Mulla on jääny viime aikoina täällä käynti ku on oltu pari viikkoa poissa kotoa. Siitä sen verran, että ihana kun monen tunnin lentomatkat meni mukavasti, vaikka vauvan nukkuminen jäikin vähemmälle ku toivoin. Mies ei ollut mukana kun käytiin olemassa mun perheen luona, joten eka kertaa koneessa ja vielä yksin lapsen kans hirvitti etukäteen..
Meillä oli 4kkn lääkäri melkein 3vkoa sitten. Painoa pojalla oli 6,7kg ja pituus 66,5cm, paino vähä hermostutti kun kotona seuratessa se ei ollu noussut moneen viikkoon, mutta olihan se viime 2kkn käynnistä noussut tarpeeks ja lääkäri sano että ihan terve lapsi on
Noista hulinoista; huhhuh millasta menoa oli täälläkin jotain parin viikon ajan! Yöt oli niiiin levottomia ja mikään ei tuntunu auttavan. Nyt on onneks rauhottunu taas, kai se oli niitä 4kkn hulinaviikkoja
Itelläkin alko väsy painaa ennemmän ku ikinä. Rytmi on aikastunu, mikä on tietysti kivaa kun illat on rauhallisia, mutta aamut on välissä ihan turhan aikasia
Tällä hetkellä heräillään 5.30-7 välillä ja nukkumaan on menty jopa klo19 pari kertaa, mutta yleensä 20 aikoihin ja joskus menee melkein ysiin. Päivisin poika on niin aktiivinen, että nukahtelee nykyään jo 1,5-3h välein, yleensä hereillä 2h kerrallaan ja sitten about 30min torkut, parhaillaan yli tunnin. Yöllä heräilee 2-4kertaa, aina ei edes herää syömään vaan on esim kääntyny vatsalleen ja alkaa ähkiä ku ei jaksa unisena kääntyä siitä
Nuo kääntymiset sujuu jo aika hyvin, selältä vatsalleen helpommin ku vatsalta selälleen mutta ehtiihän sitä harjoitella.
Tekö olette jo alottaneet kunnolla soseita, apua! Mä ymmärsin viime lääkäristä että mun pitäis antaa vaan maistaa kielen päällä jotain ennen 6kkn ikää eikä siis syöttää vielä
Mutta se hoitaja sano jotain ihan tyhmiäkin asioita, joten ei pitäs noudattaa kaikkia neuvoja. Nyt kun 5kk on jo lähellä niin alan kyllä kans maistattaa enemmän!