Hakutulokset

1. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Tuossa on hyvin tietoa vitamiineista. Pätee varmasti ennen raskauttakin. http://www.kaksplus.fi/viihdy/kilpailut/raskausajan-vitamiiniaakkoset/
  2. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Hyvä, että pääset sektioon niin helpottaa stressiä kummasti :) Alku oli kyllä aika ressaavaa aika. Vaikka elävä sikiö löytyi niin koko ei täsmännyt, kun vasta viikoilla 10. onneksi kaikki on nyt hyvin ❤
  3. E

Burma: Ihan mahtavia uutisia. Näin sun tekstin vasta, kun olin julkassut omani. Päivityksessä jotain vikaa, kun ei näkynyt tekstisi. Mut on varmasti ihan huippua päästä takaisin kotiin, eikä tarvitse jäädä sairaalaan makoilemaan. Sulla on jo melkoisen hienot viikot. Ymmärsinkö oikein, että...
  4. E

Mulle on tulossa toinen poika. Tosin synnytyksen jälkeen näkee kumpi tulee. Tässä raskaudessa oli vaan hyvin pieni aavistus pojasta, mutta hyvin pieni. Esikoisesta olin 100% varma, että vauva on poika. Burma: sähän asut sitten ihan nurkilla :) Ja oon myös ihaillut tota sun rauhallisuutta (y)...
  5. E

Todennäköisesti synnytän alakautta, jollei mitään poikkeavaa tapahdu loppu raskauden aikana. Ollaan kuitenkin vielä "pienillä" viikoilla. elinas ❤24+6❤
  6. E

Verikokeesta laskivat tuon pappa-arvon. Voihan niitä kääntymisihmeitäkin tapahtua, pidän (y)
  7. E

Burma: älä huoli, sulla on fiksut lapset ne kääntyy kyllä :) Ollaan positiivisia. Solakka silakka: Miten menee? Omaa napaa. Holy shit melki viis kiloo tullu painoo 20-24 viikoilla. Toosi kiva. Sf-mitta huitelee yläkäyrän yläpuolella ollen 26cm. Sykkeet oli hyvät 150-155. Vauva on vilkas ja...
  8. E

Mulle ei tuu sokerirasitusta, kun ei ole mitään syytä ottaa sitä. Ekassa raskaudessa, ei ollut poikkeavia arvoja, sukurasitteitakaan ei ole. Nykyään tulee hullu huoli jos liikkeitä ei tunnu. :( Mut kyllä ne aina jossain kohtaa tulee. Onko teillä mitä toiveita synnytyksen suhteen? Mä...
  9. E

Nonni. Oot jo aika hyvillä viikoilla. on kyllä ollut hurjaa kuinka nopeesti nää viikot on menny. Todella paljon nopeemmin, kun esikoisen kanssa. :) On kyllä mahtavaa, kun kaikilla on ollut haasteita raskauden suhteen, mutta ne kaikki haasteet on ohitettu positiivisesti :) Mitäs solakka silakka...
  10. E

Tarranauhat on helppo vaihtaa uusiin, eikä ole edes kovin kalliita (y) Burma: mites paljon niitä viikkoja on kasassa? Toivottavasti pääset viikolle 35 :) Pidän (y)
  11. E

Mitäs teille muille kuuluu?
  12. E

Itsellä on jonkinverran jäljellä esikoisen vauvatarvikkeita, mutta jotain täytyy ostaa, kun ehdimme ne keväällä myymään. ei mitään isompia hankintoja, mutta sitteri, reunapehmuste, hoitotaso sängyn päälle ja lakanoita sekä kaikki vaatteet. Uskoisin et noi ostetaan uutena. Ei ole kauheesti aikaa...
  13. E

Solakka silakka: Hienoja uutisia. Mulla oli ultra tänään. Kaikki hyvin, vilkas pikkuinen siellä möllötti. 420g oli paino ja vastasi aikalailla viikkoja. Muutaman päivän pienempitaisi olla, kun mitä viikot oli. Niin oli kyllä esikoinenkin. Vauva suostui näyttämään naamansakin ja oli muutenkin...
  14. E

Ihanaa IK, olittekos te Suomessa hoidossa vai ulkomailla?
  15. E

Ihanaa Burma, että kaikki on hyvin. Toivottavasti muuta ei enää tule. Onko kontrolleja kuinka usein? Omaa napaa: Tiistain neuvolassa sf-mitta oli 22cm o_O eli mennään yläkäyrän yläpuolella :whistle: Sykkeet hyvät ja vauva luikki doppleria karkuun minkä yksiössään pääsi :LOL:
  16. E

Mulla on panacod poreena x 2, kun on kohtaus päällä ja se kyllä auttaa vallan hyvin. Onneksi ei ole vähään aikaan tarvinnut ottaa, kun estolääkkeet on auttaneet niin hyvin. Joku mulle sitä buranaa tyrkytti, mutta voin kyllä muistaa väärinkin. Toivottavasti olo helpottaa pian.
  17. E

Aliisa08: Mulla oli alkuraskaudessa todella usein migreenejä ja jouduin aloittamaan estolääkityksen (triptyl 25mg) uudelleen. Söin alkuun puolikasta joka päivä ja sit vähensin puolikkaaseen joka toinen päivä. Se oli liian vähän ja migreenit rypes lisääntyyn kiihtyvällä tahdilla. Nostin takaisin...
  18. E

Pikkukintsu: Ei siis kovin pitkään enää, mutta vielä on odoteltavaa. Olikos tämä esikoisesi? Solakka silakka: Onnea vielä hyvistä ultrakuulumisista. Onko liikkeitä ruvennut tuntumaan enemmän? Muistathan, että vauva nukkuu näillä viikoilla yli 20h vuorokaudesta. Omaa napaa: Mä oon ruvennut...
  19. E

Mikäs fiilis Solakka silakka? Pikkukintsu: On kyllä kallista puuhaa. Milläs viikoilla olet?
  20. E

SS: Pistä miehes pää sun masun päälle, vähän navan alapuolelle ja köllötelkää niin. Hetken päästä liikkeet tuntuu. Ootte ihan rauhassa ja juttelette. Kyllä varmasti kaikki on hyvin. Uskon niin... Itsellä eilen ennen liikkeiden tuntemista samanlainen ahdistus.

Yhteistyössä