Hakutulokset

1. E

~Elokuiset 2020~

Ilmankos se testi oli halvempi kuin apteekissa :ROFLMAO: Varasin neuvolan pari päivää plussan jälkeen. Sain 3.1 jolloin mulla on 8+3 ja tuokin oli viimenen aika sillä viikolla.
  2. E

~Elokuiset 2020~

Tervetuloa mukaan ja onnea @mansikkavaahtis :) Mä olevinaan ostin kaupasta Clearbluen viikkonäyttösen testin että teen sen tällä viikolla, mut kotona huomasin että se olikin digitaalinen mut näkyy vain joko plussa tai miinus :confused: En mä mitään sellaisella tee kun liuskatestit näyttää...
  3. E

~Elokuiset 2020~

Mä voin päivitellä kommenttien perusteella listaa :) Ei varmaan muilta onnistu.
  4. E

~Elokuiset 2020~

Elokuiset 2020 1.8 Helema 1.8 lillans 1.8 Sunshine90, 1.lapsi, HUS 1.8 Pörröviltti 2.8 odotuksenodotus 3.8 rosemarie, 1.lapsi, SATKS 3.8 Ilonjaonnen, 1.lapsi, EKKS 4.8 lolu 5.8 Karpalo88 6.8 Bubblemama 8.8. Nadine88, 2.lapsi, SATKS 9.8 Emilia. 10.8 Kettupieni, 1.lapsi, OYS 10.8 Hedvig 10.8...
  5. E

~Elokuiset 2020~

Tein nyt listan meistä elokuun odottajista :) Laitoin lasketun ajan niille jotka suurinpiirtein jonkun päivän olivat kirjoittaneet. Jos joku puuttuu listalta tai ei halua olla listalla niin voin muokata sitä. Muokataan myös laskettua aikaa sitten kun se tarkentuu. En osaa lisätä listaa...
  6. E

~Elokuiset 2020~

Voi ei @Calico :cry: Kovasti voimia!
  7. E

~Elokuiset 2020~

@Appelsiiniomena sulla näyttää testi kivasti vahvistuneen :) @Helema Toivotaan että kaikki on sittenkin hyvin ja vuoto oli harmitonta. Tsemppiä odotteluun :love: Minä oon tehny nyt joka aamu uuden testin ja viiva vain vahvistuu! Mä oon aiemmissa raskauksissa testannut vasta sinä päivänä kun...
  8. E

~Elokuiset 2020~

Mä söin viikonloppuna lakua vahingossa eli viimesen kerran ennen synnäriä :ROFLMAO: Mut sit sunnuntaina oltiin mun porukoilla syömässä ja tarjolla oli edelliseltä päivältä jääneitä susheja niin yhen söin kun en halunnu vielä paljastua. En usko että noin vähästä on haittaa.
  9. E

~Elokuiset 2020~

Testasin tänä aamuna ja kyllä viiva näytti tummenevan sen verran, että äsken uskalsin soittaa jo neuvolaan. Onneks soitin, koska sain viimesen ajan siltä viikolta, jolloin on rv8. Sattuu olemaan mulla talviloma sillon niin ei tarvii vielä työnantajalle kertoo minne oon menossa. Mä tein viime...
  10. E

~Elokuiset 2020~

Tsemppiä kaikille huolestuneille ❤️ Itse pelkään tällä hetkellä eniten kemiallista raskautta. Tänä aamuna ei ollut viiva vahvistunut yhtään eilisestä. Testasin päivällä uudestaan niin ehkä hitusen toinen reuna viivasta ois tummempi. En uskaltanu vielä neuvolaan soittaa tämän takia. Katellaan...
  11. E

~Elokuiset 2020~

Mä aattelin soittaa neuvolaan heti huomenna jos testin viiva vahvistuu tämän päiväisestä. Mulle on varattu neuvolan kautta aika gynelle keskiviikolle, koska elokuussa käydessäni yksityisellä gynellä kohdusta löytyi mahdollisia polyyppeja, jotka vois selittää vuodon ja sen etten oo helpolla...
  12. E

~Elokuiset 2020~

Varovaisesti liityn joukkoon! Tänä aamuna kp27/28 tein haalean punertavan plussan ❤️ 8 yrityskertaa takana ja aiemmissa kierroissa on ollu olevinaan vaikka mitä oireita ennen menkkoja mut nyt niitä samoja ei ollu niin aavistelin jo vähän aiemmin että voisko nyt olla tärpänny. Nyt pari päivää on...

Yhteistyössä