Hakutulokset

1. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Mä oon kans tehny pari ovistestiä mielenkiinnosta ja rv 7+0 näytti tältä :D
  2. N

Toiveena vauva 2017-2018

Pakko oli tulla tänne kurkkimaan ja onhan täällä uusia plussia. Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia kaikille muille :love: ja toivottavasti @Nasunen87 viiva vahvistuu ny kans! Jotainhan siellä näkyy. Täällä poksui tänään ja yhdeksäs viikko lähti käyntiin(tänään 8+0). Eka neuvola...
  3. N

Marraskuiset 2018

Mulle vois päivittää, että laskettu aika 15.11 ja nt-ultra 3.5. Eka neuvola siis takana ja mennää nyt heidän laskujen mukaan :). Vielä kuukausi pitäisi jaksaa odotella tietoa onko tuolla kohdussa ketään.
  4. N

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

Muoks. Ja itse nään hailuran ihan tossa testialueella
  5. N

@syystyttö eikö toi teippi jo ala tosta missä musta nuoli ja oranssi nuoli on siinä mistä alkaa se imusieni. No toivottavasti joka tapauksessa vahvistuu kun livenä näät varmasti tarkemmin :)
  6. N

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea @äiti_82 :love: mulla oli aika samanlainen viiva dpo11 ja äkkiä se siitä vahvistui lisääkin. Ovulaatiohan sen just määrää kun kierron pituus riippuu siitä. Ja tietty kiinnittyminen vaikuttaa kans että koska plussa pärähtää.
  7. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mistä tilasit dopplerin @viipulainen?
  8. N

Marraskuiset 2018

Voi ei. Toivottavasti on harmitonta vuotoa. Mä uskalsin vihdoin tehdä digin mitä oon jemmannut yrityksen alusta lähtien. Ja se näytti onneks 3+ eli just niinku pitää. Pelkäsin että näyttäis vähemmän ja olis tullu lisästressiä siitä mut onneks ei :love: mut on tässä silti pitkät viikot odotella...
  9. N

Marraskuiset 2018

Mulla ei oo mitää ongelmaa kahvin kanssa paitsi että se haisee pahalle vaik ennen rakastin sen hajua. Ainut että jos juon aamukahvin lisäksi päiväkahvin nii hyvin usein istun sit vessassa tunnin sen jälkeen eli vatsa menee aivan sekaisin. Ennen ei ollu tätäkään ongelmaa.
  10. N

Marraskuiset 2018

Mul oli pakkomielle leffaviivoista ja tänään vihdoin pääsin käsiksi pc:n liuskaan reissun jälkeen ja tulihan ne ja vieläpä 2h päivälirusta :ROFLMAO: onneks on testit ny tuhlattu nii jos rauhottuis tää testaus :whistle: @Pocahontas- mulla kans vähän aaltoilee toi tissikipu. Saattaa hiukan...
  11. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mä kuvittelin että plussan jälkeen himotestaus yms rauhottuisi mut väärässä olin. Tänää vihdoin ku on reissusta kotiuduttiin nii pystyin tekee pc:n. Jos nää nt olis ne leffaviivat ja malttaisin lopettaa testailun :ROFLMAO: tää vieläpä 2h päiväpissasta Plussatuulia kaikille. Pakko käydä täällä...
  12. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Jos ei sulla oo ees menkkojen alkamispäivä vielä nii eihän tohon digiin muutakaa olis vielä voinu tulla? ne vastaa 3-4 viikkoa, 4-5viikkoa ja sit 5+ viikkoa. Toi digin 1-2 viikkoa on siis ajankohta hedelmöittymisestä ja kuukautisista laskettaessa se vastaa 3-4 viikkoa :) vai millai sä ite sen...
  13. N

Marraskuiset 2018

Juu kateellisena oon kattellu tota 80€ ultraa mihin moni on menossa. Ei täällä semmosia. Perusyksityisiä vaan.
  14. N

Marraskuiset 2018

Siis jos viittaat mun aiempaan viestiin nii ei täälläkään sitä mitenkää vaarallisena pidetä vaan ilmeisesti neuvolassa ollut sellainen mielipide ettei kannata maksaa ylimääräisestä ultrasta kun ei se oo mitenkään välttämätön ja kun ei se kuitenkaan takaa sitä että kehitys siitä jatkuisi...
  15. N

Selkee plussa. Onnea :love: ja tervetuloa meidän seuraan marraskuisiin!
  16. N

Marraskuiset 2018

Ihan viisasta kyllä. Onneks mullaki rupee olee testit käytetty :D
  17. N

Marraskuiset 2018

Tervetuloa :) oiskohan niin että oot esikoisesta tehny testin myöhemmin? Jos oot lukenu aiempia viestejä nii suurin osa on saanu tasavahvat noin dpo20 eli viikolla 5+ tai lähellä sitä, eli ei huolta kunhan viiva vahvistuu.
  18. N

Marraskuiset 2018

Teitkö muuten tänään uutta testiä? Vai meinaatko jättää testaamisen pois
  19. N

Marraskuiset 2018

Kaverin neuvolatäti(eri kuin omani) oli ainaki sanonut että jos ei ole erityistä syytä niin ei suosittele, koska keskenmenoriski kuitenkin vielä senkin jälkeen suuri. Mut en sen enempää oo perehtynyt. Mun mielestä saisivat kyl sen verran kurkata että on oikeassa paikassa ettei oo kohdunulkoinen tms.
  20. N

Marraskuiset 2018

En ajatellut mennä. En oo ennen näitä palstoja edes tajunnu että on näinkin yleistä mennä sinne. En oo siis koskaa lähipiirissä kuullu että kukaan olis käyny ja itseasiassa sitä ei täällä edes suositella. Toisaalta tekis mieli mut sit taas kun ei sekään mikään tae ole niin yritän sinnitellä...

Yhteistyössä