Hakutulokset

1. sabs

Toiveissa vauva 2021

Vitsit kyllä miten hieno ylläri @tokkurainen !! <3 Täytyy itekin pitää mielessä että noin voi oikeasti käydä, kun itekin oon heittänyt tukilääkkeillä vesilintua kun pms-oireet tekee tuloaan.. :D
  2. sabs

Toiveissa vauva 2021

Voi piruvie. Tänään oli ultra ja follit oli vähän liian pienet, tais olla isoin 12mm eli tällä kertaa letrot ei toimineet samanlailla kuin viimeksi. Viimeksi oli tässä kohtaa eli kp10 johtofolli 14mm. Tosin ilmeisesti mulla on toi vasen munasarja vilkkaampi ja nyt valikoitu kai tää hidas oikea...
  3. sabs

Toiveissa vauva 2021

Mua jännittää myös, että tulee flunssa tai altistuminen ja menee inssi sivu suun... Nytkin on koko viikon särkenyt päätä ja sellanen olo, että jotain olis tulossa mutta ne taitaakin olla nää letrot. Ihan järkyttävä päänsärky ja sellanen kylmäkuuma-olo. Sivuvaikutuksissa näyttikin olevan sekä...
  4. sabs

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Eli siis tekö pääsette hyvässä lykyssä ensimmäiseen alkionsiirtoon jo tänä keväänä? Huisin jännittävää! Siinä on kyllä jo mukavat onnistumisprosentit :)
  5. sabs

Toiveissa vauva 2021

@tokkurainen Mulla on letrot ja irrotuspiikkinä ovitrelle ja sitten luteaalitukena cyclogest. Yksi inssi siis tällä kombolla jo tehtykin viime syksynä. Tuota luteaalitukea vähän mietin, että otanko nyt käyttöön kun lääkäri oli vähän sitä mieltä että sen hyödyistä ei ole kauheasti näyttöä. Ja...
  6. sabs

Toiveissa vauva 2021

@tokkurainen Meillä yritystä 2,5 vuotta. Tähän tosin mahtuu 2 keskenmenoa, joista viimeisimmästä pian 9kk. Hoitoihin päästiin, koska oli jo aika ensikäynnille varattuna kun tämä viimeisin km tapahtui. Kokeillaan nyt nämä kaksi inssiä ja jos ei nappaa, niin ei olla lähdössä ivf:ään (enkä tiedä...
  7. sabs

Toiveissa vauva 2021

Täällä myös iso harmitus kun taas alkoi menkat.. Viikonloppu mietiskelty ja tänään soitin polille ja ilmoittauduin inssiin, kun tuntuu ettei jaksa odottaa toimettomana. Ja heti paranikin fiilis, vaikkei mulla kummoinen luotto siihen ole, mutta on siinä nyt vähän paremmat mahdollisuudet onnistua...
  8. sabs

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Voi ei :( Mä täällä jo itsekin ehdin jännäillä, kun kirjoitit ettei ole menkat vieläkään alkaneet. Täydet sympatiat sinne, tiedän niin miltä tuntuu kun vähän uskaltaa toivoa ja sitten selviää että ihan turhaan taas kerran. :(
  9. sabs

Toiveissa vauva 2021

Olipahan mielenkiintoinen kokemus tuo akupunktio :D Jos ei muuta auta, niin menihän se melkein terapiasta kun keskusteltiin meidän tilanteesta ja taustoista. Pitkään hän haastatteli ja kyseli unesta, ruokailusta, kuukautiskierrosta, liikunnasta ja yleisesti terveydentilasta. Kiinalaisen opin...
  10. sabs

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Neljät raskausuutiset yhdessä kierrossa kuulostaa painajaiselta o_O Itellä on niin vaikeaa tällä hetkellä, että peruin yhden illanvieton, jossa tiedän yhden olevan raskaana ja paljastavan sen siellä muille.... Mieskin vaan sanoi, että mitä suotta menen sinne itseäni kiusaamaan kun...
  11. sabs

Inseminaatio, puhjennut munarakkula

Mulle sanottiin inssissä, että aiheesta oli juuri tehty tutkimus ja onnistumisen kannalta ei ollut merkitystä sillä, oliko rakkula puhjennut inssiä tehdessä vai ei. Siellähän se puhjenneena kuitenkin odottelee noin vuorokauden, ja siittiöillä on lyhyempi matka uida kun ne laitetaan suoraan...
  12. sabs

Toiveissa vauva 2021

@minttuni Ihan kuin omia ajatuksia lukisi. Paitsi että itsellä on tosi vaikea vaihe menossa, kun omassa lähipiirissä on pelkkää vauvaa ja itse lähinnä yritän sulkea tätä aihetta mielestäni pois. Suunnitelmia täälläkin tehdään siitä näkökulmasta, että kahdestaan ollaan, välillä sitä miettii että...
  13. sabs

Toiveissa vauva 2021

@huumis Iso halaus teille, tapahtunut on niin järkyttävä ettei löydy sanoja :’( Ja tuosta tyhjennyksestä, niin mulla kävi juuri niin, että menin takaisin polille kun olin ihan varma ettei ole tullut mitään ulos mutta kohtu olikin ihan tyhjä. Mulla siis keskenmeno rv11, sikiö vastasi 9+0...
  14. sabs

Toiveissa vauva 2021

@Mysteerio Joo tajusinkin heti tuon viestin kirjoittamisen jälkeen että varmaan sama testi kyseessä! Tuossa sarjassakin olivat olleet hoidoissakin jo monta vuotta ja viimeisellä pas-kerralla vasta selvisi tämä. Sekään ei sitten kuitenkaan onnistunut ja lopettivat hoidot. Itsekin miettii päänsä...
  15. sabs

Toiveissa vauva 2021

Tuosta kohtutulehdusasiasta tuli mieleen, että katselin Yleltä neliosaisen tanskalaisen dokumenttisarjan ”Kun haikara lentää ohi” ja siinä yhdellä naisella otettiin kohdusta jonkinlainen näyte, jossa sitten todettiin olevan ”vääränlaisia” bakteereja raskautta ajatellen. Siis että mitä kaikkia...
  16. sabs

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

@Alinna86 Samoja ajatuksia... Tajusin toivovani jo kolmatta joulua, että ehkä ensi jouluna jo meilläkin on oma pieni perhe, mutta tuleeko sitä joulua ikinä? Olen monesti sanonut miehelle, että mä voisin odottaa ja yrittää vaikka seuraavat 10 vuotta, jos joku lupaisi että lopulta saadaan vauva...
  17. sabs

@Futurmama Pahoittelut, ei tätä kenellekään soisi <3 Minulla oli ensimmäinen km (tuulimuna) tuollainen, että sanottiin vaan että kotona voi tehdä raskaustestin 3-4vkon kuluttua jos kaikki vaikuttaa olevan normaalisti, siis vuoto ei ala yhtäkkiä uudestaan tai tule mitään kipuja ja kuumetta...
  18. sabs

Toiveissa vauva 2021

Täällä myös ovulaation induktiossa kypsynyt vain yksi follikkeli. Ite en varmaan edes osaisi ”pelätä” kaksosia, kun tuntuu täydeltä mahdottomuudelta että edes yksi hyvä munasolu kypsyisi, hedelmöittyisi, kiinnittyisi ja vielä kehittyisi vauvaksi ja syntyisi elävänä. Mutta ihan aiheellista...
  19. sabs

Multa lääkäri kysyi, haluanko nähdä ultramonitorin. Ensimmäisenä tuli mieleen, että en missään nimessä ja kieltäydyin. Sikiö vastasi siis viikkoja 9+0. Välillä mietin, että olisko ehkä pitänyt katsoa, että miltä näytti. Oon kuitenkin ihan tyytyväinen, koska sitä näkyä ei varmaan ikinä olisi...
  20. sabs

Inseminaation jälkeiset oireet

Mulla on ollut kanssa aika voimakkaita alavatsatuntemuksia, itse yhdistän ne tukilääkkeeseen (mulla oli Cyclogest) koska luomukierrossa ei ihan sellaisia ole ollut. Muistaakseni lukee lääkkeen sivuvaikutuksissakin.

Yhteistyössä