Hakutulokset

1. M

~Elokuiset 2020~

Oho, johan näitä nyt alkoi tupsahtelemaan maailmaan. :) Paljon onnea tytöstä @KeepGoing ! ♥️
  2. M

~Elokuiset 2020~

Onnea @Hedvig ! ♥️
  3. M

~Elokuiset 2020~

Huhhuh. Kyllä nää viimeiset viikot alkaa pikkusen painamaan. Ei niinkään fyysisesti mutta henkisesti. Tänään sain aivan tyhjästä sellaisen kunnon ugly cry -kohtauksen, ettei toista. Mieskin oli ihan hämillään, että mikä iski, ja minä siinä sitten hyperventiloiden koitin selittää, että kaikki on...
  4. M

~Elokuiset 2020~

Heippa! Mä oon pakkaillut sairaalakassia pikku hiljaa. Tärkeimmät on pari erikokoista asua vauvalle kotiutumiseen ja viittä erilaista salmiakkia mulle. :D Meidän naapurissa asuu synnytysosastolla työskentelevä hoitaja, joka vinkkasi että mukana kannattaa olla pari omaa harsoa ja pehmeä harja...
  5. M

~Elokuiset 2020~

@lyrae, sinäkin sienimetsässä. Mä kävin toissapäivänä ja käveltyäni nelisen kilometriä oli kyllä jalat aika kipeät. Varmaan on silti pakko käydä tällä viikolla vielä toistamiseen, sen verran polttelee ne kantarellit ja herkkutatit mielessä. :D
  6. M

~Elokuiset 2020~

Voi ei miten ihanaa @merin ! Paljon onnea!
  7. M

~Elokuiset 2020~

Hellurei! Onpa taas vierähtänyt aikaa edellisestä. @Silmu75 lle onnea uudesta perheenjäsenestä! Ja tervehdys kaikille uusille! Mulla oli tänään loppuraskauden lääkärikäynti. Vauva oli oikeassa asennossa, mutta muuten mikään ei viitannut siihen että synnytys olisi käynnistymässä...
  8. M

~Elokuiset 2020~

Heippa ja terveisiä mökiltä! Mulla alkoi kesäloma viikko sitten, ja jään tästä sitten suoraan äitiyslomalle. :) Tultiin tänään miehen kanssa viikoksi mökille, ja on ollut tosi ihanaa olla yhtä aikaa lomalla. Jostain syystä heräsin nyt keskellä yötä, vaikka tähän asti olen nukkunut tosi hyvin...
  9. M

~Elokuiset 2020~

Täällä ollaan! :) Meillä alkaa olemaan kaikki hankinnat tehtynä, nyt vain pitäisi malttaa odottaa elokuuhun asti. Lähestyvä synnytys on alkanut jännittää aika ajoin tosi paljonkin, mutta vieläkään en osaa pelätä sitä. Olen myös vihdoin uhrannut pari ajatusta sille, missä haluaisin synnyttää...
  10. M

~Elokuiset 2020~

Moi! Mulla oli viikon alussa toka sokerirasitus, jossa samalla katsottiin vauvan reesustekijä (kun olen itse negatiivinen). Sokerirasituksesta tosi hyvät tulokset ja vauva on perinyt reesuksensa multa, joten ei senkään suhteen tarvita mitään jatkotoimenpiteitä. Torstaina neuvolassa otettiin...
  11. M

~Elokuiset 2020~

Moi! Meillä meni vappu ihan kotona. Vappupäivänä syötiin vähän tavallista parempi aamiainen ja join pari lasia itse tehtyä simaakin. Maha on (täysin yllättäen :D) jatkanut kasvuaan, ja liikkeitäkin tuntuu nyt päivittäin. Multa jäi kyllä kaikenlaiset "kuplat" ja "lepatukset" välistä, ja...
  12. M

~Elokuiset 2020~

Heeei! Huomasitteko että tämän vuoden äitiyspakkaus julkaistaan vihdoin tulevana perjantaina! Pitänee kuitenkin venyttää sen hakemista kesäkuulle, niin saa sitten varmemmin sen uuden. ;)
  13. M

~Elokuiset 2020~

Heippa hei! Meille ei kuulu varsinaisesti mitään uutta. Neuvolassa kävin, ja hemoglobiini oli pikkuisen alakanttiin (111), joten aloitin rautalisän. Kantoreppu tuli postissa ja vaikuttaa tosi kivalta. Vielä pitäisi malttaa pikku hetki ennenkuin pääsee kokeilemaan. :) Mitään muuta ei olla vielä...
  14. M

~Elokuiset 2020~

Mulla on nyt 21+1. Rakenneultrassa näkyi kyllä oikeinkin eläväinen tyyppi, ja "varoittelivat" että sitten kun niitä liikkeitä alkaa tuntua, niin niitä on odotettavissa oikein kunnolla. :D
  15. M

~Elokuiset 2020~

Mä odottelen malttamattomana että alkaisin tuntemaan liikkeitä kunnolla tai enemmän. Toistaiseksi oon tuntenut vain parina iltana jotain sellaista, minkä voisi hyvällä mielikuvituksella kuvitella olevan vauvan liikkeitä. Mullakin istukka on tossa edessä ja peittää siis käytännössä koko alueen...
  16. M

~Elokuiset 2020~

Nyt on rakenneultrakin takana, ja kaikki oli juuri niin kuin pitääkin. :) Ihan uskomatonta miten lähes tyhjästä muodostuu uusi ihminen, jolla on kaikki toimivat osaset ja erilaisia soluja. Ja vieläpä niin että mun itseni ei tarvitse tehdä juuri mitään. Ystävällinen ultraajatäti kysyi vielä...
  17. M

~Elokuiset 2020~

Käytiin tänään miehen kanssa siellä Perhe-Artessa ultrassa katsomassa tyyppiä ja arvailemassa sukupuolta. Noh, eihän se pelkäksi arvaukseksi jäänyt vaan saatiin "varma tieto" pojasta. :love:
  18. M

~Elokuiset 2020~

Onnea @lyrae llekin hyvin menneestä ultrasta! :) Mä ajattelin pitkään, että olen täysin immuuni kaikille raskauden aiheuttamille henkisille muutoksille, kunnes sitten alkuviikosta itkin kotona sitä, että mä oon aivan puhki, hajamielinen, väsynyt, itkuinen, lyhytpinnainen ja todellakin...
  19. M

~Elokuiset 2020~

Nyt kun on alkanut olemaan noita rakenneultria, niin kuinka moni teistä haluaa tietää tulevan lapsen sukupuolen etukäteen mikäli se on mahdollista? Me käydään miehen kanssa maanantaina siellä yksityisellä katsomassa, josko sukupuoli näkyisi ja sitten vielä keskiviikkona menen yksin viralliseen...
  20. M

~Elokuiset 2020~

@merin : ohoo, sullakin rytmihäiriöitä. Mä en osannut yhtään yhdistää niitä raskauteen. Mulla niitä tulee eniten aamuisin ja iltaisin. En ole kyllä ollut niistä huolissani, kun muistan että joskus ennenkin elämässäni mulla on niitä ollut (ei tosin raskauden yhteydessä, tämä kun on ensimmäinen)...

Yhteistyössä