poika puhuakkin:love: Lelukaaren allakin jo viihtyy. Edelleen...
  11. K

Täällä alkaa olla tauti jo ohitettu. Viidentenä päivänä alko pikku ukolla olo helpottamaan, enää on pientä röhää. Toivottavasti ei tule jälkitauteja. Perjantaina käytiin neuvolassa ja poika tasan 1kk ikäinen ja mitat 55,5cm ja 5kg. Tuntuu hurjalta tuo kasvu kun tuo 4v oli niin pieni ja kasvo...
  12. K

Milagro voi ei, pikaista paranemista pikkuiselle. Täällä poika samassa taudissa. Eilen käytiin lääkärillä näyttäytymässä mutta ainakin vielä poika sen verran hyvässä kunnossa ettei tarvinnu osastolle jäädä. Ei vaan ite meinaa saada nukuttua kun kuuntelee pojan hengitystä, välillä pitää nostaa...
  13. K

Hei ja kiitos ketjusta! Oon yrittäny jo jonkin aikaa kirjotella tänne mutta aina jää kesken. Tuttia oon pojalle tarjonnut kun välillä on hirmu imuhalut ja monesti ollaan oltu puklukuorrutteessa molemmat kun poika imeny liikaa rinnalla. Välillä tuntuu että luovutan imetyksen kans ja siirrytään...
  14. K

Tammikuun Tarrasukat *meidän kuu*

Itsekin voisin kirjotella kuulumisia vielä. Tää palsta on ollu kyllä tosi tärkeä odotuksen aikana mulle, kun ei aina oo kehannu kellekään muulle purkautua asioista. Kiitos! Nyt ollaan kyllä todella kiitollisia tästä pienestä pojasta jonka saimme kaikkien vastoinkäymisten jälkeen:love:
  15. K

Täällä myös edelleen pulloruokinta jatkuu imetyksen lisäksi. Mun mielestä maitoa olis mutta tuntuu että vauva imee multa vaan ne "etumaidot" ja sitten ilmoittaa olevansa tyytymätön, on rauhaton rinnalla ja irrottaa otetta koko ajan tai sitten nukahtelee. Lopulta saattaa saada ihan kunnon...
  16. K

Paljon onnea Kesänlapsi35! :love: Ei sullakaan kauaa synnytys kestäny. Tuo potilashotelli kuulostaa niin luksukselle. Kylvettämisestä, sairaalassa eivät kylvettäneet vauvaa kunnolla ollenkaan vaan vikana päivänä oli siitä puhe että voitais kotona kylvettää vaikka heti samana päivänä. Enkä...
  17. K

KeepGoing onnea pojasta. Ja ompa sulla ollu synnytys, hui. Onneksi tosiaan kerkesit soittaa apua paikalle. Ite tosiaan tajusin siinä vaiheessa alkaa tekemään lähtöä sairaalaan kun supistuksen tullessa tuli aina sellanen tunne että pitää laittaa jalat ristiin:rolleyes: Täällä maito alkanut...
  18. K

Paljon onnea Honeydew pikkuisesta! Pitkä synnytys mutta onneks on lääkkeet millä jaksaa. Daisy85 Ei jääny traumoja ja kun vauvallakin oli kaikki hyvin koko ajan . Olis ollu varmasti tosi helppo synnytys jos olisin kerenny jotain kivunlievitystä saamaan. Avautuminen 5cmtä 10cm:n meni vaan niin...
  19. K

Honeydew Noniin, jännää, ei mee enää kauaa kun saatte vauva syliin:) Tsemppiä koitokseen!
  20. K

Tsemppiä vielä odottajille! Ei mee enää kauaa kun kaikilla on vauvat kainalossa, itselläkin meinas välillä ymmärrys loppua kyselyihin. Nyt yritän kertoa vähän synnytyksestä ellei tule keskeytystä. Eilen päästiin kotiin ja on vähä sellanen epätodellinen olo, niinku olis ollu pois kauemmin aikaa...

Yhteistyössä