Hakutulokset

1. M

Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

@Tuulikki81, olen niin pahoillani :cry: kovasti voimia! Onnea @vuodenäiti ja @haaveilija-31 hyvistä ultrakuulumisista! :love: Toivottavasti @Lehtoleinikki et joutuisi jatkossa kärsimään refluksista, kuulostaa todella inhottavalta :censored: Ilmeisesti noro on nyt löytänyt meikäläisen :( olen...
  2. M

Heippa hei! :) Mulla on ollut kamala olo viime aikoina, joutunu eilen ja tänään oksentamaankin :sick: Kuvittelin että tää alkais jo helpottaa, lauantaina kuitenkin tulee 12 viikkoa täyteen. En todellakaan jaksaisi mitään ylimääräistä tehdä.. Lapsetkin päätti suureksi riemukseni herätä tänään...
  3. M

@Lehtoleinikki, toivottavasti kaikki menee hyvin! ♡ @Mamacita:), en aio ottaa tälläkään kertaa äitiyspakkausta. Esikoiselle otin ja onhan se tietysti tavallaan kiva mutta petyin siihen aikalailla silloin :cautious: Mieluummin ostan itse vastasyntyneelle sopivaa kuin odottelen kuukausikaupalla...
  4. M

@pehmis26 täällä on lääkäri joskus rv17 ja sitten loppuraskaudessa. Tullut uusi käytäntö että vauvaa ei "tarpeettomasti häiritä" eli sisätutkimusta ei tehdä jollei ole syytä tarkistaa tilannetta. Neuvolassa vähän juteltiinkin etten välttämättä mene ainakaan ekalle lääkärikäynnille kun se on...
  5. M

@Leikkuri, tsemppiä! :cry:♡ @kantris, kävin esikoisen kanssa akupunktiossa kipujen takia mutta en kyllä koskaan ole kuullut tuommoisesta ehkäisevästä hoidosta! Kuulostaa melko uskomattomalta mun korviini mutta eihän siitä tosiaan mitään haittaa ole kokeilla (y) Syömisten kanssa olen ollut...
  6. M

Me ollaan puhuttu lapsille vähän vauvasta kun sydänäänet alkoi kuulua. 3 vuotias ja puolitoistavuotias nyt eivät paljoa vielä ymmärrä tietenkään eikä olla kuin muutama kerta mainittu että masussa on vauva. @FreeZone81 itse sain tällä kertaa sydänäänet kuuluviin 9+0, kahdesta vanhemmasta...
  7. M

Tervetuloa @Kindness! Oonkin ootellu täytettä syyskuun viimeisiin päiviin :D Mikä ihana vapauden ja mukavuuden olotila - mammavaatteet! Ei kummasti enää yhtään haittaa vaikka massu vähän pömpöttää :LOL: Lähdetään kuopuksen kanssa nauttimaan auringosta, jospa saisin vähän virtaa tähän iltapäivän...
  8. M

Voi ei @Maaria1980, olen niin pahoillani :cry: Täällä alkaa vissiin pahin väsymys olla ohi! *koputtaa puuta* Tänään ajattelin pienen tauon jälkeen lähteä illalla treeneihinkin, vihdoin kropalle rasitusta. Uskon että siitä tulee vieläkin parempi olo :giggle: Pyysin eilen neuvolasta...
  9. M

Tervetuloa taas uusille! :love: @Maaria1980 toivottavasti kaikki on hyvin vuodosta huolimatta :( tsemppiä! Mulla oli tänään neuvola ja siellä kaikki hyvin. Olin kyllä varma että verenpaineet vähintään nousussa kun nää kaks riiviötä uhmaa kotona :ROFLMAO: Sydänääniäkin kuunneltiin :love: Ultra...
  10. M

Tervetuloa @kantris ja onnea! :love: Huomenna olisi neuvola ja labrapäivä eikä kyllä yhtään huvittaisi mennä. Mulla on selkeesti alakuloisuutta enkä jaksaisi tehdä oikein mitään :( Mies on antanu mun nukkua nytkin viikonloppuna niin pitkään kun on nukuttanut mutta aina vaan väsyttää. Pitäisi...
  11. M

@Haaveilia(ko), sun tietoja ei näköjään ollut ollenkaan listassa, laitatko punaisella koko litanian kun kerkeät niin lisään sut! :) Mulle selvisi lääkärissä että tää leukakipu on jotain hemmetin sylkikiveä! Pahimmassa tapauksessa joutuu johonkin operaatioon, todella toivon että kuuri jonka sain...
  12. M

Onnea hyvistä ultrakuulumisista! :love: @vuodenäiti, yritä olla huolehtimatta liikaa ♡ @MirriX, olen niin pahoillani :( @kirsimaria, itse ottaisin selvää onko turvallista odottaa lokakuulle. Melkoinen päätös teillä edessä, voimia! Kun heikko happi iskee niin syön ihan mitä vain mikä silloin...
  13. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

@mmmarie, mä oon kaikista kolmesta plussannu ennen menkkoja, tässä raskaudessa kp23 eli pisimmän kierron mukaan viisi päivää ennen. Olin kyllä pelko persiissä koko ajan ja tein testejä päivittäin menkkojen alkamispäivään asti :confused: kipujakin oli jonkin verran ja pelotti tietysti että...
  14. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Paljon onnea @mamadread! :love: Oonkin käynyt jo vakoilemassa tammikuisten puolella uutisia sinulta :D Sain sydänäänet hetkeksi kuulumaan dopplerilla viime viikolla :love: täytyy tänään yrittää taas metsästää niitä. Pahoinvointi ja väsymys jatkuu ja jatkuu, toivon todella että loppuvat...
  15. M

Onpas täällä nyt paljon huonoja uutisia, toivottavasti @Idina ja @Leikkuri selviätte säikähdyksellä! :( Sain tänään ensimmäistä kertaa kuulumaan sykkeen pieneksi hetkeksi dopplerilla ♡ Huolestutti jo vähän kun kahdesta aiemmasta olen sykkeen löytänyt joitakin päiviä aiemmin - vaikka turhaahan...
  16. M

@Kapsukka, olen tosi pahoillani :cry: toivottavasti teille pian suotaisiin toinen pieni!
  17. M

Kiitos korjauksesta @VernaMaria! Kopioin vain edellisen listan sen kummemmin tarkistamatta :oops: Papanäytteen voi tosiaan ottaa raskausaikanakin, minullakin on kontrolli tulossa keväämmällä (y) Tsenppiä huomiselle @vuodenäiti ! :) Toivottavasti @FreeZone81 ei tarvitsisi niin kauaa kärsiä...
  18. M

@Daisy85, päivityspyynnöt voi tehdä ihan tavallisena vastauksena tähän ketjuun mutta mielellään tosiaan punaisella että päivittäjä helpommin ne huomaa :) Nyt on sinut lisätty kansilistaan myös (y)
  19. M

Oireista oli puhetta edellisessä ketjussa ja mulla on myös vähentyneet oireet. Välillä mietityttää olisiko mennyt kesken tai jotain mutta sitten onneksi väsyttää ja ällöttää taas :ROFLMAO: Vähemmän ollut pahaa oloa kuin aiemmissa raskauksissa joissa paino alussa tippui juuri huonovointisuuden...
  20. M

Syyskuun suloisuudet 2017

Perustin syyskuisille helmikuun ketjun, jatketaan höpinöitä siellä :) https://kaksplus.fi/threads/syyskuun-suloisuudet-2017-helmikuussa.2486989/

Yhteistyössä