Hakutulokset

1. K

vauvakuumeinen kaipaa meilikaveria.

Pian 23-vuotta täyttävä yhden lapsen (-04) äiti kaipaa meilikaveria. vauvakuumeisena tämän vuoden aloitin ja kaipaan vähän juttuseuraa.
  2. K

"vainotaanko" teitä??

Kurkistelen tuolta odottajien puolelta. Kuulostaa aika kummalta. Itse odotan vasta ensimmaista, mutta ei ole koskaan tullutkaan mieleen angeta sairaalaan tai kotiinkaan vastasyntynytta katsomaan ennen kuin pyydetaan.
  3. K

Selittämättömästi lapsettomia?

:hug: Kaikille! Tiedan milta tuntuu. Kahdeksan vuotta olimme selittamattomasti lapsettomia. Monia ajatuksia ja tunteita niiden vuosien aikana tuli lapikaytya... Hoitoihin lahteminen tuntui vaikealta ja pelotti piikittelyt kja kaikki muukin. Kaksi vuotta sitten aloitettiin 1. ivf hoito. 4...
  4. K

Turvakaukalo

\ Me ostettiin toi Gracon Autobaby jalustalla (suomesta) vaikka oltiin oikeastaan paadytty testin perusteella Britaksin Baby safe pussaan. Kaikki hyvaksytyt kaukalot ovat turvallisia toiset parempia sivi ja toiset etutørmayksessa jne... Meilla oli miehella vastuu tutkia kaukalot ja testit...
  5. K

Happy Baby

www.lastenturva.fi sivuilla olen katsellu happy babyn vaunuja.
  6. K

Vaunuviidakossa

Odotan ensimmaistani vasta Joulukuussa mutta vaunut mietityttavat. Asun ulkomailla ja suomessa on vaunut halvempia ja valikoima laajempi kuin taalla joten pitas ostaa kesaloman aikana. Olen netissa ihastellut Filou (pikkupingviini) Ja Happy Baby (lastenturva) merkkisia kulkuvalineita. Onko...
  7. K

Minkäs laisilla autoja tääl perheet omistaa???

Meillä Nissan Primera 1.6 -91 ja hyvin pelittää aina vaan! Perheeseen kuuluu mä, aviosiippa ja tyttö.Autossa ei mitää vikaa...ainut, että kuluvia osia saa joskus vaihdella. Tarkotus olis farkku (volvo tai audi) lähiaikoina.
  8. K

Mikä on pettämistä?

se että ajattelee toista lämpimin ajatuksin.. en suvaitse pettämistä alkuunkaan se on hävytön teko toista ihmistä kohtaan

Yhteistyössä