Hakutulokset

1. Unimaa

Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

Onnea ihanista ultrakuulumisista @Mijau ja @nobelius :love: Mulla on nt-ultraan vielä reilu 2viikkoa, kylläpä voikin tuntua pitkältä tuo aika, huoh! Olisi niin ihana päästä taas kurkkaamaan pientä. Tietysti välillä on sellainen pieni pelko onko kaikki hyvin mutta pääosin yritän ajatella niin...
  2. Unimaa

Elokuu 2017

Voi ei @Bea.S , voimia teillekin <3 Tää viikko on kyllä tuntunut ikuisuudelta, pitkiä päiviä töissä ja kaamee väsymys. Pahoinvointikin on taas pahentunut, ja niinkuin jo hetken ehdin ajatella että kun ollaan jo rv10 niin eikö tää jo helpota. Saa nähdä mitä tuleva viikko tuo tullessaan. Onneks...
  3. Unimaa

Elokuu 2017

Osanotot @KeepGoing , ja voimia suruun <3
  4. Unimaa

Elokuu 2017

Ei oo kyllä täälläkään pahoinvointi helpottanu, pikemminkin lisääntynyt vaan niin et etoo melkein läpi päivän. Aamusin kun herään niin en välttämättä muista koko raskautta ja siitä 10sek ni olot alkaa että hyvin kyllä sitten taas herää tähän (ihanaan) todellisuuteen :D Mulla on kyllä aikalailla...
  5. Unimaa

Elokuu 2017

Hyvä kuulla @Jadde , rauhoittaa mieltä, vaikka en nyt varsinaisesti tässä alkuraskaudessa oo tosta ehtiny murehtiakaan. Jossain lapussa sillon viimeks luki et ekan kohdalla ei yleensä oo ongelmat todennäköisiä mut toisen kohdalla voi vasta-aineet kohota. Mutta jospa molemmat kuitenkin selvitään...
  6. Unimaa

Elokuu 2017

Ai niin ja piti vielä kysyä että saittkos @Monsuliino tilanteeseen selvyyttä? :)
  7. Unimaa

Elokuu 2017

Onko sulla ollut vasta-aineet kohollaan aiemmissa raskauksissa tai ollu muuta ongelmaa tuon miinusveren takia? Mulla on se kans ja on mietityttänyt tää asia jo ennen yritystäkin. Eskoisen aikaan ei ollut muuta kun vaan ne verikokeet ja antiD-piikit. Onpa ihanaa kun oli niin monet hyvät...
  8. Unimaa

Elokuu 2017

Kaikki hyvin, sydän siellä pienellä pamppaili :love: vastasi viikoiltaan 7+5 eli muutamaa päivää pienempi kuin la:n mukaan. Mutta niinpä se oli esikoinenkin ja syntyi tasan tarkkaan sinä päivänä kun oli varhaisultran mukaan laskettu aika, saa nähdä toistuuko :D jotenkin mulle tuli heti sellanen...
  9. Unimaa

Elokuu 2017

Tervetuloa uusille! Ketkäs jännäilee tällä viikolla ultraa? Mulla tänään, jännittää ihan kamalasti..
  10. Unimaa

Elokuu 2017

Onnea hyvistä ultrakuulumisista @Haavekesä ja @Reirei85 :) Mulla olis maanantaina ultra eli pari päivää vielä odottelua. Enemmän tällä hetkellä melkeinpä jännittää kuitenkin tää pahoinvointi ja ens viikon työt..huh mikä olo ollut keskiviikosta asti! Aamusta iltaan etoo ja helpottaa ehkä hetkeks...

Yhteistyössä