stiinaliisa
Mulle tulee koko ajan tekstiviestejä; saako jo tulla katsomaan vauvaa, soita ja kerro kaikki, jne.jne. Sellaisetkin hyvänpäivän tutut ovat änkeämässä meille, joita en ole aikoihin nähnyt ( enkä haluakaan... )
Kumma juttu miten ihmiset vänkää katsomaan toisen vastasyntynyttä !!
Olen laittanut kaikille viestejä, että haluamme olla nyt oman perheen kesken. Olen sitäpaitsi vielä tosi kipeä synnytyksen jäljiltäkin en siis jaksa mitään vieras-kahvituksia yms.
Muutenkin, kun nyt on tälläinen "tautinen" aika, en mielelläni mitään ravaamisia halua.
Tuntuu että osa porukasta on loukkaantunut, mutta siinähän sitten on! Kaikilla on kuitenkin itselläänkin pieniä lapsia, joten luulisi ymmärtävän....
Miten te muut koette asian, vai onko teille tunkua?
Kumma juttu miten ihmiset vänkää katsomaan toisen vastasyntynyttä !!
Olen laittanut kaikille viestejä, että haluamme olla nyt oman perheen kesken. Olen sitäpaitsi vielä tosi kipeä synnytyksen jäljiltäkin en siis jaksa mitään vieras-kahvituksia yms.
Muutenkin, kun nyt on tälläinen "tautinen" aika, en mielelläni mitään ravaamisia halua.
Tuntuu että osa porukasta on loukkaantunut, mutta siinähän sitten on! Kaikilla on kuitenkin itselläänkin pieniä lapsia, joten luulisi ymmärtävän....
Miten te muut koette asian, vai onko teille tunkua?