Hakutulokset

1. P

Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

Apuaaaa mä en varmaan keksi tälle tyypille nimeä ollenkaan! :laugh: Esikoinen, joka on poika, aiheutti jo muinoin päänvaivaa. Silloin sanoin, että jos meille joskus tulee toinen poika, en kyllä keksi sille enää nimeä. Nyt tulossa olisi tyttö, mutta eipä tää nimiasia ollutkaan siltikään helppo...
  2. P

Marraskuun masuasukit 2013 *elokuussa*

Pikaiseen kuulumisia.. täällä pääsääntöisesti kaikki hyvin. Eilen olin sokerirasituksessa, joka ei ollut läheskään niin kamalaa mitä olen kuvitellut. Litkuhan maistui lähestulkoon happamalta (ei siis ällömakeaa), eikä tehnyt pahaa juoda sitä. Pötköttelin sohvalla jossain varastossa, otin jopa...
  3. P

Susimieli No katos jotenkin ilmeisesti niin että kun on kovasti likinäköinen niin silmämuna on eri muotoinen ja sitte kun ponnistaa niin verkkokalvo (??) voi irrota? :D Voi toki olla että tää tutun siskon tapaus oli joku silmänpohjanrappeumatauti tai vastaava, jos sekoitti siihen..? Mut olis...
  4. P

Moikka! Pitkästä aikaa neuvolassa, kaikki ok, mitä nyt verenpaineet olleet koholla koko ajan. Sokerirasitus tarvis varata, en vaan tunnu saavan aikaiseksi. Lääkärineuvola kolmen viikon päästä. Onko kukaan muuten koskaan kuullut, että jos on tarpeeksi huono näkö, ei saisi synnyttää...
  5. P

Marraskuun masuasukit 2013 *heinäkuussa*

Mä oon ihan Kelan laskurilla katsonut, että äitiysloma alkaa 18.10. Siihen asti olen töissä, jos ei mitään vaivoja tule. Neuvola mulla on vasta ensi perjantaina, siellä varmaan sitten täytellään jotain Kelan lappuja. Muuten en ole uhrannut kovinkaan paljon ajatuksia vauvan tavaroille, tuntuu...
  6. P

Moikka, täälläkin rakenneultra takana, onneksi onnellisesti. Jospa nyt antaisi itselleen luvan hiukan höllätä ja koittaisi alkaa nauttia tästä raskaudesta. Edelleen vatsassa vihloo ja juilii aika ajoin, lääkärikin meinasi että olisi suolistoperäistä. Vauvalla joka tapauksessa kaikki kunnossa...
  7. P

Puoliväli saavutettu!! :heart: Mahan koosta, itselläni on jo aivan selvä vauvamaha, mutta vielä kolme työpäivää se pysyy löysien paitojen alla.. haluan vasta rakenneultran jälkeen kertoa tästä julkisesti. Eilen multa yksi työkaveri jo kysyi, odotanko, mutta kielsin. Uskokoon tai ei (tuskin...
  8. P

Marraskuun masuasukit kesäkuussa

Välillä se synnytys jo mietityttää, mutta varsinaista pelkoa se ei vielä ainakaan ole saanut aikaan. Lähinnä mietin sitä, ehdinkö sairaalaan ajoissa, autosynnytys ei kiinnostaisi.. myös ponnistusvaiheen kipu pelottaa hiukan, esikoisesta kun en tiedä siitä mitään tehokkaan (liian myöhään...
  9. P

Koska tää pelko vauvan menettämisestä oikein loppuu?? :headwall: Äsken kuuntelin sydänääniä dopplerilla, enkä löytänyt vaikka etsin todella pitkään. Siinä sitten alkoi taas henkinen valmistautuminen siihen, että jos vauva on kuitenkin kuollut. Mietin jo kaikki sairaalaan soitot ja miten...
  10. P

Moikka! Shantaram, en oo vielä kertonut töissä. Oon venyttänyt sitä tahallaan, mutta nyt se on jo ihan sama, vaikka paljastuiskin. Kerron (kröhm, näytän :D) sen varmaan heinäkuun alussa lomani jälkeen. Tää meinaan oikeesti näkyy, mutta koska olen muutenkin ollut mahakas, käytän normistikkin...

Yhteistyössä