Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla on nyt kahtena iltana ollut aikamoiset maha ja selkäjomotukset. Yleensä menee niin, että kun jomotus alkaa, niin paperiin tulee jo tuhrua ja kohta alkaa vuotamaan kunnolla. Nyt oon odotellut, mutta ei oo näkynyt. Lisäksi tänään on vaivannut ruokahaluttomuus. Huomenna pitäis viimeistään...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

HEllou taas! oon melkein parin kierron ajan jättänyt keskustelut lukematta, ja koittanut keskittyä kaikkeen muuhun. AIka hyvin olenkin pystynyt miettimään muita juttuja, eikä vauvajutut oo olleet mielessä :) nyt on siis yk 4:n viimeiset päivät meneillään, menkat pitäisi alkaa perjantaina. Tein...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Noniin, menkat alko kellontarkasti kp28. Seuraava ovis osuukin sitten halloweenin tienoille, ja sillon ollaan miehen kanssa vuorotellen menossa. Toivottavasti päästään tasaisesti tallettelemaan myös. Eli mulle voi päivittää tänään tiistaina kp1.
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Pari päivää menkkojen alkuun eikä herkkään testiin edes haamujen haamua. Varmaan menee ohi sitten tämäkin kierto. :(
  5. H

Toiveissa vauva 2021

On: Nyt kp 18, seksiä ollut kivasti tasaisesti joka toinen pvä tässä kierrossa. Mun piti tikuttaa ovulaatiota, ja pari tikkua pissasinkin, mutta sitten unohdin koko jutun :D se on varmasti kyllä vaan hyvä juttu. Nyt sitten odotellaan, toivottavasti vähän maltillisempi kuin viime kierrossa...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla alkoi sitten kuitenkin vuoto maanantaina ja oikein vauhdilla. Alkoi 3-5 päivää normaalia aiemmin, ei ole tainnut koskaan olla alle 28 päiväinen kierto.. mistä lie sitten nyt johtui tuo 25pvä. Eli mulle voi päivittää nyt kp 5.
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Niinpä. Nyt itseasiassa alkoi hyvin menkkamaiset vatsakivut. Normaalisti mulla tulee nää kivut ja sitten 2-3h päästä vuoto. Saapi nähdä. Olisi etuajassa jos tänään alkaa. Ja eilen kylvyssä maatessa tuntui jotenkin vannemainen kiristävä tunne vatsalla.
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Mä kyökkäilin ja oksensin tänään lavuaarin hajusta... Voi tosin johtua kai jotenkin flunssasta myös, mutta haluaisin tietysti kuvitella että enteilee muuta.. testit edelleen puhdasta negaa. Ke-to pitäisi alkaa menkat.
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Onnea vielä kaikille plussanneille! On: tänään dpo 11. Tein jo kolmannen testin.. niin vitivalkosta näyttää että huhhuh. Tosin tänään tein epähuomiossa ei niin herkän testin, kun olin napannut väärän rfsu paketin kaupasta. Että ei sinänsä ihmekään. Jos tokassa kierrossa malttaisi odottaa vähän...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Pakko oli tänään kiusata itseään ja tehdä testi, kun ne nökötti aamulla vessan tasolla.. rfsun herkkä testi ja dpo 8 vai 9, ja ihan puhdasta valkosta tarjoaa. Mikä ei tietysti yllätä. Tuskin maltan jättää huomennakaan tekemättä.

Yhteistyössä