Hakutulokset

1. N

Marraskuiset 2018

Ihanaa @Pocahontas- :love: vitsi ku ite on ihan lähtökuopissa teihin verrattuna ku tänää vasta 4+6. Tsemppiä @voittamaton .tuu sit kertomaan mitä siellä näkyi :rolleyes:
  2. N

Marraskuiset 2018

Voi kun ihanaa kun saa siskon kans yhtä aikaa odotella :) mulla yks kaveri raskaana mut hän on edellä nelisen kuukautta ja yks tuttu edellä 5 kuukautta. En oo heillekään vielä kertonu. Olis ihanaa jos joku vielä läheisempi tulis raskaaksi suunnilleen samaan aikaan <3
  3. N

Marraskuiset 2018

Mun äidillä on jo 3 lastenlasta joten hänelle tää on tuttua puuhaa, miehen vanhemmille tää on ensimmäinen. Mut molempien vanhemmille olis kuitenkin kiva kertoa kasvokkain. Saa nähdä miten saadaan hoidettua kun välimatkaa kuitenkin on jonkun verran. Ajattelin lähinnä lätkästä ultrakuvan käteen :D
  4. N

Marraskuiset 2018

Me kerrotaan vasta nt-ultran jälkeen kaikille. Mut jos ny jollekin syystä tai toisesta paljastuu ennen sitä nii ei se ny maailman loppu ole mut yritetään kuitenkin pitää salassa.
  5. N

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Mä söin pillereitä yhtä kyytiä 12 vuotta ja tosiaan yk5:stä tulin raskaaksi :love: eli ei siinä välttämättä ikuisuutta mee vaikka toiki aika siltä tuntui:ROFLMAO:
  6. N

Marraskuiset 2018

Voi @Päppyrä kyllä se hyvin voi vahvistua. Kun testaa joka päivä nii pissan vahvuus yms kaikki vaikuttaa helposti viivan vahvuuteen eli kokeile tota pikkutakkutukan neuvoa :) toivotaan parasta. Mä tein yhden rfsu:n tälle päivälle. Ei vielä tasavahvat mut niin lähellä. Tänää dpo18
  7. N

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos kysymästä @Nasunen87. Kyllä mä täällä käyn kurkkimassa :ROFLMAO: mulla loppu pc:n testit heti alkuun mut eilen tein mamin puikon joka näytti tältä: ja tämän aamun rfsu. Ei vielä tasavahvat mut melkein :love:
  8. N

Marraskuiset 2018

Noi alun viivat taitaa aika paljon olla kiinni siitä että koska kiinnittyminen on tapahtunut. Sehän on kuitenkin tosi iso haarukka ja periaatteessa kiinnittyminen voi tapahtua vasta dpo12. Jos haluaa seurat viivojen vahvistumista nii kannattaa tehdä testi 2-3 päivän välein. Mun testi dpo13...
  9. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mun mielestä aika kiva. Tykkään värikkäistä vaatteista lapsilla ja eiläinkuosit on kivoja. En nähny yhtää ns. turhaa tuotetta eli meille kun tää on esikoisen niin todellaki pakkaus otetaan.
  10. N

Marraskuiset 2018

Haha, sä oot kyl ihanan suorapuheinen :D Ja ei, ei tällä oo järjen kanssa mitään tekemistä mut kai se sit antaa itelle varmuutta asiasta. Ekaa kun odottaa nii jotenki pelkää koko ajan pahinta. Luulen että oma olo helpottuu kun pääsee neuvolatädin kanssa juttelee :rolleyes:

Yhteistyössä