Hakutulokset

1. E

~Elokuiset 2020~

Tervetuloa ja onnea plussanneille! Onnea @MonaLisa33 hyvistä ultra kuulumisista :love: Vähensin kahvin juontia niin nyt sit koskee päähän vähän väliä. Tai nyt kotona lomalla ollessa en oo juonu ollenkaan. Huomenna eka neuvola. Tässä raskaudessa on kyllä tavoitteena ettei tulis liikaa kiloja...
  2. E

~Elokuiset 2020~

Täällä oli viimeks ainakin niin että ekassa neuvolassa varattiin Nt-ultra-aika ja sai ite vaikuttaa. Ru-aika tulee sit postissa. Perjantaina mulla olisi eka neuvola :) Luin että Nt-ultra pitäisi tehdä 10-12+6 välillä mut varmasti paikkakuntakohtaisia eroja. Tuo viikko 10-10+6 on mielestäni melko...
  3. E

~Elokuiset 2020~

Lisäsin @SwanDeSol ja @Jenspa91 teidät listoille. Anteeksi minulta on varmaan mennyt ohi aiemmin :love: Onnea molemmille plussasta. Oon yrittäny nyt parina iltana kuunnella sydänääniä mut en oo vielä saanu kuulumaan. Ihan ymmärrettävää kun viikkoja vasta 7+6 mutta kun en sinne varhaisultraan...
  4. E

~Elokuiset 2020~

Elokuiset 2020 1.8 lillans 1.8 Sunshine90, 1.lapsi, HUS 1.8 Pörröviltti 1.8 SwanDeSol, 1.lapsi 3.8 rosemarie, 1.lapsi, SATKS 3.8 Ilonjaonnen, 1.lapsi, EKKS 4.8 lolu 5.8 Karpalo88 5.8 Helema, 2.lapsi 6.8 Bubblemama 7.8 Taimis, 3.lapsi 8.8. Nadine88, 2.lapsi, SATKS 8.8. merin, 4. lapsi, NKL 9.8...
  5. E

~Elokuiset 2020~

Mulla ollut nyt pari päivää aika lievät oireet ja hieman huolestuttaa :unsure: Nännit on edelleen kipeät, mut ei oo ollu vihlaisuja mahassa, ei palella enää niin paljon. Jos ei oo syöny niin etoo vähän mut ei edelleenkään pahoinvointia. Jouluaattoiltana oksensin muutaman kerran mut veikkaan...
  6. E

~Elokuiset 2020~

Tytölle olisi pari hyvää nimivaihtoehtoa mut pojalle en keksi mitään (n) Mua vähän jännittää kun lapsille syntyi just tyttöserkku ja toinen syntymässä keväällä ja jos sekin on tyttö että jos heille annetaankin just se nimi mitä minä oon pyöritellyt päässäni tai joku samantyylinen etten vois...
  7. E

~Elokuiset 2020~

Täällä ei ainakaan ekalla neuvola kerralla kuunnella sydänääniä eikä ultrata. Joissain neuvoloissa taas ultrataan joka käynnillä. 12 viikolle asti itekkin ooteltava varmistusta vauvasta ellen ite saa kotidopplerilla sydänääniä kuulumaan. Aion kyllä kysyä neuvolassa että voisko kokeilla kuitenkin...
  8. E

~Elokuiset 2020~

Elokuiset 2020 1.8 lillans 1.8 Sunshine90, 1.lapsi, HUS 1.8 Pörröviltti 3.8 rosemarie, 1.lapsi, SATKS 3.8 Ilonjaonnen, 1.lapsi, EKKS 4.8 lolu 5.8 Karpalo88 5.8 Helema, 2.lapsi 6.8 Bubblemama 7.8 Taimis, 3.lapsi 8.8. Nadine88, 2.lapsi, SATKS 8.8. merin, 4. lapsi, NKL 9.8 Emilia. 10.8 Kettupieni...
  9. E

~Elokuiset 2020~

Elokuiset 2020 1.8 lillans 1.8 Sunshine90, 1.lapsi, HUS 1.8 Pörröviltti 3.8 rosemarie, 1.lapsi, SATKS 3.8 Ilonjaonnen, 1.lapsi, EKKS 4.8 lolu 5.8 Karpalo88 5.8 Helema, 2.lapsi 6.8 Bubblemama 7.8 Taimis, 3.lapsi 8.8. Nadine88, 2.lapsi, SATKS 8.8. merin, 4. lapsi, NKL 9.8 Emilia. 10.8 Kettupieni...
  10. E

~Elokuiset 2020~

Onnea plussasta ja tervetuloa @korventyttö :love: Ihanaa @Helema! Onnea hyvistä ultra kuulumisista. Minä oon iltaisin niin väsyny töiden jälkeen! Tänään sain jonkun energiapiikin ja siivosin koko talon ja nyt oon ihan poikki :sleep: Mulla tulee vähän väliä jotain huimauskohtauksia. Ei ehkä...
  11. E

~Elokuiset 2020~

Mä olin omalla reissulla siskon luona ja mammapikkujouluissa ovis viikolla ja voin ihan kivasti viiniä ja siideriä enkä mä usko että se mihinkään siinä vaiheessa vaikuttaa. Milläs viikolla se istukka alkaa kasvaa? Silloin vasta alkoholi vaikuttaa mun tiedon mukaan. Esikoisesta otin alkoholia 4+2...
  12. E

~Elokuiset 2020~

Mua pelottaa välillä että miten selvitään neljän kanssa. Taaperolla on uhmaa ja minä ite -vaiheita ja toisaalta vaikka isommat pärjää hienosti ilman jatkuvaa huolenpitoa niin miten riittää aika kaikille lapsille. Ja miten hermot kestää :D Erittäin toivottu vauva on mutta nyt vasta iski...
  13. E

~Elokuiset 2020~

Eiköhän ryhmästä saada pois näkyvyys kaikille niin voi huoletta liittyä ryhmään. Mutta esimerkiksi jos etsii facesta Vauva 2020 ryhmää niin en ite ainakaan siellä nää muita jäseniä kuin ylläpitäjät.
  14. E

~Elokuiset 2020~

Onnea uusille plussanneille ja hyviä uutisia on tullut varhaisultrista :love: Tänään ollu koko päivän etova olo ja vaikka oon syöny tasaisin väliajoin niin jatkuva nälkä ja huono olo! Oon kyllä innoissani että oireita on (y) Vähän salaa toivon että olisikin pahoinvointia niinkuin esikoisesta...
  15. E

~Elokuiset 2020~

Elokuiset 2020 1.8 Helema 1.8 lillans 1.8 Sunshine90, 1.lapsi, HUS 1.8 Pörröviltti 3.8 rosemarie, 1.lapsi, SATKS 3.8 Ilonjaonnen, 1.lapsi, EKKS 4.8 lolu 5.8 Karpalo88 6.8 Bubblemama 7.8 Taimis, 3.lapsi 8.8. Nadine88, 2.lapsi, SATKS 8.8. merin, 4. lapsi, NKL 9.8 Emilia. 10.8 Kettupieni, 1.lapsi...
  16. E

~Elokuiset 2020~

Mä liityin ainakin tuohon Bubblemaman perustamaan ryhmään :) Ohjeena oli pyytää kaveriksi facessa Annamaija Hennariikka (varmaan ihan tätä ryhmää varten perustettu salaprofiili) ja hän sit lisää ryhmään. Tällä hetkellä siinä on 7 jäsentä. Ryhmä näyttää olevan salainen eikä muut nää että oot...
  17. E

~Elokuiset 2020~

Vihdoin tuli tänään yhtä vahvat viivat testiin ja ehkä jopa kontrolliviivaa vahvempi :love:Tänään 5+5 ja en mä taida digiä enää ostaa. Eiköhän viivat kerro saman :)
  18. E

~Elokuiset 2020~

Mä oon kahen nuorimmaisen fb-ryhmässä ja niistä on tullu tosi tärkeitä ja niissä voi puhua ihan mistä vaan :) Näin alussa on kiva että keskustelu täällä käy vilkkaana ja tykkäisin jos kaikilla meillä olisi mahdollisuus liittyä fb-ryhmään vaikka myöhemmin jos haluaa. Listan mukaan ainakin mukavan...
  19. E

~Elokuiset 2020~

Voi ei olen todella pahoillani :(Voimia!
  20. E

~Elokuiset 2020~

Muistelen että viime raskaudessa oli valkovuoto tosi runsasta mut tässä raskaudessa ei oo vielä ollut. Mä tuun mielelläni fb ryhmään jos perustetaan semmonen :)

Yhteistyössä