Hakutulokset

1. N

♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

@Önnö mulla on luteaalivaihe 12 päivää eli menkat alkoi aina dpo13. Ihan riittävä se on siis :rolleyes: ja eipähän tarvi piinailla aina nii kauaa
  2. N

Marraskuiset 2018

Kertokaas sit ultrakuulumisia @Sonde ja @Pocahontas- huomenna. Mä soitin neuvolaan ja aivan ihanan kuuloinen oli meidän neuvolatäti. Tosi hyvä mieli tuli :rolleyes: sain neuvola-ajan 3.4. eli 2,5 viikkoa pitäis jaksaa odotella. En kysyny minkä mukaan lasken noi viikot mut jos nyt huomioidaan...
  3. N

Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

M Mä luulen kans että pc vois olla jo tasavahva koska tää puikko on koko ajan näyttäny himmeämpää ku pc. Mulla ei ollu ku 2 pc:tä enkä oo ehtiny ostaa lisää. Viel olis pari rfsun liuskaa. Tarvii varmaan sitä koittaa huomenna :ROFLMAO:
  4. N

Hei te jotka ootte jo raskautunu. Missä vaiheessa ootte saanu tasavahvat viivat? Mulla tänää dpo17, menkat 4 päivää myöhässä. Vähän odotin että vois olla jo tasavahvat mut ei ihan. Kuitenkin hyvin on vahvistunu vai mitä ootte mieltä? @viipulainen @Jasuuu @ahmis ja ketä teitä ny on ku täällä viel...
  5. N

Marraskuiset 2018

Mä en pysty olee testaamatta. Ei vieläkään leffaviivoja mut hyvin vahvistunu kyllä. Ehkä parin päivän päästä olis jo tasavahvat:whistle: eiks täällä oo ketää muuta himotestaajaa:ROFLMAO: Dpo17, menkat 4 päivää myöhässä
  6. N

Mistähän toi tuli. Tietääkseni en edes lainannut tota sun tekstiä :D:Dse on just tätä ku tää sivusto loikkii puhelimella miten sattuu :ROFLMAO::ROFLMAO: mut sanotaan nyt vaikka että siis hieno homma(y)
  7. N

Marraskuiset 2018

Onnea @Päppyrä :love: ja tervetuloa tänne marraskuisten joukkoon. Mulla kans 4+3 tai 4+6 riippuen miten sen nyt sit laskee. Tänään koitan soitella neuvolaan. Sinne ei vaa ollu mitää soittoaikaa ajanvarauksille mut kai sielt sit vastataan tai ei tilanteesta riippuen.
  8. N

Hyvin voi muuttua vielä plussaksi! Mulla ainaki plussa tuli puskista vaikka jotain viivanpaikkoja olinkin saanu, eli ihan selvästi se hcg alkoi erittyä yhtäkkiä kun kiinnittyminen oli tapahtunut.
  9. N

Toiha on ihan selkee:love: Toi näyttää samalta testiltä ku itelle tuli mamin testeiltä ja en saanu ku onnettoman haamun noihin ja samaan aikaan pc anto jo kunnon pinkkiä viivaa.
  10. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mulla näytti preckcheck ja mamin testien puikkoa ekana selkeimmät plussat. Ja ne on molemmat 25mlU eli ei herkkiä. Herkkään en saanu juuri mitään silloinkaan ku pc näytti jo selkeetä vaaleanpunaista viivaa. Lopetinki sit herkkien tekemisen ku aiheutti vaa stressiä. Yksilöllisiä kaikki mut...
  11. N

Toiveena vauva 2017-2018

Mä veikkaan että sul on @äiti_82 ovis tulossa vielä. Kyllä se yleensä se plussa kuitenkin pari testauskertaa tikussa näkyy. Mut tietty kannattaa tääki hyödyntää jos vaikka noi kivut oliki ovis :rolleyes:
  12. N

Marraskuiset 2018

Laskurin mukaan toi ovisajankohta muutti päivällä tota eli ei kauheesti eroa. Kierto kun olis ollu normaali ja ovis tuli ajallaan. Täytyy tostakin kuitenkin mainita neuvolassa :) kun vaan joskus rohkenen sinne soittaa. En tiiä minkä takia se tuntuu niin tyhmältä soittaa sinne "moi, mä oon ehkä...
  13. N

Marraskuiset 2018

Mul on viimeset 5 kiertoa ollu pillereiden jälkeen 28, 31, 34, 29 ja koska tiedän ovulaation nii tää kierto olis ollu 30. Oon noihin nettilaskureihin laittanu 30 ja muistaakseni tossa sovelluksessa on myös mut se varmaan silti laskee 28 mukaan. Mut joo ajattelinkin että toi varmaan vaikuttaa...
  14. N

Marraskuiset 2018

Apuva, millai noi raskausviikot oikein lasketaan? Siis mulla alkoi viimeset menkat 9.2 perjantaina. Tästä kierrosta olis tullu 30 päiväinen jos olis menkat alkanu. Mun järjen mukaan viikko tulee täyteen aina perjantaina, joten tänään olis 4+4 niinku mun kännykkäsovellus laskee. Mut kaikki...
  15. N

Joo oireina flunssa, alavatsassa jomotusta hiukan, turvotusta ja tissit kipeytyy koko ajan lisää. Tää oli yk5 ja tässä kierrossa uutena oli gelee royale ja preseed-liukkari. Myös vattutee ja vitskut niinku edellisessä kierrossa. Lisäks tikutin oviksen ja sainkin vahvimman plussan tähän...
  16. N

Marraskuiset 2018

Tervetuloa @M0mmy Mutkin sais lisätä muute listalle. 18.11 Nadine88/30/eka/SATKS
  17. N

Toiveena vauva 2017-2018

Kiitos. Tuntuu ihan uskomattomalta. Mä en oo todennäköisesti kans menossa varhaisultraan vaan vasta sit nt-ultraan. Mul on ensimmäinen kriisi että koska uskallan soittaa neuvolaan. Siellä kyllä ohjeistettiin että heti ku menkat on jääny pois. No ehkä mä loppuviikosta soitan :ROFLMAO:
  18. N

Mut saa siirtää plussanneisiin, eli plussa 3/18 Tänään tein päivän tauon jälkeen testin ja kyllä se taas on vahvistunu. Jännä miten silti jännitin ihan hulluna tuleeko toista viivaa. Mulla on raskausoireena flunssa ja se vähän huolettaa kun en oo ikinä kipee mut toisaalta tiedän monia tapauksia...
  19. N

Luulin että himotestaus loppuu ku plussaa mut eipä mitään :whistle::X3: pystyin sentää eilisen olee testaamatta ja tänää jännitti nii hitosti tehdä aamulla testi. Mul on enää pari mamin puikkoa ja eilen ostin rfsu:n liuskoja. Tuhlasin siis yhden puikon tänään ja kyllähän se hyvältä näyttää...
  20. N

Marraskuiset 2018

Laitoin @Miukuliisa yv. Vitsi kyl jännitti aamulla tehdä testi, mut olihan se taas vahvistunu reilusti. Pc:t on loppu mut pari mamin testien puikkoa löytyy ja rfsu:n liuskoja. Yhden puikon tuhlasin tänään. Ylempi kuva testiajalla ja alempi kuivuttua. Flunssa pahenee ja muuttaa muotoaan...

Yhteistyössä