Hakutulokset

1. lyrae

~Elokuiset 2020~

@La Mer Kuulostaa aika hurjalta toi jalkavaiva. :( Toivottavasti helpottais pian. @KeepGoing Voi kun pieni nyt reipastuis. Meillä on kans ollu kunnon tissilläroikkujia. Jos tää tulokas on eri maata, niin voi olla hankalampi tilanne mulleki. Mä en oo vielä ruvennu erityisen kiukkuiseksi, mut...
  2. lyrae

~Elokuiset 2020~

Joo, aika matelee täälläkin... Mullahan tää on ollut laskeutuneena jo jonkin aikaa. Kivut on lisääntyneet mullakin ja just nuo lattialta noukkimiset on tosi haastavia. Mut henkisesti valmistaudun, että tää menee yli joka tapauksessa. Tosin nytkin on vähän jatkuvasti semmosta menkkamaista...
  3. lyrae

~Elokuiset 2020~

Onnea @KeepGoing ! Huh, hurja tuo vuoto ja kuume! Onko tietoa vielä, mistä ne aiheutui?
  4. lyrae

~Elokuiset 2020~

Ja moi vierailija, tervetuloa vaan! :)
  5. lyrae

~Elokuiset 2020~

Oo, onnea @Hedvig ! Aika nopsaa eteni kyllä sulla. Onneks sait sen puudutteen sentään ja auttoi. Itellä vastaava puudute ei tehny mitään esikoisen synnytyksessä, paitsi että laitto oli tuskaa. :D @merin Me ollaan kans harrastettu vessahätäviestintää kahdella edellisellä, todennäköisesti...
  6. lyrae

~Elokuiset 2020~

@KeepGoing Jaksamista valvomisen kanssa! Toi on niin tuttua. :( Nyt oon ite saanu vähän paremmin nukuttua, mut varmaan yli puolet raskaudesta oon heränny esim. erilaisiin kipuihin selässä. @Metsäntähti Kiva kuulla, että oot saanu hb:n nousemaan. Mulla se on edelleen joku 114 3kk rautakuurin...
  7. lyrae

~Elokuiset 2020~

@Hedvig Vissiin liikkeet vähenee ennen synnytystä. Jos vaikka enteilee sitä? Paljos sulla olikaan viikkoja? Mulla on jotenkin tänään ollut erityisen raskaana oleva olo. Maha tuntuu olevan tiellä ja tuntuu hankalalta ja harjoitussupistelee. Ehkä vähän semmosia tuntuvampiakin. Väsyttää ja...
  8. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mä täällä edelleen yhtenä kappaleena. Toissapäivänä rupes tulemaan entistä tiukempia sukkapuikkokipuja. Käveleminen alkaa olla tuskaa, jos joutuu yhtään pidempään, kun jalkapohjat kipeytyy. Jotenki vissiin hormonitoiminta muuttunut, kun on ruvennu finnejä pukkaamaan. Tähän asti iho on pysyny...
  9. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mä olin eilen neuvolassa ja sykkeitä kuunnellessa kävi jännä. Ensin sykkeet oli jotain 140 pintaan, terkka sitten vähän härkki pikkuista, jotta liikuskelisi ja sykkeet pomppas yhtäkkiä 180-190. Vähän aikaa ihmeteltiin kun eivät laskeneet ja sit nousin pois siitä pöydältä ja join pari lasia...
  10. lyrae

~Elokuiset 2020~

Joo, mulla aina iskee sienihulluus sieniaikaan. :D Joku metsästäjä-keräilijävietti. Ja mustikoiden suhteen sama. Mustikoiden keräily puskissa kykkien alkaa kyllä olla nyt jo aika hankalaa. :D
  11. lyrae

~Elokuiset 2020~

Oo, onnea @merin! <3 Teillä olikin sitten vauhdikas synnytys kyllä. Mulla ei oo niinkään kauheasti turvotteluja käsissä, mutta nivelet särkee edelleen. Vähän ehkä turpeemmat, kuin normaalisti, mut ei kauheasti. Kävin eilen sienimetsällä tarpomassa n. 5km matkan. Kaveriperheen isä oli...
  12. lyrae

~Elokuiset 2020~

Pitkästä aikaa jaksan kirjoitella tönnekin. Ei mitään sen kummempaa, kuin katkonaisia ja lyhkäisiä unia ja väsymystä runsaasti. Onnea @Silmu75 tulokkaasta! <3 Aika hurjan aikaisin tekivät sektion, mutta kai heillä oli syynsä... Mulla on maha tosi alhaalla ja maanantain neuvolalääkäri totes...
  13. lyrae

~Elokuiset 2020~

Meillä lapset nukkuu samassa makkarissa mutta omissa sängyissään, niin vauva onneksi ei tule kauheasti muuttamaan nukkumajärjestelyjä. Pinnasänkyä ei tuu tälläkään kertaa, vaunuja myöskään ei oo, mut kantoliinoja pari. Kaukalo pitäis hankkia, kunhan sais aikaiseksi. Amme löytyy, vaatteita...
  14. lyrae

~Elokuiset 2020~

Kivaa, täällä on tullut enempiki keskustelua! :) Mä olen edelleen jatkanut pyöräilyä. Mulla on sähköpyörä käytössä, niin jaksaa vielä polkea. En tiedä, jaksaisinko tavallisella. Huomaan kyllä, että jos menee pidempää matkaa, niin alkaa häntäluun kohdalta kipeytymään. Tasapainon kans...
  15. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Ymmärrän kyllä, että huolestuttaa toi juustoasia, mut tosi pieni todennäköisyys listerialle, vaikka oliski pastöroimattomasta juustosta. Tosi inhaa kyllä, että ei pitäny paikkansa, mitä sanoivat siinä olevan. :( Itellä on pahoja allergioita ja just tommosten takia oon kauhean skeptinen...
  16. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mullakaan ei ihmeempiä. Edelleen aamuisin herään selkäjumeihin jostain syystä. Pitäis yrittää jumpata, mutta tää kuumuus on syöny kaikki mehut. Lasten kanssa tarttis keksiä jotain kivoja kesätekemisiä, että mies saa työrauhan kotona. Pyöräillä onneks pystyy ihan hyvin vielä, varsinki ku on...
  17. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Jostain luin, että jos on ollut streptokokin aiheuttama virtsatietulehdus, niin saa joka tapauksessa sen antibioottitipan. No, sen näkee sit. Ekan kohdalla tykkäsin ammeesta, tokan kohdalla vesi tuntui pahalta. Tiedä sit, miten tällä kertaa. Mut toi kyllä kuulostaa tosi kurjalta, jos...
  18. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Voisiko kivut aiheutua sitten siitä, jos on tosi alhaalla? Ei kyllä oo mulla ihan samanlaisia ollut missään raskaudessa. Ikä kyllä mullakin tuntuu vaikuttavan, kun tällä kertaa on paljon enemmän kaikenlaista kremppaa. @Silmu75 Sulla ei sit kyllä enää mee kauaa. :) Mulla on auttanu...
  19. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Ihan mahtavaa, että päästivät nyt vihdoin sut neuvolaan! Ihan ihme touhua ollut kyllä... Mä en ollut vielä ees huomannut, että tukihenkilörajoituksia ois poistettu. Mut mahtavaa, jos on! Mulla on tullut tosi reippaasti painoa (kohta 20kg) ja oon ruvennut stressaamaan siitä...
  20. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin En muista aiempia, mut ei oo aiemmin seurattu kyllä. Käytiin lääkärin vastaanotolla ja ultras. Oli kuulemma hitusen alakäyrällä, mut ihan ok painoarvio, oleskelee vaan tosi alhaalla, niinku epäilinki. Varmuudeks vielä parin viikon päästä uusintaultra. Neuvolan terkkari on ilmeisesti nyt...

Yhteistyössä