Hakutulokset

1. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin No tuo just, että jos olisikin jotain hätää, niin kuka sit vastaa siitä, kun ei oo seurattu? :( Tosi typerää. @KeepGoing Tsemppiä radin kanssa! Mut jos sulla aiemmassa meni ihan ok, niin uskoisin, että menee nytkin. :) Mä sain rautakokeiden tulokset. Varastorauta 14 eli alhaalla...
  2. lyrae

~Elokuiset 2020~

Joo, täällä ollaan. Edelleen pieni sf-mitta, niin siihen liittyen saatiin nyt Naikkarilta aika. En tiedä, mitä siellä tehdään, ehkä ultrataan? Käyntiaika on kuitenki omassa neuvolassa noin sijainniltaan... Mä sain sairaslomaa selkäkipujen ja nukkumattomuuden takia, on kyl tullut tarpeeseen...
  3. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Esikoisella oli siitepölystä oireita, niin jäi kotiin. Ei se ees paljoa aivastellut, mutta kun ohjeet oli noin. Nuorempi meni eskariin ja on ollut ihan onnessaan. Nuo eskarit ovat ulkona kaikki päivät nyt keväällä (luontopäiväkoti), joten en silleen usko, että herkästi tarttuis. Eikä, mä...
  4. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Varmaan Appelsiiniomenalle piti mennä? Ihan älytöntä kyllä toi, että ne pitää sua jonain tartuttajana, vaikka erikseen testattukin! :rolleyes: Mä sain tulokset labroista, sokerit normaalit. Varastorauta 12, kun viitearvot 15-125 (mitkä jo itessään on alhaiset). Sain vaan neuvolasta...
  5. lyrae

~Elokuiset 2020~

Meillä oli rauhallinen vappu kans, käytiin metsäretkellä ja paistettiin nakkeja. Ennen vappua oli neuvola. Vaikka mun maha on valtava, niin ilmeisesti kohdun sf-mitta oli pieni, joten sain yhden lisäkäynnin. Ja hb oli vaan 101, joten sain nyt sit lähetteen ferritiinin mittaukseen. Toivottavasti...
  6. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin No on kyllä kurja homma, että ei pääse, vaikka sit maskin kanssa tai jotain? Mulla on ajoittaista tää tukkoisuus ja onneks helpottaa kodin ulkopuolella, kun ei hengitä kissankarvoja, niin neuvolassa pääsin viimeks käymään. Vähän jännittää, onko ens viikolla mikä tilanne, kun pitäis...
  7. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Höh, hankalaa tommonen jatkuva tukkoisuus. Mulla on nyt allergialääkkeet auttaneet ja selvästi saan oireita omista kissoista (ulkona on ihan ok, mutta kun tuun sisälle, alkaa aivastuttaa). @KeepGoing Hui, hurja tilanne! Hyvä, että helpotti antibiooteilla. Mulla on myös välistä tullut...
  8. lyrae

~Elokuiset 2020~

Täällä kuuluu väsymystä. Iltapäivisin ja iltaisin varsinki väsyttää. Muuten aika kuluu karanteenissa tylsistyen ja lapsia viihdyttäen. :D Ei mitään uutta oikein.
  9. lyrae

~Elokuiset 2020~

@merin Toivottavasti antihistamiini auttaa! Mulla on ilmeisesti herkistymistä omille kissoille ja siks ollut nenä tukossa koko raskauden ajan vähän vaihtelevasti. Antihistamiini auttaa ja sit ei oo niin tukossa, kun en oo kotona. Sillä mä uskalsin sinne ultraankin. Menin viel pyörällä, niin...
  10. lyrae

~Elokuiset 2020~

Mulla meni ultra hyvin, kaikki löyty mitä pitääkin. Ja saatiin tyttöveikkaus. Vaikuttanee lähinnä nimimietintöihin, pinkkejä kamppeita en silti osta. :D Täällä myös väsyttää niin henkisesti ku fyysisesti. Ja kummana vaivana oon alkanu herätä pohkeen suonenvetoon öisin. Varmaan pitäs syödä...

Yhteistyössä