Hakutulokset

1. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@mom_89 ootko tänään testaillut? Tosi paljon teillä on kyllä ollut vastoinkäymisiä raskauksien suhteen, ihan epäreilua:cry: yritin etsiä listoilta, onko teillä aiempia lapsia vai eka toiveissa? Sokerikoukusta, täällä myös yksi jollain tasolla sokerista riippuvainen. Alotin viime talvella...
  2. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Vielä varovaiset onnittelut @Veevavi ja @mom_89 !:love: Ja voi kurjuus @W.we :cry:
  3. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Samoja ajatuksia täälläkin❤️ Mutta toki sillä erotuksella että en edes uskaltanut alkuun vihjaillakaan kolmannesta kun kuopus oli niin pieni. Ymmärrän että mies tarvitsi pitkän harkinta-ajan (vaikkakin mulle tuskaisen pitkän vauvakuumeineni), sama juttu kävi jo toisenkin kohdalla eli pitkään sai...
  4. Unimaa

Haaveena vauva 2020

2 ja 5v. Katsoin että sulla ihan sama tilanne:) minkäikäisiä teillä on? Itsehän olen kuumeillut jo parisen vuotta tätä kolmatta varmaan jokaikinen päivä ja pitkät keskustelut käytiin ennenkuin myöntävä vastaus kolmannen yrittämiseen tuli. Että siinä mielessä täytyisi olla myös onnellinen siitä...
  5. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Toivotaan niin:love: Ja todellakin nyt vaan yrität miettiä hyviä juttuja ja nauttia:) se tunne kun on saanut plussan testiin on niin mahtava ja kutkuttava, kun on oma pikkusalaisuus kyydissä:love:
  6. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Onnea @Shibali :love: Mulla myös ajoittain huolen aiheena tää oma ikä. Nyt kun vihdoin alettiin yrittämään niin oon miettinyt että miten kauan sitä jaksaa jos ei tärppiä kuulu. Ei olla sovittu mitään takarajaa mutta kyllähän se raja jossain vaiheessa varmaan tulee vastaan. Vaikka oonkin niin...
  7. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Onnittelut @Liisa85 :love: hyvältä näyttää viiva ja toivotaan että vuoto lakkaa:) Mulla on jotenkin kutkuttavan jännittävä olo tällä hetkellä tästä kierrosta:rolleyes::) että mitäs jos tästä tärppääkin. Mutta välillä taas tulee mietittyä, et meniköhän kroppa sekasin siitä edellisestä kierrosta...
  8. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Paljon onnea @Arooni ja @Titi-Love :love: Hyvältä kuulostaa @Minic teidän viikko;) Oon ihan tyytyväinen, että mulla ovis toivottavasti tuloillaan nyt viikonlopulle/alkuviikkoon, niin ehkä ehditäänkin ja jaksetaan ihan hyvin hyödyntämään se:D ollut taas niin rankka viikko töissä ja kotona, että...
  9. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Joo täytyy toivoa että tasaantuu. Ja yksilöllisiä juttujahan nämä on, pari kolme päivää kun menee eteenpäin niin tietää varmaan itekin onko ovulaatio tuloillaan vai ei.
  10. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Ei harmi vaan:( tää meni kesken ja nyt vihdoin uutta yritystä. Vuoto kesti 9päivää..mitenköhän ovulaatiolle käy, onko kellään kokemuksia että tuleeko ajallaan vai viivästyykö? Onnittelut plussista, niitä ilmeisesti nyt tullut runsaasti:) Oon varmaan 6sivua jäljessä mutta yritän nyt kiriä...
  11. Unimaa

Haaveena vauva 2020

@SwanDeSol tosi kurjaa kun jotkut ei yhtään ajattele mitä sanovat:( ite oon saanut myös kuulla paljon siitä kuinka näytän nuoremmalta, osaltaan senkin takia kun oon lyhyt, niin eihän se kivalta tunnu saada aina kuulla samasta asiasta, ja jos siinä vielä otetaan esille lapsiasiat, jotka on niin...
  12. Unimaa

Haaveena vauva 2020

En ehtinyt muita tekemään. Ehkä toisaalta hyvä niin(n) ja hyvä tietää noista testeistä, että antaa helposti vääriä viivojakin! Oireet oli niin tutun oloiset aiemmista raskauksista että uskon, että jotain yritti kuitenkin tapahtua.
  13. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Keskiviikkoaamuna tuli punertava haamu. Ei ollu enempää testejä niin en tiiä mitä ois loppuviikosta näyttänyt. En usko mihinkään mahiksiin koska kaikki oireet loppui jo eilen ja tänään alkoi tää vuoto kunnolla.
  14. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Vuoto alkoi tänään viikon myöhässä, ja kamalat aaltoilevat ja pistävät kivut. Semmonen maanantai sitten:( että onko tää nyt sit kemiallinen vai keskenmeno vai mikä(n) testitkin tuli sopivasti tänään postissa, no säästyypähän nyt seuraavaan kiertoon. Täytyykö tästä välttämättä nyt olla...
  15. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Onnea @Vaniljapulla ! Mulla tulee taas ruskeeta vuotoa, alkoi eilen eikä näytä ainakaan olevan vähenemään päin. Saa nähdä tuleeko tästä nyt sittenkään mitään, on semmonen menkkamainen tunne myös :(
  16. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Kyllä näkyy!:love:
  17. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Se digin vastauksen odottelu on kyllä kuumottavaa:LOL: Tilasin vasta tänään testejä (digit+jotain halpoja liuskoja), joten testailut menee ensi viikkoon. En ymmärrä miksen heti keskiviikkona jo tilannut, nehän ois voinu jo tänään tulla. Nyt pitää oottaa jonnekin tiistaille asti:unsure: Onnea...
  18. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Kiitos kaikille kommenteista:) On kyllä jännä toi viiva kun se näyttää kuvassa jotenkin selkeämmältä kuin livenä. Onnea @Mahaotus ! Ihana tuo digi:love: @Arooni samaa sanoisin kun joku muukin ylempänä että jatka vaan vielä testaamista. Mulla kun oli samanpituinen kierto niin plussa tuli...
  19. Unimaa

Haaveena vauva 2020

https://aijaa.com/7MB5sU Ehkä jotain hienoista näkyy? Vaikea sanoa punertaako vai ei..nyt menkat kolmatta päivää myöhässä. Mulla ei kyllä aiemminkaan oo nää apteekin viivatestit näyttäneet muuta kun haamua usea päivä menkkojen poisjäännin jälkeen. Siinäkin yksi syy miksi en testaa ajoissa:D...
  20. Unimaa

Haaveena vauva 2020

Mulla on ollu nyt käytössä Femibion monivitamiini, jossa foolihappoa. Onpa kurjaa tuo pahoinvointi :( Hienosti @Mahaotus vahvistuu viiva:love:

Yhteistyössä