Hakutulokset

1. sabs

Toiveissa vauva 2021

@heidisofia Minusta tuo ylempi on kyllä positiivinen! Itse en ole saanut noihin liuskoihin ikinä ihan tasavahvoja viivoja, mutta sitten digiin on tullut kuitenkin hymynaama kun olen sillä varmistanut :) Niin ja muoks: yleensä lh-huippu onkin nopea! Minulla myös haalistuu testi olemattomaksi...
  2. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 onko mitään tsäänssiä että ovis olis kuitenkin ollu myöhemmin mitä ajattelit?
  3. sabs

Toiveissa vauva 2021

Ei tää nyt enää taida olla Ovitrelle joka testissä kummittelee. Mutta eipä täällä oo paljoo iloittu, miehen kanssa lähinnä todettiin että jaa, kappas, saa nähdä mitä tästä taas tulee. Menkat pitäs alkaa vasta sunnuntaina. https://aijaa.com/sgzBPS
  4. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Persikka123 toivotaan että arvo kertaantuu, kaikenlaisia tarinoita noista kuullut ja paljon niissä tuntuu olevan vaihtelua! <3
  5. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 Mitä ihmettä, pidän sulle peukkuja!!! <3 Juurihan tuolla keskenmenon jälkeen kuumeilijat -ryhmässä negisteltiin...
  6. sabs

Toiveissa vauva 2021

Ei taivas mä olen tyhmä. Tyhmätyhmätyhmä. Tein sitten raskaustestin 11pv Ovitrelle-pistoksesta ja tuli selkeä viiva. Pakkausselosteessa lukee, että kymmenen päivää voi näkyä testissä. Nyt sitten vaan mietin, onko se kuitenkin tuo perkeleen Ovitrelle. Nyt menossa dpo10. Onko jollain tietoa, että...
  7. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Alinna86 Sulla on kyllä (valitettavan) huima määrä raskauksia takana. Ite oon omalla kohdalla mietiskellyt, että näin about kolmekymppisenä voi olla oikeasti niin, ettei niitä hyviä munasoluja irtoa kovin montaa vuodessa. Ja sen kerran kun sitten irtoaa, niin ei ne siittiötkään aina onnistu...
  8. sabs

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 2021

Kiva kuulla, että olette kuitenkin antaneet vielä raskaudelle mahdollisuuden! <3 Elämä voi yllättää ja toivotaan kovasti, että teillä viides kerta toden sanoo! Nuo neljä keskenmenoa on kyllä niin rajua kuultavaa ja niin epäreilua... Meillä nyt yritystä 2,5vuotta ja kaksi keskenmenoa. Inssiin...
  9. sabs

Toiveissa vauva 2021

@petronella09 Mä lueskelin juuri tästä aiheesta jostain (en muista enää lähdettä, mutta oli kuitenkin tieteellinen artikkeli), että useita kemiallisia tai keskenmenoja saavalla voi olla ns. ylivastaanottavainen kohtu, johon kiinnittyy helposti huonotkin alkiot. Eli siis siinä mielessä se, että...
  10. sabs

Toiveissa vauva 2021

@KirJoh89 Aika hyvät tulokset minusta! Viitearvot ovat kokonaismäärässä >39 miljoonaa ja liikkuvissa >32 prosenttia eli kirkkaasti yli viitearvojen :) Meillä oli viime inssissä kokonaismäärä 122milj ja liikkuvia 42% ja nämä olivat kuulemma hyvät arvot. Teillähän on vielä enemmän liikkuvia kuin...

Yhteistyössä