Hakutulokset

1. M

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

Tiedot muodossa: Laskettu aika / nimimerkki / ikä / synnytyssairaala / monesko lapsi Päivitettävät tiedot mieluiten värillä korostettuna, jotta listan päivittäjä huomaa ne helpommin. Tekstin väriä saa muutettua pisaran kuvasta painamalla (y) Odottajat: 1.9. jenicha/22/TAYS/1.lapsi 3.9...
  2. M

Syyskuun suloisuudet 2017

@MirriX, mun mies pari viikkoa sitten tokas mun kiukutteluista että "Sun mielestä nyt kaikki on ollu p*rseestä viime aikoina!" Muuten on onneks ollu ymmärtäväinen ja paljon auttanut kotona :whistle:
  3. M

@Tyttönen93, voimia! :cry: toivottavasti saatte pian plussan joka jaksaa loppuun asti ♡ @Mmirak, mun mies oli esikoista odottaessa ekassa neuvolassa mukana. Mulle ainakin jäi semmonen kuva että hoitaja halusi vain nähdä millainen miekkonen on, aika hiljaa mies siellä istui ihmeissään :ROFLMAO...
  4. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Voimia @Bea.S :( toivottavasti saatte pienen syliin vielä tämän vuoden puolella ♡ @saraheinä kylläpä kuulostaa inhottavalta tuo pahoinvointi :sick: jospa pääsisit pian eroon ekan kolmanneksen vaivoista (y) @Unimaa, ihanaa pian pääset ultraan! :love: mulla viitisen viikkoa vielä np-ultraan niin...
  5. M

@suselii ei mullakaan ollu aiemmissa raskauksissa alavatsalla tuntemuksia alussa mutta nyt kyllä oli. Normaalia on :) Huh, mulla onneksi helpotti se kamala väsymys ja vatsakipu! Luulen ettei lauantainen itämainen ruoka ollut kamalan hyvä idea, vatsa oireili kaksi päivää sen jälkeen :unsure: ja...
  6. M

@Karkki95, paljon voimia sinne! :cry:
  7. M

Tervetuloa uusille! :love: Lauantaina oli todella hyvä olo, väsytti kyllä mutta muuten hyvä olo. Ajattelinkin jo että nytkö ällötys loppuu, ihanaa! Kävin kirpputoreja kiertämässä ja vietin päivän poissa kotoa. En tiedä oliko se sitten liian rankkaa vai mitä mutta eilen olikin toistaiseksi...
  8. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Nyt on varhaisultrassa käyty, pieni viikkoa 6+6 vastaava möykky vahvalla sykkeellä löytyi :love: LA myöhästyi parilla päivällä, ultran mukaan se olisi 9.9. Kummasti tänään kunnolla iski tajuntaan se että meille tulee syksyllä vauva! Onhan tässä oloja ollut mutta vasta tuo pieni sykkivä pötkylä...
  9. M

Täälläkin varhaisultra takana, löytyi pieni ihmisenalku vahvalla sykkeellä ja vastasi viikkoja 6+6 :love: Eli LA pari päivää myöhemmin, 9.9. Onnittelut muillekin hyviä ultrauutisia saaneille :love: Tervetuloa taas uusille! :) toivotaan @Leikkuri että tämä raskaus menisi hienosti loppuun asti!

Yhteistyössä