Hakutulokset

1. E

Luovutettujen munasolujen/alkioiden avulla raskautuneet

Vähän omaa napaa. Mies tuli illalla kotiin ja en ollu koko päivänä tuntenut vauvan liikkeitä. Pyysin miestä kuunteleen korvalla vattan päältä. Alkuun ei kuulunut mitään, mutta kun mies käändi päänsä toisin päin, niin vauva rupes potkiin miestä poskeen ha korvaan. Kaikkia potkuja en tuntenut...
  2. E

Burma: Onneksi sinulla on noin hyvät viikot jo, jos joutuu käynnistämään. Tayssista saa sit varmaa tietoa :)
  3. E

Hienoa (y) Voihan olla mittausvirhekin ja taysin kontrolli on vaan hyvästä :)
  4. E

Burma: Mitäs ultrassa näkyi? Oon aika malttamaton.
  5. E

Burma: Ei ole montaa päivää enää, että pääset ultraan katsomaan pikkuisia. Toivottavasti pienempi olisi kasvanut viime viikosta reilusti. Solakkasilakka: huippua et tunnet liikkeet jo :) No nyt on kulunu vajaa viikon verran ilman migreeniä, mutta pientä särkyä on havaittavissa melkein...
  6. E

Burma: Ihan varmasti on todella ahdistavaa. Mutta itsehän asialle ei mitään voi, kun "luonto" hoitaa homman. Lisääntyminen on niin haastavaa ja vaikeaa, kun monta asiaa voi mennä pieleen. Toki asiat voi myös muuttua. Onneksi sait ultraa aikaistettua. Millos se on? Pikkukintsu: Ilmeisesti...
  7. E

Voi ei Burma, ihan sydäntä kylmää kuulla tuollaista. Onneksi kuitenkin virtaukset hyvät ja sydän sykki normaalisti. Millainen seuranta tulossa? Halaus ja jaksamista ❤
  8. E

On tää kyllä hassua tää mun ressaaminen. Taas tänään käyty neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä. Hyvin kuuluivat 150-155 välillä. Tää jatkuva väsymys kuluttaa mua ihan hirveesti, joten juttelin siitäkin. Toki sit sanoin "en mä vielä niin väsynyt ole et saikkua tarvisin". Vaikka olo alkaa oleen...
  9. E

Ne kutitukset on juuri niitä liikkeitä. Mä oon ehkä tuntenut kerran joskus viime viikon puolessa välissä ja sit ehkä eilen, kun kärsin päänsärystä, joka sitten ihanasti jatkuu tänään :( Mulla on taas istukka edessä, niin menee pitkälle ennenkö rupeen tunteen liikkeitä. Mut kyllä niistä...
  10. E

Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

Mä en osaa ulkomaisista klinikoista sanoa mitään, kun olen ollut vain Suomessa hoidoissa...

Yhteistyössä