Hakutulokset

1. sabs

Marraskuiset 2021

Mäkin varailin tänään ultran 12+2 kohdalle. Vaikeuksia on uskoa, että niin pitkälle pääsee, mutta yks päivä kerrallaan nyt!
  2. sabs

Marraskuiset 2021

Lara83 Tsemppiä, varmasti kysyy jaksamista tuollainen :/ Mäkin oon tänään lähinnä maannu lamaantuneena, niin vellova ja kuvottava olo. Mulla on kuitenkin aina parempia päiviä välissä ja saan syötyä, joten ei hajuakaan millasta olis jos joutuis jatkuvasti oksentaan :/ Jokohan sitä pitää soittaa...
  3. sabs

Marraskuiset 2021

Vitsi kun turhauttaa nää pienet vuodot, kolmas päivä tällä viikolla kun paperiin tulee vähän jotain pientä vaaleanpunertavaa.. :/ Mun mielestä hiiva meni ohi ellei sitten limakalvot oo kuitenkin vielä ärtyneet kun oli tuo ultrakin, tosin jo toissapäivänä... Polilta kyllä sanottiin että jos...
  4. sabs

Marraskuiset 2021

Meillä on vähän sama ajatus, että nt-ultran jälkeen. On ollut keskenmenoja, niin haluaisi iloita muiden kanssa vasta sitten, kun se on vähän varmempaa. :) Tosin kaksi parasta ystävääni tietää, kun tiesivät hoidoistakin. On kyllä kätevää, kun tekee etätöitä eikä muutenkaan näe kauheasti ketään...
  5. sabs

Marraskuiset 2021

Mä en ole kuullut että sitä neuvolassa missään todettaisiin enää verikokeellakaan, vaan kotiraskaustesti riittää, niin hullulta kuin se kuulostaakin. :D
  6. sabs

Marraskuiset 2021

Täälläpäin ei ole neuvoloissa ultralaitteita ja käsittääkseni useimmissa paikoissa ei ole. Ja tuohon keskenmenoasiaan kannattaa ajatella, että on huomattavasti paljon yleisempää että kaikki menee hyvin :)
  7. sabs

Marraskuiset 2021

Ja mä just tänään mietin että nuudeleita vois ostaa, nam! :D
  8. sabs

Marraskuiset 2021

Mä kävin ostamassa tuohon kuvotukseen apteekista sea band -rannekkeet ja musta tuntuu että nää vähän auttaa kyllä! Hintaa oli parikymppiä että kannattaa testata :)
  9. sabs

Marraskuiset 2021

Ultrassa käyty ja sieltä löyty tismalleen sen kokoinen kaveri kuin pitikin (6+6) ja vahva syke! <3 Oli niin ihanaa kun lapsettomuuspolilla onnittelivat ja muistuttelivat että keskenmenoriski on pieni. Näin pitää nyt vaan yrittää ajatella!
  10. sabs

Marraskuiset 2021

Flunssa alkaa olla parempi joten eiköhän sitä huomenna ultraan suunnata! Mulla on taas sama juttu kuin viime raskaudessakin, että tässä viikolla 7 rintojen arkuus ja muutkin oireet väheni huomattavasti ni kiva päästä tsekkaan onko elämää. Muistiinpanojen mukaan oireet kuitenkin palasivat...
  11. sabs

Marraskuiset 2021

@Persikka123 Ihania kuulumisia! :) Hieno juttu! Itsellä tosiaan on ultra-aika perjantaina, mutta oon flunssassa :/ Koronatesti tuli onneksi negatiivisena takaisin mutta tuskin sinne viitsii mennä kauheesti pärskivänä...
  12. sabs

Marraskuiset 2021

Minulla on sama kokemus 10. viikolta, hurjasti voimia ja jaksamista! <3 Aika onneksi auttaa.
  13. sabs

Marraskuiset 2021

Hyi kun säikäytti eilen illalla pieni vaaleanpunertava vuoto, joka kyllä onneksi loppui nopeasti... Jouduin edellispäivänä käyttämään hiivalääkkeen niin voiskohan johtua siitä. Ainakin pakkausselosteessa oli mainittu haittavaikutuksena vuoto ja pikagoogletuksella löytyi muitakin kertomuksia...
  14. sabs

Marraskuiset 2021

@Persikka123 Mulla oli alkuun just tota, että heräsin yöllä 2-4 välillä eikä uni välttämättä tullu enää ollenkaan sen jälkeen.. Mitään päikkäreitä ei pysty nukkumaan niin sit menee koko päivä ihan koomassa. Nyt saatan herätä enää 5-6 aikaan. Mutta entisenä nukahtamisongelmaisena on ollut ihan...
  15. sabs

Marraskuiset 2021

Mun tekee myös mieli kaikkea höttöistä ja suolaista: pizzaa, paahtoleipää, suolakurkkuja, juustoa. Aamulla vielä menee kaurapuuro marjojen kanssa, mutta mitään makeeta ei tee mieli. Paitsi salmiakkia tekis mieli, mutta päätin etten syö ollenkaan..
  16. sabs

Marraskuiset 2021

Ihania ultrakuulumisia täällä! Itsellä vielä 9 yötä ultraan.
  17. sabs

Marraskuiset 2021

Noniin ja toissapäivänä kun ehdin kirjoittaa, että ei pahoinvointia, niin tänään on sitten ollut koko päivän tosi oksettava olo. Päänsäryn ja tiheän sykkeen kanssa aika krapulainen fiilis. Pari tuntia sitten keksin että pizza vois mennä ja siitä tulikin hetkeksi parempi olo! :D Ihan...
  18. sabs

Marraskuiset 2021

@IinesAnkka82 Eikä, oon niin pahoillani! :( </3
  19. sabs

Marraskuiset 2021

Plaah kun matelee päivät. Varhaisultra onneksi ensi viikon perjantaina! Samoja fiiliksiä kuin muilla, kovasti pään sisällä käy myllerrys että meneekö tämäkin kesken. Tänään siis 5+2 ja oireet aikalailla samat kuin edellisessäkin raskaudessa tässä kohtaa: rintojen aristus, menkkamaiset...
  20. sabs

Marraskuiset 2021

Voi itku @IinesAnkka82 :( Toivotaan, että kyseessä on mittavirhe(et). Minulle painotettiin Artessa, että mitta on tuossa kohtaa arvio ja voi heittää +-6 päivää. Mutta ihanaa, että siellä sydän sykki menemään <3

Yhteistyössä