Hakutulokset

1. M

Syyskuun suloisuudet 2017

@Tassu86, sokerirasitukseen joutuu ainakin meilläpäin kaikki joiden bmi on yli 25, aiemmassa raskaudessa todettu radi tai korkean iän takia (35+ vissiin). Entisessä asuinkunnassa joutui jo kaikki yli 25 vuotiaat! Ilmeisesti täällä osalla ollut aiemmassa raskaudessa sokerien kanssa ongelmia ja...
  2. M

Minä syön raskausajan monivitamiinivalmistetta ja gelee royalea kun tilasin ne vikassa yrityskierrossa eikä ole valmistajan mukaan haitallisia raskausaikanakaan. Monivitamiinit aloitin heti kun yritys alkoi ja sitä ennen söin tavallista monivitamiinia. Kävinpäs kuitenkin eilen treeneissä ja...
  3. M

@Norway pahoittelut :cry: Tervetuloa @Idina ! :love: Hyvin kerkeää mukaan, vielähän on syyskuulle päiviä jäljellä :LOL: Tervemenoa @jenicha, saa nähdä missä kuussa pieni päättää maailmaan saapua :D Mietiskelen tuota facebook-juttua vielä varmaan np-ultraan asti :) Mulla on nälkä koko ajan...
  4. M

Kohtahan on syyskuulle kaikille päiville jo vauvoja, ihanaa! :love: Oon muutenkin ollut vähän kahden vaiheilla tuon facebook-ryhmän kanssa niin en viitsi sitten liittyä jos siitä satojen ihmisten foorumi muodostuu. Jos @Syssynen pistääkin intiimimmän ryhmän pystyyn? Ei kai se haittaa vaikka...
  5. M

Oon myös sitä mieltä että kun kaikki halukkaat ovat saaneet mahdollisuuden liittyä facebook-ryhmään niin sitten se suljetaan. Olis kiva saada tiivis vakioporukka sinne kirjoittelemaan :)
  6. M

Tervetuloa taaa uusille ja onnittelut plussista! :love: Jossain vaiheessa @FreeZone81 taidettiinkin olla samassa kuumeiluryhmässä, ihana että asiat menikin teillä näin! :) Onnittelut myös @BlackCat hyvistä ultrakuulumisista! Muutaman viikon loma tekis kyllä mullekin hyvää, ei tarviis edes olla...
  7. M

@Innih, ollaan kerrottu jo mun siskolle ja äidille ja lisäksi mies kertonut yhdelle isikaverilleen :giggle: Perjantaina olisi ar-ultra ja anoppi tulee meille siksi aikaa lapsia vahtimaan, ajattelin hänelle ultran jälkeen kertoa jos kaikki näyttää hyvältä :love: lisäksi yhdelle kaverille kerron...
  8. M

Onnittelut taas uusille plussista! :love: Itse oottelen ainakin ensi viikon perjantain varhaisultran ennenkuin faceryhmään liityn mutta pidetään mielessä! :)
  9. M

@Norway tosiaan ei testin tekemisestä varmasti haittaakaan ole jos tuntuu että sillä saisit mieltä rauhoitettua (y):love: @Mamacita:) toivotaan että olisit paremmissa voimissa tällä kertaa loppuraskaudessa! Mulla alkoi aika aikaisin nuo kivut esikoisen kanssa ja kuopuksen kanssa taas ei mitään...
  10. M

@Norway, pääsisitpä aikaisemmin! Varmasti kamalaa tuommoinen epätietoisuus :( Tietääkseni raskaustesti näyttää plussaa niin kauan kun kohdussa on jotain, eli vaikka kkm sattuessa kun kohtu ei itsestään tyhjenny näyttää testit plussaa vaikkei elämää enää olisikaan :unsure: Tänään on...
  11. M

@evekin varhaisultrassa juurikin katsotaan että sikiö on oikeassa paikassa ja saattaa sykkeetkin näkyä (rv6+ yleensä, joskus näkyy vasta myöhemmin). :) Enää viikko niin pääsee itse kurkkimaan millainen pieni tuolla lymyilee :love: Toivottavasti @Tyttönen93 selviää nuo ongelmat, inhottava juttu...
  12. M

@Josephina, toivottavasti vuoto pysyy tuhrutteluna! Tsemppiä! ♡ Tervetuloa uusille, varsinainen ryntäys tullut syyskuisiin :LOL: @Syssynen mulla on ihan sama ajatus käynyt mielessä; miten kolmaskin raskaus voisi mennä yhtä hyvin kuin kaksi ensimmäistä. Hyvin oon kyllä saanut nuo murheet...
  13. M

En siis varma ole tietenkään mutta kuvittelisin että hinta määräytyy sen mukaan. Samat jututhan ultrassa aina katsotaan ja lääkärit kuitenkin opiskelleet ja erikoistuneet tuplasti kauemmin kuin kätilöt... Ja lääkärin palkka siis huomattavasti suurempi kuin kätilöllä eli kyllä koulutuksesta vaan...
  14. M

Täällä myös väsymys ehdottomasti ykkösoire :sleep: toisena tulee pahoinvointi joka pysyy syömisellä kurissa, harmi vaan kun yökkis iskee jo ennenkuin ehtii nälkä edes tulla :sick: onneksi ei ole kuitenkaan kunnon pahoinvointia vielä - toivottavasti ei tulekaan. @Vauvaunelmia29 luulisin että...
  15. M

Meillä on doppleri ja oon jo malttamattomaan yrittäny sykettä löytää vaikka turhaahan se vielä on :ROFLMAO: Tällä viikolla liikunta tuntuu paljon paremmalta, viikko sitten treeneissä oli tosi kummallinen, vähän utuinen olo. Ja voimat ihan poissa. Toivottavasti olo jatkuu hyvänä että pystyy...
  16. M

Minä luotan siihen että kaikki on hyvin ja yritän nauttia raskaudesta parhaani mukaan. Tottakai pelottaa koska on kuitenkin aivan mahdollista saada keskenmeno ja ties mitä kamalaa mutta sille ei oikein mitään sitten voi. Koitan ottaa kaiken ilon irti ja murehtia sitten jos sellaiseen tulee...
  17. M

@Festivo oman kierron mukaan lasken.
  18. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Voin sanoa @Spukka että ainakin mulla toi unohtelu ja hölmöily ylipäänsä jäi pysyväksi olotilaksi ekan raskauden jälkeen :D mies välillä oikein huokaisee kun kuuntelee mun järjenjuoksua. Ja ihan turha kysellä mitä tehtiin viime viikolla, hyvä kun muistan mitä eilen tapahtui :ROFLMAO: Onnea...
  19. M

Mulla myös jotenkin pahis-olo kun oon niin helposti joka kerta raskautunut ja tälläkin hetkellä lähipiirissä pitkään yrittäneitä :( Eihän minun raskaus heiltä pois ole mutta epäreiluahan tämä on... En ajattele että olisi friikkiä kun sisällä kasvaa uusi elämä mutta ihmeellistä se on joka kerta...
  20. M

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Toivottavasti @mamadread pääset pian tositoimiin ja saat pikkunyytin syliin! :love: tsemppiä loppurutistukseen! Tulen raportoimaan uutiset ensi viikon lopulla ;)

Yhteistyössä