Hakutulokset

1. H

Toiveissa vauva 2021

Mulla ois menkkoihin vielä viikko tai reilukin ja tätä ollut nyt pari päivää.. lisäksi oon ihan järjettömän turvonnut ja vatsakin vähän sekaisin. Ja tänään kun kävin hierojalla niin tuntui epämukavalta, jopa kipeältä rintojen kohdalta. Tosin aina mahollista että liivit vaan oli huonosti ja...
  2. H

Toiveissa vauva 2021

Hmm, oon aina ollut tosi huono lukemaan (tai pikemminkin muistamaan!) Oman kehoni signaaleja ja toimintaa. Siis en oo koskaan huomannut että menkat oireilis mitenkään muutakun alkanut vuoto+samaan aikaan alkanut vatsakipu. Sama ovulaation suhteen. Nyt dpo 6 ja pöksyt koko ajan märkänä.. että...
  3. H

Toiveissa vauva 2021

Millä dpolla ootte alkaneet testaamaan? Meidän prisman valikoimissa on perus pregcheck liuskat, niissä ei lue (netissä siis) mikä se herkkyys on. Toinen vaihtoehto rfsun herkkä testi mikä mainostaa jopa 6pvä ennen menkkoja. Mainitsin tuolla aiemmin, että mulla on lääkitys joka pitää lopettaa...
  4. H

Toiveissa vauva 2021

Dpo 2, joisitteko alkoholia? Suht reilusti.. mulla on pari kertaa vuodessa mahdollisuus juoda ja tänään nyt on se päivä. Pyörittelen päässä että voiko se estää hedelmöittymisen tai kiinnittymisen.
  5. H

Toiveissa vauva 2021

Omaa napaa vähän. Mulla on lääkitys, joka tämän hetken tietojen mukaan täytyy lopettaa plussatestiin. Kokemuksia siitä ei juuri ole, kun uusi lääke kyseessä. Lääke otetaan neljän viikon välein. Seuraava pistos olisi ensi keskiviikkona eli noin dpo 6 paikkeilla. Mietin, että yrittäisinkö...
  6. H

Toiveissa vauva 2021

Onnea kaikille plussista Millaisella syklillä te yritätte talletella vai meettekö fiilispohjalta? Mulla ovis pitäisi olla keskiviikkona, laskennallisesti, kiertoni on tosi tasainen joten suurta heittoa ei ole. ElaWoman apin mukaan hedelmälliset päivät su-to. Eilen aloitettiin tallettelu...
  7. H

Toiveissa vauva 2021

Noniin, syksy alkaa saapua ja nyt meilläkin aloitetaan vihdoin vauvahommat Eli listoille voi laittaa: Huumis, ya 8/2020, 2. Lapsi Ja tänään 27.8. kp 1 ja kierron pituus 28-30pvä.
  8. H

Toiveissa vauva 2021

Joo tietysti välillä paino putoaa reilummin ja välillä nousee, ei voi sentään ajatella että paino laskisi reilua kahta kiloa viikossa. Mutta henkisesti tuntuu vaikealta kun välillä nouseekin. Mulla ei menkat vaikuta painoon juurikaan ellen puputa sillon selkeästi enemmän herkkuja. Mutta tosiaan...
  9. H

Toiveissa vauva 2021

Kiitos! Ensimmäinen raskaus alkoi heti ehkäisyn lopetettua, mutta meni kesken. Sen jälkeen muistaakseni 4-5 kiertoa ennenkuin raskauduin uudestaan. Eli ihan kohtalaisen nopeasti kuitenkin. Mulla on normaalipainoon vielä noin 25kg, ihan siihen asti ei odotella kuitenkaan. Tietysti yritysaikana...
  10. H

Toiveissa vauva 2021

Heips! Kyselen täältä taustalta sellaista, että miten teillä on lähtenyt kierrot käyntiin kun ootte lopettaneet e-pillerit? Mulla on vielä noin kuukaudeksi pillereitä jäljellä, meinasin ne käyttää pois. Yritys alkanee lokakuun tienoilla, jos paino laskee tarpeeksi. Mulla on aina ollut aika...
  11. H

Toiveissa vauva 2021

Moikka! Liityn mukaan ekaa kertaa. En jaksa millään kahlata kaikkia sivuja tähän asti, pahoittelut siitä. Toivottavasti olen tervetullut mukaan. Meillä ei vielä yritetä, ja vaikka mies onkin innoissaan vauvajutuista, niin hänelle ei kuitenkaan viitsi kaikkia tuntoja koko ajan tykittää. Kova halu...

Yhteistyössä