Hakutulokset

1. Nuttu92

IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

@MyMa tuo tunteiden aaltoilu on kyllä tuttua, monenlaista tunteenkirjoa on kyllä tullut käytyä läpi tässä yritystaipaleella. Ensimmäisen vuoden aikana olo oli kovin malttamaton ja puolen vuoden jälkeen aloin saada oikein kunnon dramaqeen-itkupotkuraivareita menkkojen alkaessa. Noin 1,5 vuoden...
  2. Nuttu92

Kiitos @Rusakkonen viestistäsi. Hyvä tietää, että on olemassa myös muita vaihtoehtoja kortisonin lisäksi vasta-aineista johtuvien kiinnittymisongelmien hoidossa. Aluksi haluan itsekin kokeilla alkion siirtoa ilman kortsionia, koska miehen siittiöiden liikkuvuudessa ja määrässä on ollut ongelmia...
  3. Nuttu92

@tuutikki Nuo vasta-aineet testataan yleensä siinä tilanteessa, jos TSH tai T4v - arvoissa on jotain häikkää. Näin päästään selville, että onko kyse autoimmuunivaajatoiminnasta, josta kohonneet vasta-aineet kertovat. Vasta-aineet nousevat myös kilpirauhastulehduksen aikana. Minulle lääkäri...
  4. Nuttu92

Kyllä täällä on @MyMa pahin ketutus vaihtunut pelkoihin ja ahdistukseen. Mulla on nyt tuon punktion jälkeen mieli ollut jotenkin todella maassa, öisin näen painajaisia, ettei meille tule vauvaa koskaan. Päivisin ei oikein huvita mikään, elämä tuntuu tällä hetkellä aika merkityksettömältä. Töissä...
  5. Nuttu92

@MyMa Kiitos myötätunnosta. Sanoppa muuta, enpä olisi ihan tällaista käännettä enää odottanut. Näköjään missään kohtaa ei saa huokaista helpotuksesta tässä hommassa. Ensin kun on saanut vastoinkäymisiltä korvilleen ja luulee, että nyt hommat sujuu, niin joku antaa vielä yllättäen potkun...
  6. Nuttu92

Paljon onnea @Carinem plussasta! Toivotaan, että raskaus jatkuu ja saatte vauvan syliin asti! :) Täällä on tällä hetkellä fiilikset aika maassa. Tänään piti olla tosiaan tuoresiirto ja kaikki näytti hyvältä siihen asti, kunnes siirtoa alettiin tekemään. Ennen siirtoa lääkäri huomasi, että...
  7. Nuttu92

@Solunen älä vielä heitä kirvestä kaivoon follien määrän suhteen, minulla oli vielä toisessakin folliultrassa tilanne, että hoitajien mukaan tarpeeksi suuria folleja ehtisi kehittyä 3-4.. Joka ultrassa follien määrä on pikku hiljaa lisääntynyt ja eilen punktiossa sopivan kokoisia folleja oli 15...
  8. Nuttu92

Päivitän nyt pikaisesti vain omaa tilannettani eli punktio on nyt tehty. (y) 16 hyvän kokoista follikkelia siellä näkyi ja niistä saatiin 9 solua. Olen ihan tyytyväinen tulokseen. :) Punktio sattui kohdallani hieman enemmän kuin olin odottanut. Minulle tuli todella huono olo suonensisäisestä...
  9. Nuttu92

@MyMa Todella harmillista, että tulos oli negatiivinen.:( Toivotaan, että seuraava siirto toisi toivotun plussan ja pettymyksien tilalle tulisi ilo ja onnellisuus. :) Hyvä, että yksi siirto voidaan tehdä vielä ennen taukoa, nyt vain peukut pystyyn sen suhteen! (y)Koita jaksaa! @Pupuna112 Myös...
  10. Nuttu92

Mielenkiintoista tietoa. Me ollaan maksusitoumuksella Felicitaksella. Pitääpä vielä punktiopäivänä ottaa viljelyasia puheeksi lääkärin kanssa. :) Kiitti tsempeistä:)
  11. Nuttu92

@Ellinoora38 Tsemppiä piinailuun! Toivotaan, että heti ensimmäinen tarraisi kovasti kiinni!(y) Täällä 3. ultra takana. Follit oli onneksi kiihdyttänyt kasvutahtiaan ja nyt siellä näkyi 11kpl 13-22mm kokoisia, pienempiä oli useampia. Tänään pistin vielä orgalutranin ja illalla vuorossa...
  12. Nuttu92

Sinullahan saatiin loppujen lopuksi tosi hieno saalis! :) Minulla ei ole PCOS:a todettu, kai tämä on sitten vain ominaisuuteni, että follit kasvaa hitaasti.. (n) Toki Gonal-F on mennyt nyt ensimmäisessä ivf:ssä aika pienellä annoksella, vain 112,5IU päivässä. Mutta lääkäri halusi aloittaa näin...
  13. Nuttu92

Kiitos tsempeistä @Ellinoora38!:) Pidän peukkuja, että sinua odottaa maanantaina hieno alkio ja pääset siirtoon.(y) Noin minäkin laskeskelin, että pitäisi vielä kasvua hyvin tapahtua, mutta sittenpä sen näkee miten käy. Jotenkin toiveet vain laski tuon hoitajan kommentin jälkeen, siihen asti...
  14. Nuttu92

Täällä toinen folliultra takana, olo ei ole enää yhtä toiveikas kuin keskiviikkoisen ultran jälkeen.. Folleja löytyi yhteensä 17kpl, mutta klinikan hoitajan mukaan ovat kovin erikokoisia, koot ovat 8-14 mm välillä. Suurin osa oli kuitenkin 10-14mm välillä.. Veikkaili, että punktio menisi ensi...
  15. Nuttu92

Täällä ensimmäinen folliultra takana, nyt kp 7. 6-12mm folleja oli yhteensä 12kpl, alle 6mm folleja yhteensä 13kpl. Limakalvo oli 7,1mm. Ehtiiköhän nuo alle 6mm vielä mukaan?(n)Lääkäri ei tuumannut tilanteesta muuta kuin että: "Ihan hyvä." Että kai siihen on luottaminen.:D Gonal-F pistelyt...
  16. Nuttu92

@MyMa Kyllä kiitos voisin hypätä listalle mukaan! :LOL: Eli #27v., mies 32v.#5/17#1. lapsi#selittämätön#1.IVF
  17. Nuttu92

Hei kaikille! :)Päätin nyt hypätä taustalta vähän aktiivisemmin mukaan, kun ensimmäinen ivf-hoitokierto alkoi tänään. Eli tänään siis kp1, taustoista kirjoittelinkin jo muutama viikko takaperin tähän ketjuun. Meillä oli viime viikolla hoidon suunnittelu Felicitaksella ja lyhyellä kaavalla...
  18. Nuttu92

Voisin myös liittyä joukkoon, täällä on näillä näkymin myös ivf-hoidot edessä tänä syksynä/alkutalvesta. Taustaa sen verran, että meillä on nyt lapsettomuutta takana noin 2,5 vuotta ja yk alkaa olla noin 30. Laskemisen olen lopettanut jo ajat sitten. Kertaakaan en ole mitään plussaan...
  19. Nuttu92

Lapsettomuudesta kertominen

Huomasin viestisi ja se kosketti, koska olen itse hyvin samankaltaisessa tilanteessa. Me kärsimme myös lapsettomuudesta, yritystä takana kaksi vuotta eikä yhtään plussaa ole tänä aikana testiin tullut. Olen itse myös kertonut vain parille lähimmälle ystävälleni asiasta, minun tai puolisoni...
  20. Nuttu92

.

@Miina- vahvistunut on:love: nyt peukut yliojennukseen, että vahvistuminen jatkuu samaa rataa!(y)(y)

Yhteistyössä