Hakutulokset

1. P

Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

Huhuuuu, missä kaikki luuraavat? Oliko joku vauvaketju tai joku muu, minne kaikki ovat menneet vai ovatko kaikki vaan muuten hiljaa? :) -Pippari
  2. P

Pikaiset heipat täältäkin.. Tyttö on nyt 11 vrk, iltahuutelut alkoi jo 4 vrk ikäisenä.. osasin odottaa niitä koska esikoisellakin oli koliikki. Onneksi neiti ei sentään huuda (kop kop, ainakaan vielä..) isoveljensä tavoin montaa tuntia illalla (pahimmillaan 18-24), huuto ajoittuu melkein...
  3. P

Synnytyskertomusta lyhyesti.. Tiistaina 3.12 olin kaverilla kahvilla, tulin kotiin ko 13, söin ja menin sohvalle pötköttämään. Klo 14 tuli eka supistus. Nousin heti ylös ja kuulostelin, miltä tuntuu.. aika pian perään tuli toinenkin.. heittelin pari puuttuvaa tavaraa sairaalakassiin ja...
  4. P

Jeeee! Meidän neiti syntyi 3.12 rv 41+3, 3610g ja 51cm. :heart: Nopsaan hän sitte tuli kun lähti vaan tulemaan. Täällä pötkötellään sairaalassa vielä, jos lääkärintarkastuksessa on tänään kaikki ok niin ajattelin hilpasta kotiin. Synnytyskertomusta myöhemmin. -Pippari ja neiti 2vrk
  5. P

Niin..olen minäkin vielä täällä..eikä merkkiäkään mistään.. rv 41+0.. -Pippari
  6. P

Yliaikaisuuskontrolli 5.12, eli silloin rv 41+5.. käynnistys siis menee seuraavalle viikolle.. jos jopa ennen rv 43 sais tän pihalle niin olisi todella mukavaa :kieh: Ei mulla muuta.
  7. P

Onnittelut taas vauvan saaneille ja terkkuja viimeisestä neuvolasta! Ei otettu enää uutta aikaa koska seuraava aika on sairaalan yliaikakontrolliin, jonka varaan huomenna. Toivottavasti ne antaa sen nopsaan. Käynnistystä tuskin saan ennen 42+, koska kaikki on ok ja TYKS on niin ruuhkautunut...
  8. P

Uuuh. Mä alan jo stressaamaan käynnistystä. Muutenkin koko synnytys pelottaa. Ristiriitaista, toisaalta haluis että vauva syntyisi jo, toisaalta haluisin jättää koko homman väliin, saada vaan vauvan tänne humps vaan ja ilman niitä epäinhimillisiä kipuja. :D Neuvolassa ei kummempia, maha on...
  9. P

"Yliaikaisuuden" kanssa tuskailevat, i feel your pain, tiedän olevani samassa jamassa kohta! Esikoinen käynnistettiin rv 42+0, sen jälkeen kaksi keskeytynyttä keskenmenoa, (jouduttu siis avittamaan lääkkeillä/ kaapimaan..) eli mun kohtu EI OSAA ulostaa musta itsekseen mitään. :headwall...
  10. P

Onnittelut jälleen kaikille vauvansa saaneille! :wave: Eilen illalla kun olin menossa nukkumaan, alkoi supistaa.. supistus kesti ja kesti, paikka vaan hiukan vaihteli. Ajattelin että tuleeko nyt lähtö ja pikku paniikinpoikanenkin siinä nosti päätään. Muahan ei ole supistellut "säännöllisesti"...
  11. P

Täysiaikaisuus saavutettu pyhäinpäivänä! :wave: Tulin myös kommentoimaan Resunallelle, että tsemppiä koitokseen, sun vauva ei näemmä todellakaan halua tulla ulos! :D Itsellä oli hiukan sama homma esikoisen kohdalla, oksitosiinitippa oli yhden päivän kädessä, mutta sillä ei saatu supistuksen...
  12. P

Marraskuun masuasukit 2013 *lokakuussa*

Onnea kaikille vauvansa saaneille! :flower: Toivottavasti tänne jää joku loppukuulainen vielä kirjoittelemaan kuulumisia, mä kun aion olla täällä vielä monta viikkoa :p Tänään rv 36+3, lääkärineuvolassa sf-mittakin oli jo kasvanut, 33cm. Paineet edelleen koholla (135/94) mutta...
  13. P

Kuinka tarkkaan olette täyttäneet sairaalan esitietolomakkeeseen esim synnytystoiveita? Mä en oikein osaa siihen mitään kirjata, kun ei sitä oikein voi suunnitella.. ja toivottavasti osaan puhua vaikka synnytys onkin käynnissä :D Kirjoitan kyllä siihen edellisen synnytyksen jälkeisestä istukan...
  14. P

Terve! Ylimääräisessä ultrassa käyty; vauvalla näyttää kaikki olevan kunnossa, istukka ok myös, ei kalkkeutumaa, virtaukset yms ok. :) Painoarvioksi antoi 2510g, eli keskikäyrällä mennään, kun rv 34+6. Sf-mitan "pienuudeksi" heitti sen, että neuvolassa mittaaja on ollut mulla joka kerta...
  15. P

Nopsat kommentit; raudasta, aloitin kokeilemaan Floradixia, koska ei pitäisi vaikuttaa vatsaan. Juotu 3 päivää, joten tehosta ei tietoa vielä. Perjantaina pääsen ultraan tsekkaukseen, miksei sf-mitta ole kasvanut. Se on kulkaa TJ 1, viimeinen työpäivä ennen äippälomaaaaaaaaa...
  16. P

Jep jep, ei tarvinnut edes "ruikata" sitä ultraa; Paineet 149/82, ylämahaan sattui yksi ilta, tänään särkenyt pää (kuvittelenko oireita?) ja se mikä mua jotenkin eniten hermostuttaa, sf-mitta ei ole 2viikon takaisesta neukkukäynnistä kasvanut ollenkaan (29cm silloin ja nyt) : / Onneksi tää...
  17. P

Ok, mulla paineet olleet koko ajan noin 130/90.. nyt tullut hiukan turvotusta, mutta siis en usko että mitään raskausmyrkytystä kuitenkaan on ilmassa. Mietin kuitenkin, että saiskos vähä rutisemalla ylimääräisen rv 36 ultran, jota siis täällä ei muuten saa.. mulla oli esikoisesta tosi...
  18. P

Moikka, oli vaan pakko tulla utelemaan, että millaisista paineista Pebble ja jenha teidän kohdalla puhutaan? Itsellä paineet olleet koko ajan korkeat, eikä niihin oikein sanota mitään.. -Pippari rv 33+5
  19. P

Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

Sf- mitasta vielä, mulla eilen rv 31+5 ja sf oli 29cm, neuvolan mukaan just keskikäyrällä.
  20. P

Marraskuun masuasukit 2013 *syyskuussa*

Moikka pitkästä aikaa! Lueskelen säännöllisesti kyllä mutta nyt en just lukenut läpi, joten en muista, mistä täällä on nyt erityisesti juteltu =) Tänään oli neuvola, kaikki ok edelleen, verenpaineet olleet koko ajan korkealla, nyt 130/89. Töissä on hyvin stressaavaa henkisesti, huomaan...

Yhteistyössä