Hakutulokset

1. E

~Elokuiset 2020~

Onnea uusille odottajille ja tervetuloa mukaan :) Ite välillä en ees muista raskautta ja pitää ihan miettiä syödessä että onhan turvallista syödä. Tänään tehtiin hampurilaisia niin ihme että muistin miehelle sanoa että tekee mulle kypsän pihvin. Tutkittiin valmista pihviä sit vielä yhessä että...
  2. E

~Elokuiset 2020~

Elokuiset 2020 1.8 Helema 1.8 lillans 1.8 Sunshine90, 1.lapsi, HUS 1.8 Pörröviltti 3.8 rosemarie, 1.lapsi, SATKS 3.8 Ilonjaonnen, 1.lapsi, EKKS 4.8 lolu 5.8 Karpalo88 6.8 Bubblemama 8.8. Nadine88, 2.lapsi, SATKS 8.8. merin, 4. lapsi, NKL 9.8 Emilia. 10.8 Kettupieni, 1.lapsi, OYS 10.8 Hedvig...
  3. E

~Elokuiset 2020~

Ite sain viime raskaudessa sydänäänet kuulumaan noin 10+. Sillon sain vasta dopplerin hankittua niin en sit tiiä oisko kuulunu jo aiemmin. Nyt aattelin kokeilla joko 8+ kuuluisi.
  4. E

~Elokuiset 2020~

Päivitin edellistä listaa. Nostelen sitä keskustelun edetessä :) Tänään aamulla tein digin ja näytti 2-3(n) Tänään tosiaan 5+2, mutta mitä oon liuskoja tehny niin ne on tummunut vähän hitaasti mut tasaisen varmasti. Ärsyttää vähän kun oisin halunnu sen +3 ja sit oisin lopettanu testaamisen, mut...
  5. E

~Elokuiset 2020~

Onnea plussasta @Uusintayritys :love: Lisäsin sinut la listoille. Mulla on ihan jäätävä kesto kylmyys koko ajan päällä :confused: Töissä palelen ihan koko ajan ja sängyssä ollut collegehaalari ja 2 peittoa päällekkäin mut nyt otan varmaan ens yöksi kolmannen peiton ja fleecehaalarin :LOL: Kävin...
  6. E

~Elokuiset 2020~

Elokuiset 2020 1.8 Helema 1.8 lillans 1.8 Sunshine90, 1.lapsi, HUS 1.8 Pörröviltti 2.8 odotuksenodotus 3.8 rosemarie, 1.lapsi, SATKS 3.8 Ilonjaonnen, 1.lapsi, EKKS 4.8 lolu 5.8 Karpalo88 6.8 Bubblemama 8.8. Nadine88, 2.lapsi, SATKS 9.8 Emilia. 10.8 Kettupieni, 1.lapsi, OYS 10.8 Hedvig 10.8...
  7. E

~Elokuiset 2020~

Terveystalolla oli täällä Savossa noin 230e ja Mehiläinen tais olla samaa luokkaa. Oon ymmärtänyt että näissä lääkäri ultraa niin siksi on kallis.
  8. E

~Elokuiset 2020~

Mä söin pelkästään foolihappoa tän 8kk kun yritettiin raskautta ja neuvola sanoi että raskausmonivitamiinissa on sama määrä foolihappoa ja niinhän siinä onkin. Vaihdoin sit Mama monivitamiiniin :) Puhelimessa myös ohjeisti itse tutustumaan Eviran ruokasuosituksiin ja Naistalon sivuihin...
  9. E

~Elokuiset 2020~

Mullakin esikoinen -09 :) Ite halusin neuvolan tietylle viikolle, että voin käydä siellä lomalla, joten varasin pari päivää plussattuani. Ja hyvä niin koska sain viimesen ajan sille viikolle. Ajat voi olla kortilla kunnasta riippuen. Yleensä eka neuvola on noin rv8-9 ja sieltä saa lähetteet...
  10. E

~Elokuiset 2020~

Mulla oli viime raskaudessa käytössä Preglife -sovellus ja nyt latasin Preggers -sovelluksen. Jälkimmäinen vaikuttaa hyvältä ja näkee vauvan koon kasvisten mukaan :) Hankintalista vaikutti myös toimivalta.

Yhteistyössä