Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos <3 tehdään kyllä ilmoitus, ensi viikolla kun jaksetaan keskittyvä asiaan. Täytyy ainakin tutkia asia. On meinaa sen kokoinen virhe, ettei tälläistä saisi päästä tapahtumaan. Pelkään vaan, että systeemi pettää myös näiltä osin, koska pariviikkoista sikiötä tuskin lasketaan eläväksi...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Lisään vielä, nyt kun jaksoin tarkistaa laskurilla. Jos lasken joulukuun keskenmenosta, olisin keskiviikkona ultrassa ollut 8+1, sikiö vastasi silloin 7+3, ja sykettä ei enää ollut, eli kovin isoa heittoa viikoissa ei ole missään vaiheessa voinut olla. Silti lääkäri ei onnistunut aiemmassa...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Mä palailen tänne nyt kolmannen kerran ja joudun kertomaan aika järkyttävän stoorin. Sain siis joulukuussa keskenmenon, varhaisen sellaisen. Hyytymiä tuli ja oli kipuja, eli 99% varmasti meni kesken. Tammikuussa plussasin taas. Parin viikon päästä soitin neuvolaan, josta laittoivat lähetteen...
  4. H

Kohdunulkoinen vai liian aikaista?

Raskaus todettiin kohdunulkoiseksi jo. Hcg arvot nousivat yli viiteentuhanteen ja kohtu edelleen tyhjä. Sain piikin keskiviikkona ja nyt jännitellään, että tehoaako ekalla kerralla. Toivottavasti, koska silloin tulisi vain kuukauden tauko raskauden yrittämiseen.
  5. H

Kohdunulkoinen vai liian aikaista?

Terveisiä järkyttävän ahdistuksen keskeltä. Olen saanut mielestäni melko huonoa "palvelua" lääkäriltä ja tuntuu ettei puhuta lainkaan samaa kieltä. Nyt on pitkä ja piinallinen viikonloppu edessä. Pitkähkö stoori: Sain joulukuussa kemiallisen raskauden / varhaisen keskenmenon. Testit...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Täällä varmaan monilla tietoa hcg noususta. Kävin laskujen mukaan ultrassa 5+0 ja kohdussa ei näkynyt mitään, ei siis mitään pussukkaa tai mitään. Paksuhko limakalvo vaan. On tietysti mahdollista että hedelmöittyminen on tapahtunut selkeästi myöhemmin, koska kierto ei välttämättä ole normaali...
  7. H

Syyskuiset 2021

@Ripau sulle laitoin yv tuosta fb ryhmästä :) Tänään ehkä 4+5. Viivat vahvistuneet testeissä päivä päivältä ihan tosi vahvoiksi ja luottoa alkaa jo olemaan siihen että menee paremmin kuin joulukuussa. Mitä vaan voi tietysti vielä tapahtua. Tiistaina ultrataan ja varmistetaan ettei raskaus oo...
  8. H

Syyskuiset 2021

Mulla ainakin nuo rfsun herkät ovat olleet ihan paskaa. Näyttivät negaa vielä kun pc antoi selkeän haamun. En osta enää ikinä (no toivottavasti ei tarvitsekaan ihan hetkeen ostella testejä).
  9. H

Syyskuiset 2021

Noniin, nyt ei ainakaan voi enää kuvitella tätä viivojen vahvistumista: https://aijaa.com/wlSJAb Mulla on tiistaina oikein varhais-varhaisultra, varmistetaan lähinnä että joulukuussa on varmasti mennyt kesken, ja tää on uus kaveri. Sillon on ehkä 5+0 joten mitään muuta varmaan ei näy. Mulla...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Noniin, nyt tätä vahvistumista ei ainakaan voi enää kuvitella :D https://aijaa.com/wlSJAb Ja ruskea tuhruilukin on loppunut ainakin toistaiseksi. Mut voi laittaa plussanneeksi, mä tuun taas takas sitten jos menee kesken. Tiistaina oikein varhais-varhaisultra, varmistetaan lähinnä että...
  11. H

Toiveissa vauva 2021

No nyt on kyllä viivat vihdoin tummentuneet eilisestä :) https://aijaa.com/ipkHj7 Tää hiukan nostaa sitä omaa luottoa tähän tilanteeseen.
  12. H

Syyskuiset 2021

Ei oo varmistettu joulukuussa mitään. Varhainen keskenmeno ja kova vuoto, hyytymiä jne ja samana päivänä testi näytti negaa. Joten hyvin epätodennäköistä on että olis sieltä peräisin. Tietysti kaikki on mahdollista ja parempi varmistaa :)
  13. H

Syyskuiset 2021

Tsemppiä ja voimia kaikille huonoja uutisia saaneille. Mulla alkoi eilen eli 4+0 tulemaan paperiin pientä tuhrua. Ruskeaa, vähän krämmäleitä, ei kunnon viiruja tai hyytymiä tai mitään. Tänään aamulla tuli myös hieman. Testi näyttää ainakin vielä plussaa. Soitin neuvolaan ja pääsen ultraan...
  14. H

Toiveissa vauva 2021

Ehkä dpo 16. Mutta tosiaan edellinen kierto päättyi keskenmenoon niin kierto voi olla myös sekaisin. Normaslisti mulla on tasan 28pvä ja ovis siinä keskellä eli kp 14. Mä soitin neuvolaan niin halusivat varmuudeksi ultran, koska käytännössä on mahdollista että oon tehnyt väärän negan...
  15. H

Toiveissa vauva 2021

Hiukan huolestuttaa kun aamupissasta pc ei anna vieläkään kunnon tummaa viivaa. Toisaalta antaa kuitenkin viivan, eli ei ole lähtenyt haalistumaan, mikä viittais kemialliseen. Tässä la aamun testi eli kp 27/28 https://aijaa.com/PKGDEK Ja tässä tänäpäinen eli kp 30/28...
  16. H

Toiveissa vauva 2021

Ja tosiaan, tää vuoto ei oo nyt ainakaan yhtään menkkamaista. Vähän jomottelee samaan tapaan, mutta pyyhkiessä tulee vähän niinkuin krämmäleitä. Ei kuitenkaan hyytymiä. Vaan ihanku ois paperi täynnä ruskeita naruja :| ja väri tosiaan selkeä ruskea. Mun menkat alkaa hyvin samalla tavalla aina...
  17. H

Toiveissa vauva 2021

Mä oon siis testannut lähinnä rfsun herkällä testillä kunnes totesin ne ihan susihuonoiksi, eivät antaneet haamua vaikka vähemmän herkät antoivat. Tässä on mun lista: 7.1. kp 24/28 rfsun testiin 2min testiajan jälkeen haamu 8.1. kp 25/28 aamupissasta testiajan jälkeen haamu (rfsu) 9.1. kp...
  18. H

Toiveissa vauva 2021

Ääääh. Nyt kp 29/28 ja tulee vähän verta paperiin. Ei vielä pöksyihin asti. Menkkamaisia jomotuksia on, mutta ei niin pahoja. Esikoisesta mulla ei ollut mitään vuotoja, joten vaikka google sanoo, että normaalia niin ahdistaa silti. Kp 26/28 asti on siis tullut haamuja / plussaa, sitä ennen...
  19. H

Syyskuiset 2021

Niin ja ajattelin siis että ar ultra ois laskennallisesti aikasintaan 6+0, sillon kai pitäisi jotain alkaa näkyä? Toki keskenmenon takia on mahdollista että päivät on paljonkin pielessä.
  20. H

Syyskuiset 2021

Toivottavasti moni jaksaisi täälläkin kirjoitella, eikä pelkästään fbssä. Itse en viitsi vielä sinne liittyä kun on niin aikaista. Laskujen mukaan nyt on 3+6. Eli huomenna vasta pitäisi menkatkin alkaa. Mä soittelen neuvolaan varmaan vasta parin viikon päästä. Sain joulukuussa keskenmenon ja...

Yhteistyössä