Hakutulokset

1. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Täälläkin vähän jännitystä, tosiaan kp 25, 26 ja 27 vähäistä rusehtavaa vuotoa ja tänään kp28 ei enää mitään. Tänään oli useamman tunnin myös sellasta hienoista etovaa oloa, muuten ei oikeestaan mitään paitsi palelee. Testejä ei vielä oo, ihan samoilla linjoilla @Bumbani kanssa että se negatesti...
  2. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Viikkoa ennen menkkoja pinna kireellä, kiukuttaa, kärsivällisyys nolla..
  3. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Tsemppiä @Mohan toivottavasti viiva vahvistuu:love: ja myös @Lumihiutale_ toivotaan, että vuoto olisi harmitonta:love: Täällä taitaa kääntyä kp25 -> kp1:unsure: äsken tuli pyyhittäessä jo ruskeaa limaa ja jomotukset viime päivinä on kyllä enteilleet menkkoja. Samoin tajusin, että maanantainahan...
  4. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Mulla on siis öisin ollut pitkähihaisen yöpaidan päällä vielä lämmin neuletakki ja tietty yöhousut ja villasukat. Ja peitto tiukasti korviin, eikä oo tullu ees yhtään kuuma:LOL:
  5. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@Lumihiutale_ kyllä siellä edelleen jotain näkyy:love: Täällä tosiaan palelua ja vähän epätyypillisiä jomotteluita, tänään jossain kohdunsuulla. Mutta en viitti vielä mitään testejä ostaa, jos vaikka kuvittelenkin vaan kaiken kun liikaa tarkkailee. N. viikon päästä vasta kuukautiset myöhässä...
  6. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Jotain kyllä näkyy tihrustamattakin, oispa sitä itseään:) testaatko aamulla uusiks?
  7. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Oon kyllä ihan liian hätänen:D pitäis vaan pitää mielessä että on liian aikasta vielä oirebongailuun. Ja siis tänäänhän oon ollu tosi väsynyt ja viluinen, mitkä vois olla oireita. Mutta palelen koko ajan muutenkin ja perusmaanantaiväsymys..:ROFLMAO: Onnea @JenniSyys :love:
  8. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Millos teillä on alkaneet ekat mahdolliset raskauden oireet? Tässä nää dpo:t kuluu niin hitaasti, nyt ehkä dpo3-4. Ei tässä kyllä mitään oireita oo suuntaan tai toiseen vielä ollutkaan. Onneks huomenna pääsee taas töihin niin ei ehdi ajatella asiaa niin paljon:LOL: Ja muuten tällä hetkellä...
  9. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Joo @Aikkeli sulla kyllä selvästi näkyy punertava viiva:love: toivottavasti se vahvistuu huomenna:) @Haavejuttu alemmassa testissä ihan kun näkyis jotain. Ja tosi tumma on toi ovistestiviiva! Toivottavasti se merkkais jotain.
  10. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Voisin tulla mukaan keskusteluun. Kolmatta alettiin nyt erittäin pitkien keskustelujen jälkeen yrittämään. Aiemmat on tärpänneet nopeasti, joten saa nähdä mitä tästä nyt tällä kertaa tulee kun ikääkin alkaa mulla jo olla..mies vaikuttaa olevan kovin luottavainen mutta itse yritän pitää jalat...
  11. Unimaa

Elokuu 2017

Moikka! Vierähtipä viime kerrasta pitkä aika. Täällä ollaan puoliväli saavutettu jo, tuntuu niin hurjalle että enää puolet jäljellä! Ultra olisi tällä viikolla, jotenkin en ole ehtinyt sitä jännäilemään samalla tavalla kuin ekaa ultraa. Mutta varmaan ultrapäivänä sit jännittää. Oon nyt ollut...
  12. Unimaa

Elokuu 2017

Moi taas pitkästä aikaa, täällähän on hiljaista. Huh, olipahan pitkä flunssa! Parisen viikkoa pahin vaihe ja vieläkin tässä toivutaan. Toivottavasti ei uutta tällaista tulisi enää, on ollut välillä niin kova huoli vauvastakin kun alkuraskauden oireet jotakuinkin loppuivat eikä liikkeitä (selviä...
  13. Unimaa

Elokuu 2017

@Lehtoleinikki hyvä että kaikki tällä hetkellä hyvin :) ei siitä varmaan ainakaan haittaa ole että ottaa nyt jo heti alkuun vähän rauhallisemmin. Harmi tietysti jos olitte jo sunnitelleet reissua. @-jennica- onnea ultrakuulumisista:) ja jaksamista pahoinvointiin ja närästykseen. Mulla on...
  14. Unimaa

Elokuu 2017

Tervetuloa uusille :) Ja onnea @Sokeripala hyvistä ultrakuulumisista, nyt vaan shoppailemaan! Tänne kuuluu ihan hyvää, oksentaminen jäi tuohon yhteen kertaan ainakin näillä näkymin. Etovaa oloa on kyllä välillä ollut mutta tuntuu että sekin on menossa ohi. Mutta tää väsymys ei. Alotin tänään...
  15. Unimaa

Elokuu 2017

Onnea @Kiiltokuva ultrakuulumisista! Hyvä että molemmilla kaikki hyvin :) Siis yök, aloitinpa tän oksentelun sit vasta tänä aamuna, viikkoja kuitenkin jo 11+5. Just olin töihin lähdössä, takki jo päällä niin eikun laattaamaan. Pakolla piti lounas syödä, kun tietty jo kauhee nälkä siinä...
  16. Unimaa

Elokuu 2017

Tänne kuuluu väsymystä ja huonoa oloa vieläkin. Olin viikonloppuna niin väsynyt että tuntui etten herää koko päivänä. Pitäis vissiin lähteä jo valmiiksi ostamaan lisärautaa että pääsee sitten heti aloittamaan kun mahdollista. Luulen että osa väsymyksestä menee matalan hbn piikkiin. Viime yönä...
  17. Unimaa

Elokuu 2017

Vaunuja on kyllä joka lähtöön, niitä on ihan hirveesti erilaisia. Mietin silloin kun ekoja vaunuja katseltiin että voisko näitä olla vain muutama vaihtoehto mistä valita.. mutta lopulta löydettiin meille tosi mieluisat. On kyllä kiva kun nykyään saa käytettynäkin hyvää tavaraa, meidän koppakin...
  18. Unimaa

Elokuu 2017

@amijo Meillä tietää muutama kaveri, minun äiti ja yksi työkaveri arvas. Silläkin ootan sitä ultraa että päästäis kertomaan, omaan silmään vatsa pömpöttää alhaalta jo jonkin verran ja en haluis ennen sitä, että kovin moni töissä vielä huomais. On tää hankalaa tää piilottelu. Tällä viikolla...
  19. Unimaa

Elokuu 2017

Voih, teillä joillain neuvolassa ultra ja kaikkee! Meillä ei, sydänääniäkään ei kuunnella vielä ekalla kerralla. Kuulostaa kivalta tollanen mahakuvasovellus! En oo kyllä vielä ottanu yhtään kuvaa, rupes niin häiritsee sillon vähän aikaa sitten, kun katselin ekan raskauden aikaisia kuvia ja...
  20. Unimaa

Elokuu 2017

Mietin samaa myös, täällä käynyt keskustelu harmillisen hiljaiseksi. :/ minä ainakin olen vielä pelkästään täällä. Jos myöhemmin halutaan perustaa toinen ryhmä niin siihen voisin sitten lähteä mukaan. En osaa noista sydänäänistä sanoa kun mulla ei ole doppleria ollenkaan. Neuvoloita on...

Yhteistyössä