Heissan tännekin pitkästä aikaa!
Nyt piti oikein tulla omaa pulleaa napaa tänne hehkuttamaan ja poksumaan 20+0 <3
Vauvalla on kovat bileet joka päivä ja varsinkin illalla kun menen nukkumaan niin massu pomppii ja muljuu joka suuntaan. Varsin vilkas typy tuntuu olevan
Olo on hyvä kun olin viikon kosälomalla, tänään eka työpäivä, saas nähdä miltä alkaa tuntua kun on muutaman päivän taas ollut 8h jalkojen päällä.
RU on torstaina aamulla ja sen jälkeen voi toivottavasti hyvillä mielin lähteä mökille juhannuksen viettoon. Sukupuoli on jo selvillä niin nyt vain jännään että siellä on kaikki niin hyvin kuin voidaan tässä vaiheessa todeta.
Pakko on myös ihmetellä miten kummassa pystyt pitämään salassa työnantajalta elokuuhun asti,
Nannikki?
Onko uusi työsi vakituinen vai määräaikainen?
Mulla LA 5.11 ja mielestäni venytin jo melkein liian pitkälle kertomista kun kerroin 2.6. ja mahaa alkoi jo silloin olla. Ja kiire tuli siinäkin kohtaa työnantajalle laittaa sijaisuus hakuun että ehtii saada pätevän sijaisen. Voi olla että riippuu toki alasta ja työstä mitä teet, ettei tarvitse kertoa tai sijaisen saaminen on helppoa.
Olen siis itse esimiesasemassa, omaa liikettä pyöritän, ja huolehdin oman myymäläni asioista itsenäisesti. Pomolle piti tietenkin kertoa että saa jonkun toisen sitä kauppaa pyörittämään siksi aikaa kun olen poissa. Itse olisin ihan pulassa jos juuri palkkaamani henkilö osoittautuisikin vahvasti raskaana olevaksi kun töiden pitäisi alkaa. En todellakaan sano tätä siksi että arvostelisin ratkaisuasi, olen vain hieman ihmeissäni että miten tuo käytännössä onnistuu. Laillinen oikeuskin ilman muuta on ihan niinkuin liitossa ovat sanoneetkin. Toivottavasti kaikki menee hyvin eikä jää mitään huonoa fiilistä uuden työnantajan ja sun välille!
Pakko sanoa että oma työmotivaatio on kyllä laskenut kun tietää että tässä saa kohta jäädä kotiin hölläilemään, varsinkin kun tässä on vielä kesälomatkin välissä.. Nytkin tämä ja ensi viikko töitä, juhannuskin siinä välissä ja voisin kyllä ihan hyvin olla vaikka kotonakin
Sitten kolmen viikon loma ja ollaankin jo heinäkuun lopulla, vois ottaa vaikka aamukamman käyttöön
Elo-syyskuun vaihteessa kun saa jäädä jo ä-lomalle..
Nyt pitää mennä hetkeksi hyödyntämään tuo aurinkoinen ehtoo ja käydä perkaamassa muutama metri kasvimaata!
Hyviä vointeja kaikille!
Ms. Moneypenny 20+0 *puoliväli-poksis*