Hakutulokset

1. M

Toukokuiset 2020

@VihreeTee Aiemmat lapset on syntyneet Suomessa mutta toisessa raskaudessa kävin täällä pari kertaa lääkärissä ja nyt opiskelen doulaksi niin käryä systeemistä on. (y) Joku puhui siitä että oireet hävisivät yhtäkkiä niin sama mulla, ei satu enää tisseihin ja etova olokin katosi. Hassua...
  2. M

Toukokuiset 2020

Nyt ois aika varattu ens viikon perjantaille "neuvolaan". Mäkin oon ulkosuomalainen niin menee vähän eri lailla nää. Edelleen niin epätodellinen olo tästä, suorastaan jännittää! Mut arvelen että käynnillä ultrataan joten ehkäpä sitten tulee asiasta vähän konkreettisempaa. Mua paleltaa...
  3. M

Toukokuiset 2020

Moikka! Jospa sitä nyt viimein toisi edes jonnekin julki että on raskaana, vaikka tämä kyllä hirmuisen epätodellista onkin! Olen 37 ja kolmas olisi nyt tuloillaan, viikkoja 6+ ja la n. 29.5. Olen kolmesta lapsesta kyllä haaveillut mutta toisaalta olin jo valmis menemään eteenpäin ja jättämään...
  4. M

Marraskuun Mussukat *Toukokuussa*

Pitkän pitkän odotuksen jälkeen saatiin viimein NIPT-testin tulos ja se näytti normaalia. Voin sanoa että oli kyllä helpotus! On ollut aika kireä ilmapiiri kotona kun ei olla miehen kanssa haluttu mennä asioiden edelle ja spekuloida tulevaa, mutta silti asia on kumpaakin kovasti vaivannut. Voin...
  5. M

Pahoittelut Triinuli ja 1986/13, voimia molemmille! Teidän tarinat nyt kosketti minuakin ihan erityisesti. Kiitos kaikille tsempeistä, nyt vaan odotellaan tuloksia ja sitten katsotaan eteenpäin. Mieliala on välillä hyvä ja toiveikas ja välillä vaan itkettää, pelottaa tuleva.
  6. M

Joo tässä on nyt pyörinyt kyllä kaikenlaista mielessä, mitä en oo koskaan aiemmin oikeestaan ees kunnolla tullut ajatelleeksi. Huomenna meen verikokeisiin ja näyte lähtee Jenkkeihin, NIPT-testi siis kyseessä. Parin viikon sisään tulee sitten tulos että onko poikkeavuutta vai ei... Aika pitkät...
  7. M

No nyt soittivat yhdistelmäseulan tuloksia. Riski on korkea poikkeavuuteen, 1:19. Ei tätä nyt ihan tajua... Heti kun soittivat niin mulle oli kyllä selvä että lähdetään jatkotutkimuksiin.
  8. M

Ja viikkoja tänään siis 12+1.
  9. M

Meillä oli tänään nt-ultra. Ei ollut kovin hyvä käynti. Yritin kysyä että voiko tuosta turvotuksesta sanoa mitään, ensin lääkäri ei oikein vastannut vaan sanoi että hoitaja selittää kohta. No, hoitaja ei selittänyt joten kysyin uudestaan, että niin, että onko kaikki nyt ok? Siihen lääkäri sitten...
  10. M

Marraskuun Mussukat 2016 *Huhtikuussa*

Mulle vois oikeastaan päivittää listaan että on la 13.11. kun sillä mennään nyt neuvolan mukaan. Käytiin tänään esikoisen neuvolassa ja samalla kysyin että voisiko kuunnella vielä pikkutyypin sydänääniä, kun viime kerralla ei saatu kuulumaan. No tämä terkkarihan sai äänet heti kuulumaan...

Yhteistyössä